رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني
رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل الخامس و العشرون 25
صقر بيكح:بيقول شهد في اي.
شهد:سابتهم وجريت وقالت صقرررررررررر وحضنتوا جامد وقالت انت فوقت صح رد عليا ونبي انت كويس.
صقر :حضن شهد جامد وقال وحشتني اوي ي شهد حاسس اني مش شوفتك بقالي كتيررررررر لي.
شهد بدموع:عشان كونت في غيبوبه ي صقر.
صقر:غيبوبه وراجع الاحداث في ذكرته لما هو راح يسلم نفسوا هو وكبير وكبير ضرب علي شهد وطلعت شهد مخابرات وهو كمان اضرب م النار وفاق ومسك شهد بيقول بخوف حصلك حاجه انتي كويسه جوبي ي شهد طمنيني عليكي المفروض انا الي كونت امو... ومكلمش الكلمه.
شهد:حطت ايدها علي بوقه وقالت ارجوك بلاش تجيب سيره الموت علي لسانك التاني انت معرفتش انت عزبتني ازاي وانت في غيبوبه ومش راضي تفوق لدرجه دي هونت عليك توجع قلبي ي اخي.
كل واقف وعيونهم دمعت خالد وبرديس واقفين بيسمعوا صوت صقر وبيرسموا ملامحه.
صقر بحب:حققك عليا انا اسف انا بحبك ي شهد انتي الامان والحنان الي افتقده بسبب امي وانتي سند الي افتقده بسبب ابويا.
خالد:وابوك موجود ي صقر وهفضل سندك.
صقر:لف ليه صوت بصدمه وقال بدموع ابويا موجود في سند ولف لشهد وقال مين دول.
شهد:ارتاح ي صقر وهفهمك كل حاجه.
صقر:عاوز اعرف مين دول ي شهد.
برديس:جريت علي صقر خدته في حضنها ونزلت باست ايده ورجلي وبتعيط وبتقول ونبي سامحني حققك عليا احكم عليا اكون خدامه بس سامحني ي بني انا امك.
صقر بعياط:امي انتي امي وحط ايده علي وشها وقال انتي عايشه صح كونتي فين ي امي سبتني لوحدي ليه انا اسف لو كونت بعيط كتير أو تعبتك وانا صغير ف انا اسف كان خسارة فيا تحبني لو واحد في ميه بدل العزاب الي عشتوا تعرفي انا مسامحك اه ولله مسامحك تعرفي كمان خدني في حضنك مش عاوز حاجه التاني بس متسبنيش التاني انتي بذات العبي في شعري ومسك ايدها وحطها علي شعره وقال احكيلي حدوته أو ققولك لما حد يزعلني التاني هاخدك معايا تاخديلي حقي وقول ماما معايا يلا خدني في حضنك ومش تطلعني منوا وقال بصوت عالي كلكوا برا بس مسك ايد شهد وقال انتي امي التانيه في مكانك جمبي.
شهد بحب:عارفه بس هسيبك مع ولدتك شويه بس متنساش ولدك باردوا.
صقر بحب:قال بابا.
خالد:جري وقال نعم ي حبيب ابوك.
صقر:خدوني في حضنكوا عاوز انام انهاردة وانا في حضنكوا وبس.
خالد وبرديس:بصوا لبعض ونسيوا الخنائق وحضنوا صقر جامد.
دكتور: انسه شهد ممكن معايا ثانيه.
شهد:حاضر اتفضل جايه ورا حضرتك.
دكتور:استاذ صقر تحاليل كلها تمام بس الاستاذ صقر محتاج كليه ضروري لان عندوا كليه حصلها فشل كلوي وهنطر نشلها.
شهد بخوف:طب والحل ي دكتور.
دكتور:لو حد منكم ممكن يتبعر بكليه بس علي حسب فصيله تطابق ولالا.
شهد:مستعده انا اول اول واحده ممكن تبدء دلوقتي معايا.
