القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتقام ينتج حب الفصل الثاني 2 بقلم همس احمد

 رواية انتقام ينتج حب الفصل الثاني 2 بقلم همس احمد 

رواية انتقام ينتج حب الفصل الثاني 2 بقلم همس احمد 

قاسم بغضب: انا اعميييي
رهف :اومالل انا الي كنت بسوق اه مانت ماشي دا*يس علي خلق الله علشان معاك فلوس
قاسم :يعني عايزه فلوس يعني دالنوع من نوع الشحا*ته روحي يا شاطره العبي بعيد
رهف ضربته بقلم : انا شحا*ته يحي*وان 
قاسم بغضب وصدمه وعيونه احمرت وعروقه بانت 
رهف في نفسها:ياصغيره علي المو*ت ياشابه

( بقلم همس احمد)
قاسم مسكها من شعره
رهف بصويت : الحقونيييي بيتحر*ششش بيا 
قاسم لقي الناس اتجمعت فسأب شعرها لسه هيمسكها رهف جرت
قاسم بغضب : انا قاسم الشرقاوي ودي قريبتي وبربيها ملكوش فيه يلا شوفوا انتم رايحين فين
(بقلم همس احمد)
قاسم بغضب ركب العربية: هربت مني وحيات امها لوريها ازاي تضرب قاسم الشرقاوي
قاسم راح شركته اه بردوا نسيت اعرفكواا ( قاسم الشرقاوي 25 سنه شكله قمحاوي عنده عضلات شعره اسود عيونه عسلي طويل الباقي هنعرفه من الروايه)
قاسم طلع شركته طلع الاسانسير ودخل مكتبه
السكرتيره جاسمين بمياصه : طلب حاجه يا مستر
قاسم بزعيق : روحي علي شغلككك
جاسمين طلعت
جاسمين: مالو ده 
رهف ماشيه علي البحر دلوقتي اعمل ايه بغبائي سبت الشغل واتسرعت هصرف منين
رهف بعياط : يارب انا تعبت 

راجل بحنيه: مالك يابنتي
رهف : مفيش ياحج
راجل (عم سعد) : احكي يابنتي انا زي ابوكي
رهف عيطت راح حضنها الراجل : احكي
رهف حماله كل حاجه
الراجل بابتسامة وحنيه : تعرفي ربنا بيحبك
رهف باستغراب:ليه 
الراجل : لان بيديلك زي اختبارات وانتي بتعدي منها وفي يوم هيجيلك حاجه كبيره اوي زي مكافأة
رهف بطفوله : بجد
الراجل : بجد يابنتي اصبري أن الله مع الصابرين
رهف :انا بجد حبيتك اوي
الراجل : يلا روحي يلا للدنيا ليل
رهف : بس انا عايزه اقعد معاك
الراجل : خدي دا عنواني بشتغل هناك بواب ابقي تعالي
رهف بفرحه : اكيد هاجي يلا باي
(بقلم همس احمد)
رهف روحت وكلعاده مرات ابوها ضر*بتها
رهف دخلت ذاكرت ونامت 
رهف : صحت الصبح جهزت الفطار وروقت البيت ونزلت دروسها وحاولت كتير تدور علي شغل بس مفيش 
رهف لقت شركه عاوزه مترجمه الماني وفرنساوي 
ورهف بتكلم الماني وفرنساوي حلو اوي 
رهف راحت الشركه 
دخلت 
رهف للأمن : انا جايه بخصوص اعلان المترجمه
الامن : ثانيه واحده هنكلملك المدير طيب يفندم 
رهف هتروحي السكرتيره جوسي في دور الرابع اطلعي من الاسانسير ده 
رهف : طيب 
رهف وقابلت جوسي ودخلت للمدير 
رهف انا جايه بخصوص اعلان المترجمه
زين : اهه فيين ورقك فين الشهاده الميلاد فين cv
رهف بتوتر : انا معيش الي دي
زين بصدمه :انتي عندك 16 
رهف :اه بس بعرف اتكلم الماني وفرنساوي حلو اوي
(بقلم همس احمد)
زين : طب بصي هشوف يا رهف وارد عليكي انا معايا رقمك اخدتوا من الورق 
رهف طيب يا استاذ زين بعد اذنك
زين كلم حد وقالو 
زين الوو فينككك
الشخص : ليه يعني
زين :طول عمرك دبش اعوذ بالله 
الشخص:لخص 
زين حكالو
الشخص بصدمه : 16سنهه 
زين : اه بس تعرف مزه انا هقبلها نجرب
الشخص: طيب اقفل بقي
زين : اشطا باييي
الشخص اقفل في وشو 
زين : بيموت فياا
زين كلم رهف وقالها أنها مقبوله 
تاني يوم رهف صحت عملت الفطار وروقت للبيت 
(بقلم همس احمد)
ونزلت راحت دروسها وراحت بعد كده علي الشركه
دخلت وطلعت والسكرتيره دخلتها لزين
زين : ازيك يا رهف عامله ايه
رهف : الحمدلله كويسه يا استاذ زين
زين: انتي اتقبلتي حدا ما بس الاكيد لو ترجمتي دول 
رهف طيب اترجمهم في البيت 
زين : لا مش هينفع لازم تترجميهم هنا قدامي علشان نتأكد
رهف : طيب مفيش مشكله
بعد ساعه
رهف انا كده خلصت 
زين لحقتي وريني 
رهف اديته الورق
زين بصدمه:.....................


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية انتقام ينتج حب" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات