القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ندم متأخر الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

  رواية ندم متأخر بقلم بسملة بدوي 


 رواية ندم متأخر الفصل الثاني 2


فجأه اتصدم ما لقاها مرميه ع الارض نزل لمستواها بلهفه لقى رغوه بيضا ع بوقها وماسكه ازازه ف ايدها..  اتخض ونزل لمستواها وفضل يهز فيها بجنون انتِ عملتي ف نفسك اي ﯾ مجنونه م هسمحلك تسيبيني انا لسا ما اخدتش حقي 

فجأه لقاها زقته بغضب مضحك.....  الهي تخيب اكتر ما انت خايب يابعيد قووول امين 

فِضل متسمر مكانه مبرق بصدمه... ضحكت بمرح.....  اي ضا انت هنجت ولا فصلت شحن ههههع واللهِ ابغى اجول اني دمي خفيف بس استحي 

فجأه لقت الِ بيسحبها من شعرها بغل..... بق يابنت الجزمه تضحكُ عليا وعامله متحره 

بصتله باستنكار... سيب شعري طاا يا متخلف يابغل ايدك تقيله...  بق انا اخسر اخرتي عشانك وبعدين هيبق لا دنيا ولا اخره م كفايه الِ بتعملوا فيا ف الدنيا من عذاب عايزني اتعذب بسببك كمان ف الاخره 

بصلها بشر وساب شعرها.....  روحي ياشيخه منك لله انا رُكبي بتخبط ف بعض بسببك

قربت منه بدلع.... اعترف بق يا ادهومي انك بتحبي ماتخبيش عينيك فضحاكِ 

برق بشر فرجعت لورا ك ردت فعل..... رجعت ف كلامي عنيك بتخوف ولا فضحاك ولا نيله 

 نرمين بخبث... ادهم حبيبي تعالا عايزاك 

ليلى بغيظ..... عوزتي الكفن يا بعيده 

ادهم بمكر..... جايلك يا حبيبتي 

نرمين بخبث..... بسرعه يا نور عيني 

ادهم بابتسامه انتصار وهو بيشوف ريأكشنات وش ليلى الِ هتموت من الغيره.....  حاضر ياروح قلبي 

ليلي بغيره وحزن.....  اي مُحن الكلاب دا وبعدين مالك قلبت ع قاسم الساهر كدا دا انت عمرك ما ندهتلي باسمي حتى يا شيخ 

ضحك بخبث.....  ناس ناس يا قلبي

قربت منه بلهفه... انا قلبك بجد 

بصلها بتفاجأ.... انتي اي يا بنتي مابتصدقي وزقها ومشا دموعها نزلت بكسره.... بكرهك بكرهك قد الدنيا كلها بكرهك... كذابه انا كذابه انا م بكرهه انا لسا بحبه ضحكت بكسره.... كرامتي ف زمة الله 

.. 

نرمين بسهوكه..... بيبي خُد دي من ايدي يا روحي انا

ادهم بخبث وهو بيبُص ع ليلى.... تسلم ايدك يا قلبي ع الاكل 

ليلى بسرعه.....  انا الِ عملاه ع فكره

نرمين بغل.... بس انا الِ رصاه وهو قصده ع الرص صح يا قلبي 

ادهم بمكر..... صح يا روح قلبي 

ليلى بغل.... بالسم الهاري انتو الجوز وقالت ف سرها....  ماعدا ادهومي... مني لله بق بعد كل الِ عملو فيا دا ولسا بخاف عليه. 

قعدت قدامهم وبتبص ع المسلسل بتركيز وكان ف لحظات رومانسيه بين البطل والبطله غصب عنها بصت ع ادهم الِ لقيته بيبُصلها رغم حركات نرمين المستفزه نزلت عنيها بخجل وقلبت القناه... ضحك بسخريه وقلب عنيه وتمتم بصوت منخفض سمعته.....  طفله 

لسا هترد فونها رن ثواني وصرخت بفرحه..... لااااا م مصدقا فراس حبيبي وحشتني خالص خالص وفتحت الاسبيكر عشان م عارفه تمسك الفون من الاكل 

فراس:  انا اكتر يا قلب فراس اشتقتلك كتير يا روحي وعلطول بتضلي ف بالي م بتطلعي من تفكيري 

بلعت ريقها بخوف من نظرات ادهم.... احم مش انا اتجوزت 

فراس....  بتمزحي معي اكيد... كيف بتتزوجي يامجنونه ومن هادا الافندي الي اتزوجتيه  الو... الو حبيبتي انتي معي

كسر الفون ف الحيطه بغضب وقال بغيره واضحه.....  فراس تاني تاني مش انا محرج عليكِ متكليميهوش بس ازاااي تسمعي كلامي ازاي 

ردت بخوف.... ادهم اسمعني انا واللهِ 

مسكها من دراعتها بغضب.... انتِ تُسكتي خالص مسمعش صوتك بدل ما ارمي عليكي يمين الطلاق 

اتصمرت مكانها من الصدمه....  تطلقني

اتجاهلها واخد جاكيته من ع الكرسي وفونه والمفاتيح ومشا تحت نظرات الغل من نرمين....  بيغير عليها يعني بيحبها بيلعب بيا بن ال**** طيب اما وريتكو مايبقاش اسمي نرمين بقلمي بسمله بدوي

..

ليلى بخوف....  كل يوم يتاخر واقلق انا عليه.. وهو ولا ع باله فضلت راحه جايه كتير

نرمين بزهق..... هوووف بق ما تتهدي بقالك ساعه راحه جايه 

ليلى بغضب... انتي ايه معندكيش دم يا به ادهم بقالك كتير اوي برا وم بيرد ع فونه 

نرمين بلامبلاه.....  هو صغير وبعدين دا ادهم ياختي مايتخافش عليه بالعكس دا يتخاف منه 

ليلى بغيظ..... يخربيت برودك 

نرمين ببرود.... انا داخله انام بدل المسلسل الهندي بتاعك دا 

فضلت سهرانه للصبح لحد ما نامت صحت ع لمساته حنينه بتمش ع شعرها فجأه حست بحاجه ع شفايفها برقت بصدمه اما لقيته ادهم فجأه صرخت..... عااااا يا قليل الادب يالي م مترمي عااااا انا حامل 

على صوته بصدمه.... نعم يروح امك 


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ندم متأخر) اسم الرواية

reaction:

تعليقات