Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل الثالث 3بقلم شهد هاني

  رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني 


 رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل الثالث 3


شهد بغيظ: لفت تتمتم بغيظ وفاجاة خبطت في حد بصت ماتحاسب ياعمنا الله.

الشاب:علي فكرة أنتِ الي كونتي ماشيه بصي في الارض مش انا.

شهد:حلو مدام كونت بصي علي الارض ياعني انت كونت شيافني ثح ولا مش ثح رد ايها المجرم.

شاب: معاكي المجرم عادل امام.

شهد بغضب:لا انت كمان بتغلط في الممثل المفضل عندي هااار مفوت .

عادل بضحك:مش قاااااادر بصي ياست انا اسمي عادل امام بجد .

شهد بهرشه علي حجابها:وبصت ليه اهااا يلا اثفه اثفه لحد الترعه.

عادل: كان مركز ف عنيها وطريقه كلامها الطفولي وقال بتوهان أنتِ جميله اوي.

شهد بلامباله: عارفه ياخويا ابعد بقا عشان ازفت امشي.

عادل بضحكه:يخربيتك فظيعه بس قمر.

                """"""""""""""""""""""""""""""""""""

صقر:سايق العربيه وجمبوا فارس وبيقول الشحنه اتلغت وهنروح علي شركه ومحتاجين محاسبين كويسين وسكرتارية.

فارس:تمام ماشي هنزل اعلان ونشوف الدنيا.

صقر بتنبيه:بس خالي بالك عشان مش عاوزين غلط.

فارس: تمام يابوص.

فاجأة صقر ظهرت قدامه بنت وفي اخر لحظه وقف وهي وقعت.

فارس بخضه في اي يارب خير 

صقر بغضب:انا هوريها العاميه دي.

شهد: اعااااااااااااااااااا ياثغننه علي المعاش ياشهوود يالي حظك مهبب كونت بقول طاار طارر الي واقف يبقا حمار اديني عشان اتنمرت وقعت وفقدت رجلي العزيزة.

فارس:كان هلكان من ضحك ومش قادر .

صقر:واقف عينوا بطلع شرارة.

شهد:فاجأة ضحكت وبصت لفارس وقالت اخيرا حثل حاجه حلوه في يومي وشوفت الموزز دول وبصت صقر وقالت كابتن صناعي دول ولا نفخ قصدها (العضلات).

فارس:مسك بطنه من ضحك وقال لالالا مش قادر اي العسل دا.

شهد:قامت فاجأة ولفت حولين فارس وصقر وقالت بمرح ونبي انتوا الي عثلات ،عسلات هو في كدا اوعااا يلا.

صقر بعصبية:أنتِ يابت أنتِ هبله ولا سايقه العبط ولا أنتِ من البنات الي بترمي عشان الفلوس ولا شقط.

شهد بتزمر:فكارني هدايق واعيط دلوقتي واتمسكن ثح لا لف كدا حاسب.

صقر وفارس:لفوا ملقوش حاجه.

صقر: لسه هيلف كانت شهد مطلعه شبشب حمام من شانطه وبتضرب في صقر وتقول أنا يدلعدي برمي نفسي تعالي اوريك وبصت لفاارس وقالت وسع انت انت عثل وغمزت.

فارس:مكانش معاها وقال يالهوي ياعني عليكي كونتي دمك خفيف يلا الرحمه علي روحك ياشهووود .

صقر بعصبيه:مسك ايد شهد جامد وقال انتي اتهبلتي يابت انتي ازاي تتجرئ تعملي كدا مع صقر الحديدي وزعق بصوتوا كلوا قال ردي.

شهد بخوف:بصت في عنيه وعيطت وقالت ايدي بتوجعني اوي اوي اوي سبني.

صقر ملامحوا بدأت تهدي:وبص ليها اوي كان مركز مع عينها بمزيج القهوة والنمش الي مالي وشها وملامحها البريئه وقال انتي مين وديني لو مش بعدتي عن وشي خلال ثواني هكون دفنك صاحيه فاهمه.

شهد بخوف:سيب ايدي طيب.

صقر:ساب أيدها.

شهد بمرح طلعت لسانها ليه:وقالت عيونك موزة وانت موز بس مش تستاهل.

صقر بغضب:لسه هيمسكها قالت شهد جري نقص الجدعنه اجرررري ياشهدددددددد عشاااان انتي عاوزة تخش دنيا.

صقر فلتت:منه ضحكه ومش من طبعه ودراها بسرعه قبل م فارس يشوفها.

فارس بضحك:البت دي عثل اوي بس انت ازاي سبتها.

صقر بغضب:انت تجبلي تاريخها من طق طق لسلاموا عليكوا.

فارس:حاضر يابوص.

صقر:اطلع علي شركه.

                  """"""""""""""”"""""""""""""""""""""""

مراد بقلق:رن علي كيان الوووو ي كيان هي شهد معاكي انتوا اتأخرتوا كدا لي.

كيان:شهد مش معايا هي مشيت وسبتنا.

مراد بخوف علي اخته:طب شكرآ سلام.

كيان:ابقي طمني عليها.

مراد: 


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية

reaction:

تعليقات