القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الواحد و العشرون 21

 رواية قلوب ارهقها نبضها بقلم نهيله حميمي


 رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الواحد و العشرون 21


عمران :مين انت
علي:على فكره انا للازم اسئلك مين انت وليش بتقرب من مراتي كدا
عمران بصدمة:شو مراتك ازاي؟؟
علي:ملكش دخل يله انقلع على برا..
بص عليه عمران بضيق و
خرج  من بيت وغلق باب وراه بقوة ....
علي بغيض:ازاي تخليه يقرب منك كدا..
ارتمت عشق في حضنو..
عشق بعياط وخوف:بشكرك أوي كنت راح موت من خوف ..
علي بحنان:معلش حبيبتي انا معاكي ..
عشق بتدكر:ابعد عني ازاي تقرب مني كدا..
علي بضحكة:ههههه مجنونة انتي اصلا لقربتي مني..
عشق بكسوف:آسفة ..
علي:على ايه؟؟
عشق:احم احم على شي لسويتو هلأ..
علي بغباء:شو شي لسوتيه هلأ..
عشق بكسوف:خلااااص يلا على برا ياعلي بدي انام..
علي :تؤتؤ تؤتؤ حرام تطردي جوزك من بيتك
عشق بتوتر:علي انت ليش بتقرب 
علي:يعني شو راح يكون بدي مثلا #بقلمي_نهيلة_حممي
وطبع قبل*ة عميقة في شفتي*ها واكثر ماجننه هو انها تبادله قب*لته صار يقبلها بجنون شالها وعيونو ختفت تحت ضلام دخل بيها اوضتها وحطها برفق على سرير ...
(وصمتت الشهرزاد عن كلام غير مباح🤫)
■■■■في صبااااح■■■
ملاك:اووف زهقت من جو مستشفى
جنة:معلش استحملي شوية على ماتخفي شوية من عملية
ملاك بفرحة:الحمد لله انها مجرد كواابيس مرعبة
جنة:كوابيس ايه؟؟
ملاك:....حكت لها كل شيء
جنة:بس دي حقيقة طيب 
بصي.....وحكت لها كل شيء
ملاك بدموع:حيوا*نة تارا لساتها عايشة..
جنة:مش عارفة..
دخل فهد وأسد وجودي لأوضة..
فهد وهو يقبل جبين أمه..
فهد:عامله ايه هلأ ياست الكل..
ملاك بلهفة :حبيبي شو عملتلك تارا  
فهد :ولاشي 
ملاك:متأكد 
فهد :ايوا
جودي بدموع:آسفة يامامي
ملاك بستغراب :على ايه
جودي:على اني فكرت انو انتي لقتلتي فهد
ملاك:معلش حبيبتي انا اصلا مااقدر ازعل منك
جنة:فهد جودي  تعالو معي راح اشتري لإلكم شكلاطة..
فهد جودي:يسسس اشطا..
خرج فهد وجنة وجودي من أوضة ..
أسد :عامله ايه نهرده ياملاك  
ملاك ببرود :تمام الحمد لله 
أسد:ملاك انتي كويسة ليش بتتكلمي ببرود دا
ملاك:ممكن تخرج من هون  بدي ارتاح 
أسد بتنهيدة:تمام...
أسد في نفسو:من حقك تزعلي ياملاك بس بوعدك راح انتقم منهم
خرج اسد من اوضة مستشفى وصعد عربيتو وتوجه الى مكان ماا..
♡♡♡♡♡♡
ملاك :مو راح افضل هون فهد وجودي راح يكونو في خطر..
♡♡♡♡♡♡♤♤
في قصر اسد دمهاوي..
لميس:خديجة وينو بابي واسد
خديجة:مش عارفة يابنتي بس انتي كويسة ..
لميس:اه
خديجة:اشطا اجهز لك غدا 
لميس:لا لا مليش نفس..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بتصحي عشق بتبص جانبها كو بتلاقي علي..
وفجأة بيمر عليه احداث امس..
عشق بكسوف:اععع انا عملت ايه
أخدت شاور سريع وصلت فرضها وخرجت من اوضتها..
بتدور في كل مكان مش بتلاقي علي ..تنهدت بأريحية وخرجت من منزل وتوجهت الى مستشفى..
♡♡♡♡♡♡♡♡
أسد بغضب:كنت بتوهمني انا ولميس  طوال وقت انك ابوي بس انت مجرد زوج مامي او بأصح طليق مامي..
معتز بخبث:ايوا صح ستغليت والدتك عشان ثروت ابوك
أسد:حيو*ااان 
وأردف ببرود:بس راح اخليك تندم يامعتز..
خرج أسد من دلك مبنى مهجور..
..
أسد ببرود:انت يازبا*له
حارس :خير ياباشا..
أسد:مو تعطي اكل ولا ماء لمعتز الا بإدني..
حارس :امرك ياباشا..
♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤
معتز بتوتر:هااااه اي نضرات قاسية لكانت على وجه اسد واردف بخوف ليكون عاد كما كان ...بس بس لازم اتواصل مع  تارا 
معتز بغيض:بس ازاي..
♡♡♡♡♡♡♡
جنة:ملاك تفضلي كلي أكل على مايبرد 
ملاك:جنة..
جنة:هااه
ملاك:بدي  اهرب من هون..
جنة بصدمة:اييه انتي اتجننتي..
ملاك:ولاجنان ولاحاجة انا لو فضلت هون راح اخسر فهد وجودي 
أسد:بتحلمي كثير ياملاك..
ملاك بصدمة:اسد
أسد وهو ببص ببرود لجنة:ممكن تطلعي برا 
جنة  بتوتر من منضره:ماشي..
بتخرج جنة مم اوضة بيقرب أسد من ملاك ويمسك خصلاتها بقوة ويتكلم بصوت كفحيح الافعى..
أسد:آخر مرة اسمعك تقولي انك بدك تهربي..
ملاك بألم:شيل ايدك عني ياأسد
أسد ببرود:لو خفيتي من هون ليومين راح نتزوج مفهووم
وقال اخيرة  بصوت عاااالي
ملاك بخوف من مضهره:م..مفهوم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عشق وهي بتدلف للمستشفى ..
عشق بستغراب:كثير عربيات هون هو في ايه؟
تتوجه لغرفة ملاك واثناء طريقها..
عشق بصدمة:علي
ببص  علي وراه..
علي:عشق 
عشق:بتعمل ايه هون
علي:جاي مع صاحبي.
عشق:هو أسد في اوضة ملاك 
علي بغضب وغيرة:آخر مرة اسمعك تنطقي اسم رجل بدون لقب..
جنة:في ايه ياجماعة انتو بتعرفو بعض
عشق بتوتر:ايوا 
فهد:عمو علي انا حاس انو مامي بتعيط
علي:لا لا حبيبي اطمئن
يخرج أسد ببرود  من غرفة ويتوجه خارج مستشفى ولم يبدي اي اهتمام لمن حوله..
علي بقلق:يارب ليكون في بالي مش صح
جنة:في ايييه؟؟هو ليش تغير كدا 
علي:خشو اطمئنو على هانم وانا راح شوف مال اسد
عشق:اشطا
يخرج علي مسرعا من مستشفى 
تدخل عشق وجنة وجودي وفهد الى اوضة ملاك ووو..
♡♡♡♡♡♡}
علي بصوت عالي:أسدد آسد ..
بيوقف ايد عربيتو..
أسد بجمود:في اييه؟
علي:مالك ياصاحبي انت متغير يومين دول.
أسد ببرود:يعني انت موقفني عشان تقولي كلمات دول..
لم يعطي لعلي فرصة وشغل عربيتو وتوجها الى مكان ما 
علي:لا لا دا مش أسد  دا شيطان اسد عاااد اوووووووف ياريت ماعاد..
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
في قرية
تارا بقر*ف:ايمتا راح افضل في قر*ف دا
صوت من وراه
يحيى:لو مو عجبك فياريت تروحي من هون انا أصلي  قر*فان من نفسي عشان وحده زيك هون
تارا بغيض:هييه اتلم احسن لك
يحيى:لو مو تلميت حتعملي ايع مثلا
تارا:بدك تعرف راح اعمل اييه
يحيى :فرجيني شطارتك
تارا بصراخ:يااااعااااااالم واحد بيغ*تصبني ياااعالم 
يحيى:هو كين لبيغت*صبك 
تارا:انت..يااااااعالم واحد بيغت*صبني
في تلك اثناء اجتمع اهل قرية معضمهم..
واحد:في ايه يابنتي
تارا بدموع تماسيح:حيوا*ن دا كان راح ي.يغ"تصبني..
يحيى بتوتر:لا لا والله بتكدب عليكم
ابو يحيى:خسارة تربيتي فيك يايحيى..
يحيى:بس يابابا..
ابو يحيى:مفيش بس يله انقلع من وشي
بص يحيى لتارا بضيق لقاها بتضحك ضحكة نصر..
لكنه كان أدكى منها..
يحيى:يابابا هي ساعة دخول شيطان وبس انا بدي اصلح غلطي. واتزوج مدام تارا..
ابو  يحيى بجمود:ماشي
تارا بتوتر:هااه استنو دقيقة..
ولكن في تلك  لحضة تفرقت قرية..
تارا بتدمر زي اطفال :اووف راح اعمل اييه
بتسمع تلفونها بيرن
تارا:الو مين معي
معتز:عامله ايه ياتارا
تارا بلهفة:تمام الحمد لله يابابي وينك هلأ
معتز:اصلا مينفعش تجي عندي اصلو اسد شيطان عاااد
تارا بصدمة:شووووو؟؟؟؟

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " رواية قلوب ارهقها نبضها " اضغط على أسم الرواية
reaction:

تعليقات