دكتور:تمام ماشي وفعلا دكتور بدء يعمل تحاليل.
شهد:هااا ي دكتور.
دكتور:للاسف لا تطابق محتاجين فصيله AB.
شهد:طب ي دكتور بلاش يومين دول صقر يعرف حاجه عشان هو لسه طالع من غيبوبه وكمان لسه بيتعرف علي اهله.
دكتور:تمام ي انسه شهد يومين بس عشان الحاله مش تسوء.
شهد بخوف:ان شاء الله خير ي دكتور.
برديس:من ورا شهد انا سمعت كل حاجه وانا الي هدي ابني الكليه لان فصله دمي AB.
شهد:لا حضرتك تعبانه مينفعش.
برديس:لا لو هدي ابني روحي متغلاش عليه وانا الي هديلوا كليه.
شهد:الي تشوفي المهم سبتي صقر ليه.
برديس بعياط:مش قادره ي شهد لدرجه دي صقر قلبوا طيب يسامحني من غير ما يعرف انا سبتوا لي وكمان هو سأل احنا سبنا لي وخالد بيحكي جوا ف مقدرتش اقعد واشوف ردت فعل صقر.
شهد:ان شاء الله صقر هيسامحك متقلقش لان صقر قلبوا طيب.
برديس:يارب ي شهد.
فارس برا:عاوز اخش اشوف صقر ي كيان مش مصدق فارس قام وبقا معانا.
كيان بفرحه: الحمد لله ي حبيبي انا فرحانه عشان اخيرا شوفتك فرحان.
فارس بحب:يدمك ليه.
مراد:دا صقر سامح امه حاجه غريبه دا ازاي.
نجمه:لان صقر قلبه طيب ي مراد.
مراد:بس باردوا.
نجمه:خلاث ي مراد المهم انوا بقا معانا.
صقر بصدمه:امي بعتني ي بابا.
خالد:اه للاسف ي بني كونت انا هربيك وهكون معاك بس هي الله يسمحها.
صقر:حضن ابوه وقال اهااااااا ي بابا متعرفش كان نفسي اوي في الحضن دا.
خالد بحب:انت ي بني مروحتش عن بالي ثانيه والحمد لله انت معايا المهم هتسامح امك.
صقر بحزن:اه عشان محدش بيختار امه ولا ابوه وانا هسامح عشان كمان غلطت واهو شهد سامحتني وانت معايا وماما معايا.
خالد:انت قلبك كبير ي بني.
برديس وشهد: كانوا سامعين الحوار.
برديس:دخلت ونزلت علي رجل صقر بستها وعيطت.
صقر بسرعه:قال امي قومي خلاص الي حصل حصل المهم انك جمبي ومعايا.
شهد:ايوا ي طنط خلاث هنبقا عيله كلنا ان شاء الله بس لما صقر ي عمل عمليه.
صقر وخالد:عمليه.
شهد:للاسف ي صقر كليتك الاتنين تعبانين ولازم تشلهم ف ولدتك هتتبرع ليك بكليه.
خالد:انا الي هتبرع لابني.
صقر: المهم امي انا عاوز امي.
دكتور :دخل وقال اتفضلي معايا ي مدام برديس عشان نشوف في مضاعفات ولا اي.
برديس:جايه وراك ي دكتور وراحت عند صقر وقالت حبيبي المهم عندي انت وصحتك.
صقر:بس ي.
برديس:م بسش دا شئ بسيط علي الي عملتوا فيك ي ابني بس خليك فاكر اني بحبك ي صقر.
صقر:بخوف مال ماما في اي.
دكتور:عمل تحاليل وكشف مدام برديس انتي عندك كليه واحده.
برديس:عارفه ي دكتور المهم اتفضل دلوقتي جهز صقر عشان نعمل العمليه.
دكتور:لا طبعآ حضرتك مش الي هتتبرعي لان كدا في خطر علي حياتك.
برديس بعياط:نزلت علي رجل دكتور
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق