Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل السادس و العشرون 26 بقلم شهد هاني

   رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني 


 رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل السادس و العشرون 26

 

دكتور:لا طبعآ حضرتك مش الي هتتبرعي لان كدا في خطر علي حياتك.
برديس بعياط:نزلت علي رجل دكتور وقالت ونبي ي دكتور وافق تعملها انت متعرفش انا عملت اي في ابني وكمان فصلت صقر نادره وانا مش هقدر اشوف ابني بيتوجع وحياة اغلي حاجه عند ققبل.
دكتور بحزن:انتي ممكن تموتي ومتقدريش تستحمل غسيل كليه.
برديس:لو هقدم حياتي في طبق من فضه لبني هعمل كدا وافق طب هات اكتب تقرير اني انا موافقه.
دكتور:ماشي ي مدام برديس اتفضلي ورق.
برديس وهي بتعيط:بتمضي علي ورق بتقول كان نفسي اعيش معاك مده اطول ي صقر ي بني بس انا غلطت ولازم اصلح جزء من غلطي وان الام ام ي صقر ي حبيبي.
دكتور:هنبدء في إجراءات العمليه انهارده وهتتعمل النهارده.
برديس:مسحت دموعها وقالت تمام ماشي ي دكتور هروح ابلغهم.
خالد:قابل برديس في وشها وقال مش هسمحلك تقربي من ابني التاني هتعملي عمليه مش اشوف وشك.
برديس بحزن: متقلقش انا كدا كدا هروح مكان احسن.
خالد باستغراب: مش فاهم قصدك اي
برديس:وسع ي استاذ خالد عشان دخله لابني.
خالد:وسع وقال في حاجه مش مرتاح ي ترا هتعملي اي ي برديس.
شهد بحب:.كدا ي صقررر دا كله ينفع تغيب عليه الوقت دا كله.
صقر:،هعوضك عن كل حاجه ي شهد.
دخلت برديس:وقالت احم السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.
صقر وشهد: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته.
صقر:تعالي ي امي.
برديس ماسكه دموعها:وجريت اترمت في حضن صقر وقالت أنا اي حاجه عملتها وحشه اعرف اني ندمانه وغلطانه اوي وانك في بالي  30 سنه ي صقر كان نفسي اوصلك .
صقر:حضن امه جامد وقال ياهااااااااا ي امي حضنك دا ينسي اي وجع كونتي فين ولي كدا.
برديس:باست راس صقر وقالت حققك عليا ي حبيي انا اسفه المهم اجهز يلا عشان العمليه بس اوعدني انك هتسامحني.
صقر:باس راس برديس وقال مسامحك ي امي.
شهد:خلاص هتعملوا العمليه.
برديس:اها استاذ خالد راح يجيب كرسي عشان صقر يقعد عليه.
خالد:دخل بكرسي وصقر قعد عليه.
وشهد وخالد خايفين وحاسين ان في حاجه هتحصل.
برديس:راحت عند خالد وقالت سامحني ي خالد.
خالد بتلقائية:مسامحك وان شاء الله انتي وصقر هتقوموا بخير.
برديس:ان شاء الله انا دخله.
شهد وخالد:واقفين بيدعوا العمليه تم بالنجاح ومحدش يضر.
مراد وفارس:جم وقالوا حصل اي.
شهد:صقر ولدته دخلوا عشان يعملوا العمليه ادعوا ليهم.
خالد:رايح جاي بيقول يارب يارب قومهم ب السلامه.
شهد:يارب خير خير لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين.
وعدي اربع الساعات ودكتور طلع وقال العمليه تمت بالنجاح بس حاله مدام برديس في خطر.
خالد:جري علي دكتور لي في اي.
دكتور:للاسف بلغت مدام برديس انها عايشه بكليه ومينفعش هي باست رجلي واتحيلت وهي حاليا تعبانه ادعوا انها تستحمل الغسيل.
خلد وشهد بصدمه:اي.
فارس بحزن:لا حول ولا قوه الا بالله الام فعلاً ام مهما عملت.
