القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غموض الحب الفصل الثالث 3 بقلم الكاتبة الصغيرة

  رواية غموض الحب بقلم الكاتبة الصغيرة 


 رواية غموض الحب الفصل الثالث 3


حور. نام علي الكنبه

مراد. نعم انتي بتكلميني انا

حور. اه اكيد مش هتنام معايا

مراد اتجاهلها و نام علي السرير.

حور. انا بكلمك

مراد بهدوء.نامي يا حور 

حور بضيق. مستفز بس مش مشكله وبعدين وضعت مخدات بينها وبينه ونامت

بدايه يوم جديد

في الصباح

مراد قام من النوم بس استغرب لانه حور مكنتش موجوده في الغرفه

مراد لنفسه. ممكن تكون مع بابا وانا بفكر فيها ليه و غيرملابسه ونزل 

مراد. صباح الخير

الجميع. صباح النور

مراد باستغراب. حور فين

سليم. 

عند حور

كانت بتجري وفجاه خبطت في شخص

حور. انا اسفه ثم أكملت بصدمه. انت بتعمل ايه هنا

الشخص. كنت لازم اقلك حاجه

حور. كنت ممكن تكلمني تعال معايا وشدته من ايديه وأخذته لمكان

حور. في ايه.

الشخص. الزعيم أمرنا نق*تله

حور بصدمه. وهو فين

الشخص. في ******

حور. تمام 

الشخص. هتعملي ايه

حور .

الشخص. تمام

بعد وقت حور دخلت القصر

مراد. كنتِ فين

حور. عمو مستياك  لازم اقلك حاجه 

مراد بعصبية. حووور

حور. مراد لازم اتكلم مع عمو 

حور . عمو مستنياك

في غرفه المكتب.

سالم. في ايه يا حور وانتي متوتره ليه

حور بتوتر. عمو فيه سر كنت لازم تعرفه من زمان

سالم باستغراب. سر ايه 

حور غمضت عينها ثم أكملت. ياسين ما مات لسه عايش

سالم بصدمه. ياسين مين ياسين ابني

حور. اه

سالم بصدمه. مستحيل يكون عايش انا

حور بمقاطعة. انا عارفه انك شوفته قبل أما تدفنه بس ده مكانش ياسين 

سالم. انت كنت عارفه انه عايش

حور بحزن. اه

سالم بزعيق. عارفه من امتا

حور. بعد أما عمل الحادثه بشهر

سالم بغضب.ومقلتليش ليه

حور . عمو هفهمك كل حاجه بس اهدي علشان انت تعبان

انا اما عرفت أنه هو عايش انا مصدقتش بس رحت المكان اللي هو كان فيه وهو طلب مني انا مقلش لحد انه عايش لانه حياتكم في خطر ولو اي شخص في المافيا عرف انه عايش ممكن ياذيكم علشان يوصله بس فيه سر تاني

ياسين عارف مين اللي ق*تل عائلتي

سالم بصدمه. انتي متاكده

ياسين. اه والمافيا عرفت انه عايش وأنه هيقولي الحقيقه فالزعيم امر انه يق*تلوه

سالم بصدمه. يق*تلوه

حور مسكت ايديها. عمو متخافش وعد اني مش هسمح لأي شخص أنه يأذيه

وهقول لمراد الحقيقه وانا مين

سالم بسرعه. لا انتي مش هتقوليله اي حاجه

حور باستغراب. ليه

سالم. حور مراد مش لازم يعرف اي حاجه دلوقتي ممكن تقوليلي بعد أما ننقذ ياسين

حور. تمام بس مراد ده هيجنني

سالم. مراد اللي هيجننك انتي جننتيه وانتي كنتي هتم.وتي وتشوفيه دلوقتي بتعامليه ازاي

حور. انا فاهمه مراد لو كنت سكتله من اول يوم كان هيعملي زي اللي في الروايات ويزعق 

سالم. علي اساس انتي هتسكتيله

حور. يبقي يفكر يعملها وقتها هتاخده من المستشفي

سالم. ربنا معاك يابني 

حور بجديه. عمو لازم اروح المكان اللي فيه ياسين النهارده

سالم. اه وانا معاك

حور بمقاطعة. عمو مش هتقدر تشوفه النهارده بس وعد هرجعه البيت فاقرب وقت

سالم. تمام

حور خرجت من الغرفه

حور. مراد فين

سليم. في غرفته

حور  صعدت الغرفه

حور. مراد

مراد بتجاهل. امم

حور. احم اسفه 

مراد. ليه

حور. لاني اتجاهلتك وحسيت انك زعلت بس كنت عاوزه بابا في موضوع مهم

مراد. عادي 

حور. تمام ودخلت غرفه الملابس 

وبعد وقت كانت لابسه بنطلون اسود وجاكت اسود وعامله شعرها ديل حصان وأخذت المسدس بتاعها

مراد ايه ده انتي هتروحي فين

حور. لازم اعمل حاجه مهمه

مراد بسخريه. هتخرج تاني يوم جواز 

حور. بس في موضوع مهم

مراد لفت انتباهه المسدس . ايه ده هتعملي بيه ايه

حور. برايك اللي ماسك مسدس بيعمل بيه ايه 

مراد. ده مش مسدس لعبه سيبيه 

حور.عارفه 

مراد بسخريه. سبيه هتاذي نفسك

حور صوبت المسدس باتجاهه. وفجاه خرجت طل.قه من المسدس  بس كان بينها ومراد مسافه قصيره

مراد بغصب. ايه اللي عملتيه ده 

عند سالم

مريم بصدمه. بابا ايه الصوت ده

سالم وسليم في وقت واحد. قت*لته

مريم. قت*لت مين

سالم . مراد وصعد لغرفه حور ومراد

سالم. في ايه ايه الصوت ده

حور. مفيش حاجه يا عمي

مراد. في ايه يابابا انت خايف ليه

سليم. فكرناها قت*انك

حور بضحك.وليه ميكنش هو اللي قت*لني

سالم. احنا عارفينك هبله وتق*تلبه ربنا معك يا بني

سليم. اه ربنا يعينك 

مراد بضحك. معاكم حق هي كده نعمل ايه لازم استحمل

حور بسخريه. انتو واثقين فيا اوي 

الجميع. اه اكيد

حور. ها اقدر اروح

مراد انا هوصلك

حور بتوتر. توصلني فين

مراد. هروح عند حازم واوصلك يلا

حور. ماشي

في السياره

مراد

حور بصدمه وزعيق. ايبيه وقف السيار


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية غموض الحب) اسم الرواية

reaction:

تعليقات