Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم شهد هاني

  رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني 


 رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل التاسع عشر 19


دكتور:قلب المريض وقف بسرررررعه التأهيل.
....؛ابني فين يا مررررراد.
مراد بصدمه:انت ابوه.
مقدم:ابني فين ي مرررراد وشهددد فين الي اسمعته دا صح.
فارس بعصبيه:جاي تسأل علي ابنك دلووقتي ابنك الي سبتوا وهو طفل عنده ست سنين الدنيا هي الي تربي انت اب انت صقر جواه قلبوا وقف انقظوااا بقاااا دورك ي اب ي حنين.
مقدم بصدمه:جررررري علي غرفه الي فيها صقر وشاف دكاترة وهما بيأهلوا قلبوا قال قوم ي صقرررررررر ي بني قوووم متعملش فيا كدا امك حرمتني منك وانت صغير والموت هيحرمنا من بعض لما اشووفك قوم ي صقرررررررر ي بني ودخل الاوضه.
دكاترة:مينفعش كدا حضرتك اتفضل اطلع.
مقدم بعياط:باس رجل صقرررررررر وقال ونبي ي بني ما تسبني متحرمنيش منك اصحا وانا هعرفك كل حاجه قووووووووووووووم ي صقرررررررر ي بني.
دكتورة:اخر ضربه علي القلب.
صقر:فتح عينه وقال بتعب عاوز حضن امي انتي فين ي امي مسامحك بس اظهررري محتاج حنانك وغمض عنيه.
فارس ومراد ومقدم:عيطوا من المنظر وقال شوفت كتيررررررر ولسه عاوزة تسامح.
دكتورة:للاسف المريض داخل في غيبوبه.
فارس:ازاي ي عني اي.
دكتور:ي عني استاذ صقر ممكن يخش في غيبوبه اسبوع شهر سنينن الله واعلم ادعيلوا.
دكتورة:خرجت من عند شهد وقالت العمليه تمت ب النجاح وللاسف المريضه اخر كلمه قالتها انها عاوزة ولدتها ودخلت في غيبوبه.
الكل واقف مصدوم مراد انتي بتقولي اي شهد مالهااا فيها اي .
فارس: هههههههه صقر وشهد طلبوا نفس طلب ودخلوا في غيبوبه بنهم اي عشان يحصل كدا اي الحب دا.
مقدم خالد:والد صقر قال شهد كانت عاوزة تقبض علي صقر وعرفتني انوا ابني لاني كونت شاكك لما عرفت صقر قالتلي صقر هيتوب صقر جواه طفل مازال عالق في ذكريات طفوله طفل عايش في جسم قوه وهو اضعف من كدا بكتير.
كيان:فارس فين شهد حصل اي لشهد رد عليه طمني.
فارس بحزن:شهد وصقر دخلوا في غيبوبه ي كيان.
نجمه بعياط:مراد فين شهد اي الي حصل.
مراد بحزن:اختي معرفتش اخلي بالي منها هي اكيد مش هتسبني زي امي وابويا صح لالالالالالالا شهد قويه وهتقاووم عشاني وعشان صقرر اه.
نجمه عيطت:وحضنت مراد وقالت هتقوم ي مراد ادعلها احنا كلنا معاها.
مراد حضن نجمه:وقال متسبنيش ي نجمه خليكي معايا.
نجمه:العمر كله معاك.
شهد:قوم ي صقرررررررر انا هكون حنان الام ليك مع انها مش تتعوض ،انا امي ماتت هي وابويا وانا طفله كونت محتاجه الحنان والدلع بس مراد محرمنيش من حاجع بس بعد الام والاب مفيش حاجه تعوضهم ي صقرررررررر قوم ي صقرررررررر انا هقوم عشانك.
دكتور:بيكلم ممرضه بيقول الانسه شهد تعابير وشها بتختلف كأنها في حوار مع حد.
ممرضه: فعلاً ي دكتور تعرف المتصاب الي جه معاها دخل في غيبوبه وقلبه وقف.
شهد:قامت فاجأة وقالتت صقررررررررر فين حصله اي وبتنهج وقلبه سرعاته زادت وقالت صقرررررررر صقرررررررر فين وشالت الكلونيه الي عليها.
دكتور وممرضه:بيمسكوا فيها مينفعش تقومي انتي مكملتش ساعات والجرح بتاع العمليه وكمان كونتي في غيبوبه.
شهد: مفيش جرح مفيش وووجع غير وجعي علي صقر وراحت مزعجه وقالت سبوووني وقامت ومسكت جمبها وجريت في ترقه المستشفى بتقوووول صقر انت فين انا معاااك مش هسيبك.
مراد وفارس وخالد بفرحه: حمدالله علي سلامتك انتي ازاي طالعه كدا جرحك بينزف.
شهد:وسعووا سبوني فين صقر اها اكيد في الاوضه دي ودخلت كذا اوضه تدور عليها لحد بتلف شافت صقر من ورا الازاز وهو في غيبوبه علي سرير لفت لمراد وفارس وخالد لو سمحتوا مش عاوزة حد يخش ورايا انتوا فاهمين.
كيان ونجمه:جاين من الكافتيرا شافوا شهد القهوة وقعت من ايدهم وقالوا شهد.
خالد:وقفهم وقالوا سبوها تخش لصقرررر.
صقرر:نايم علي سرير بثبات ودموعه نازله من عينه.
شهد بحزن:بتحلم بأمك صح ي صقرررررررر حاسه بيك انت تعبت اوي في حياتك ومسكت ايدوا وباستها تعرف اني انا الي عرفت انك ابن المقدم خالد عارف ازاي مش هقولك غير لما تصحا اصحاااا يلا تعرف كمان اني كونت بكرهك اوي ونفسي اموتك وقبض عليك بصيت ليك لاول مره حبيتك حسيت انك تايهه محتاج حد يقولك كدا غلط ي صقرررررررر صلي ي صقر اقراء قرآن ي صقر ققولك دليل لما شيخ كلمك انت عملت ايه توبت وضحيت بنفسك عشان تموت كبير.
صقر: حرك صابع ايده.
شهد:قوم ي صقر انا عارفه مكان امك ي صقر.
صقر:قوم ي صقر موجوده معاك شهد حببتك موجوده قوم لالالالالالالا عالم قاسي مش عاوز اطلع ليه مش عاوز.
شهد:بتعب باست راس صقر وايدوا وقالت عشاني قاوم ي صقر انا بحبكككككككك وعيطت.
دكتور:دخل يلا ي انسه شهد انتي بتنزفي ودا غلط عليكي هيسبب مضاعفات.
شهد جايه تقوم:اغماا عليها.
مراد:دخل في اي ي دكتور.
دكتور:اغما عليها بس بسبب الدم الي فقدته مش تقلق.
في مكان التاني ست قاعده في سجن بتصلي وبتقول

 
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية

reaction:

تعليقات