القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم عاشقي الفصل الثامن عشر 18بقلم زولة وحيد

   رواية جحيم عاشقي بقلم زولة وحيد 


 رواية جحيم عاشقي الفصل الثامن عشر 18


حسن بغضب كفاية بقا

فريدة جريت عليه بدموع

فريدة :يابابا شايف بيعملو فيا ايه واسر ساكت ولا سألهم

حسن بغضب لتقى :انتي ازاي تضربي بنتي ع فكرة انتي حتة بنت يتيمة وبس

تقى دموعها نزلت بس حاولت تخبيها

آسر بغضب :انت ازاي تكلم مراتي بالطريقة دي وع فكرة تقى مش يتيمة انا اهلها

أيهم :احنا هنا عيلتها

حسن :لأ هي أهلها ماتو هي يتيمة

آسر رفع ايدو عشان يضربو قلم بس تقى مسكت ايدو

آسر بص عليها

تقى بدموع :لأ

المنشاوي في ايه ياجماعة

تقى مسحت دموعها بسرعة

المنشاوي راح عليها: بتبكي ليه يابنتي

أيهم :عمي قال عنها يتيمة

المنشاوي بغضب :انت اتجننت ياحسن

حسن :هم كانوا بيضربوا بنتي وانا متحملتش و...

المنشاوي بمقاطعة :يضربوها.. بنتك غلطانة هي حاولت كتير تفرق تقى وآسر وماتنسى انه تقى قبل كام يوم كانت في المستشفى بسبب بنتك.. وهي مفروض تكون في السجن دلوقتي

حسن :اه بس مش المفروض يضربوها بالطريقة دي

آسر بغضب :اطلعوا من بيتي واعتبروا انه مبقاش في صلة بيني وبينكم لأنه بنتك زودتها كتير وانت زودتها اكتر مع مراتي... وانتي يافريدة انا بكرهك بكرهك لدرجة اني عايز اقتلك 10 مرات

فريدة :وع فكرة انا كمان بكره مراتك 

المنشاوي :اخرسي يافريدة

تقى جريت ع الحمام زينب لحقتها

تقى طلعت

زينب :تقى في ايه

تقى :انا كويسة

زينب :متأكدة

تقى:اه

زينب طب تعالي عايزة اكلمك

زينب وتقى راحو ع اوضة زينب

زينب :هو انتي بتحبي آسر؟

تقى بكسوف :اه

زينب: يابنتي ماتتكسفيش مني اعتبريني اختك... بس  هو آسر دة يتحب شوفيه بيتعصب بأقل حاجة

تقى :اه حتى أنا معرفش ازاي حبيتو

زينب ضحكت

==================

عند المنشاوي

المنشاوي :ع فكرة تقى مش يتيمة هي ابوها عايش

حسن :فينو هو عايش كأنو ميت حتى انو مابيسألش عليها

آسر راح مسكه من لياقة قميصه

آسر بغضب :تاني إذا جبت سيرة ابو تقى هخليك تشوف ايام سودة وهنسى انك عمي

وزقاه وراح في اوضة زينب لقا تقى وزينب بيضحكوا

زينب :كنا بنتكلم عمك يا اسورة

آسر :متقوليش أسورة دي وبتقولو ايه عليا

تقى :ولا شي كنا بنقول انك شاب زي القمر

آسر قرب من تقى :بجد

تقى بكسوف :آسر ابعد

زينب :يا أسورة بلاش رومانسية ف اوضتي انا مابحبهاش

آسر بعد عن تقى

آسر بغضب :اسمي آسر محمد المنشاوي احفظي الاسم دة يا زينب

زينب :حاضر يا آسر

آسر :يلا تعالي ياتقى

تقى :بس انا عايزة اكلم زينب

آسر :كلمتيها كتير ووحشتيني

تقى خدودها احمرو

زينب بضحك :الله ع الكسوف

تقى طلعت من الاوضة بسرعة

زينب :بجد حبيت مراتك

آسر :اه دي بنت زي القمر لازم تتحب

عند تقى

بقلمي زولة وحيدة

تقى كانت قاعدة ع السرير وبتفتكر كلام حسن

آسر دخل عندها

آسر :حبيبتي بجد وحشتيني

تقى مسحت دمعتها وابتسمت ليه

آسر قعد جمبها :حبيبتي في ايه

تقى :مفيش 

آسر :كلام عمي زعجك صح

تقى :هيزعجني ليه... كلامو صح انا يتيمة مامتي ماتت وكان بسببي وبابا مش طايق وجودي في الدنيا 

آسر حضنها :حبيبتي انا هنا انا بحبك ومحتجلك جمبي 

تقى زقته وجريت ع الحمام 

طلعت بعد مسافة

آسر بخوف :حبيبتي في ايه 

تقى :لأ مفيش انا كويسة 

آسر :متأكدة 

تقى:آه 

آسر راح جذبها من خصرها 

آسر :مالك 

تقى :آسر ابعد ريحتك مش عاجباني

آسر :الريحة دي انا بعملها دايماً وانتي بتحبيها

تقى :لو سمحت تاني ماتعملها

آسر :حاضر

فون تقى رن

تقى راحت فتحته

تقى :ازيك ياهند

هند بدموع :انا مش كويسة خالص

تقى بخضة :ازاي في ايه ياهند

هند :انا هتجوز

تقى :تتجوزي؟ 

هند :اه 

تقى :انا هاجي عندك

هند :تعالي بسرعة

وقفلت السكة 

آسر :تقى في ايه

تقى :هند هتتجوز آسر انا عايزة اشوفها

آسر :طب يلا نروح

تقى وآسر طلعوا 

أيهم شافهم

أيهم: في ايه

آسر :هند هتتجوز

أيهم :ايه هتتجوز ليه

آسر بضحك :يعني هتتجوز ليه مثلاً 

أيهم :لأ مش هتتجوز انا هروح معاكم

في بيت هند 

بقلمي زولة وحيدة

هند كانت قاعدة مع تقى وبتعيط

عمر :يلا ياهند هنبدأ كتب الكتاب

هند مسحت دموعها.وراحت قعدت جمب الشاب

الشاب :ع فكرة انتي مزة

هند:......... 

ايهم :مش ممكن تجوزو بنت متجوزة لشاب تاني

ابو هند :ازاي متجوزة

أيهم :اه متحوزة وانا جوزها ودي الورقة

ابو هند بصدمة:ايه....... 


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية جحيم عاشقي) اسم الرواية

reaction:

تعليقات