شهد عيطت: وقعدت لوحدها وقالت وحشتني ي امي اوي لاسف الاحساس صعب لما بنفقد الام صقر ملحقش يفرح بوجودها يارب عدي عليها24 ساعه علي خير.
خالد زعلانه:وبيقول ياهاااا ي برديس مش قادر اكلم ولا قول غير اني حبيتك وعمري م كرهتك ومش هقدر اتحمل انك تموتي.
صقر:فاااق ورن علي جرس وشهد دخلت هي وخالد وفارس ومراد.
شهد:عامل اي ي صقر.
صقر بتعب: الحمد لله امي اخبارها اي فاقت.
خالد بحزن:هااااا لسه انت عارف انها هي الي مديالك.
دكتور:دخل خلو انك فوقت ي استاذ صقر.
ممرضه:دخلت وقالت اسندوا الاستاذ صقر حطوا علي كرسي عشان ولدته عاوزه ضروري.
صقر بخوف:امي بخير صح ردوا عليا.
شهد بحزن:ان شاء الله خير ي صقرر متقلقش.
فارس سند:صقر وقال متقلقش ي صاحبي ان شاء الله خير مهما ي حصل اكيد ربنا رايد الخير.
صقر: ونعمه بالله بسرعه وصلوني عند امي.
برديس بتعب:عاو..ز..ه....ص...ق...ر...ا..ب..ن..ي..بسرعه.
صقر:دخل وقال نعم ي امي انا معاكي اهو.
برديس:هات ايدك ي صقر.
صقر:مد ايده.
برديس:باستها وقالت هتوحشني ي ابني واسفه علي الي خليتك تمر بي .
صقر بعياط:اي كلام دا ي امي انتي هتعيشي وهتحضري فرحي وهتربي عيالي لانك احلا ام واحن ام في دنيا.
برديس دموعها نزله:وبتقول انا ي صقررر كدا انت ي بني مفيش زي قلبك مفيش في حنيتك ي بختي بيك العالم كله حسبني الا انت وانت المجني عليه.
صقر:عشان انا ابنك عشان انتي امي امي جنه تحت رجليها امي امي امي اي هي دلوقتي ادتني حته منها.
برديس:لو هديك روحي م هتغلي عليك ي صقررر ي بن قلبي سامحني ي صقر.
صقر بعياط:امي فتحي عينك انتي نمتي ولا اي قومي معايا اي الي حصلك وبص لدكتور انت عملت اي فيها.
دكتور للاسف:ولدتك كانت عايشه بكليه وهي باست رجلي عشان انقذ حياتك انت.
صقر بصدمه:ازاي ي عني أنا موت امي انا سبب لي كدا ي برديس لي أنا م صدقت اشوفك فاجأة تروحي كدا قوووومي انا مسمحك.
شهد:مش قادره عماله تعيط راحت حضنت صقر وقالت خلاص ي صقرررررررر كفايه راحت للي احسن مني ومنك.
خالد بحزن:خلاص ي صقرررررررر ي بني راحت للاحسن مني ومنك.
صقر:حضن برديس جامد وقال ان الله وان اليه راجعون هتوحشني ي امي امي فين امي فين امي فين
امي فين حد يجاوبني من الندا قلبي تعبني
امي فين حد يجاوبني من الندا قلبي تعبني
كانت معايا و فجاة راحت ليه حنان الدنيا سابني
كانت معايا و فجاة راحت ليه حنان الدنيا سابني
كل ما اسأل بيقلولي هي غايبة ومش هنا
راحت خاص ومش جاية تاني هي عند ربنا
حد ياخد ايدي ليها نفسي اشوفها وابوس ايديها
ليل نهار بسال عليها ليه محدش بيجاوبني
راح حنان الدنيا يا اما راح املنها وفرحها ازاياعيش انا فيها وانتي غايبة عنهابعدك صعب وتاعبني.
صقر بصوته كله:يا اما يا اما يا اما.
الام ام مهما عملت هي والاب هيفضلوا الاهل عمرنا م نرد عليهم ونجرحهم لان احنا الابناء وربنا فوق هو الي بيحاسب احنا دورنا منقولش كلمه اوف ولا نرد الغلط ب الغلط ومهما الام عملت هتفضل امك ومش بنعرف ننكر وربنا صدق لما قال الجنه تحت اقدام الامهات.
ونقول كدا بعض خمس شهور عدوا بوجعهم وحزنهم 

يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية
reaction:

تعليقات