رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني
رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل السابع عشر 17
نجمه:اهاااااا ي صداعي هيفرقع نفوخي ي ني اعااااااااااااااااااا ي ضغطك العالي ي نجوم بس ثانيه هو انا عندي ضغط اعاااااااااااااااااا مش قااااااااااادرة.
كيان بتخبط علي بابا:نجمه افتحي بت.
نجمه:حاااضر يلي علي بابا هو انا مش موحجبه ولازم البسسسي.
كيان:موحجبه المهم انا كيان ي ختي افتحي.
نجمه:فتحت وقالت خشي.
كيان بصدمه:اعوذ بالله مين دي فين نجمه.
نجمه: اعااااااااااااااااااا انا نجمه راح جمالك ي نجمه.
كيان:اي الي عمل في شعرك وشك كداااا ي نجمه.
نجمه:كونت قاعده علي يوتيوب بتفرج علي روتين اليومي ف قالت اكوي شعرك بالمكوه بتاعت الهدوم شعرك هيبقا حرير للاسف شعري شاااااااط وطبله راسي اتحرقت وعندي صدااااااع.
كيان بصدمه:انهار ابيض بمكوه هدوم تعملي شعرك طب وشك من اي.
نجمه:صبرك عليا ان الله مع صابرين جبت عسل نحل ودم غزاال عشان احمر وشي في شمسه المهم حطيتوا علي وشي ونسيت عشان كونت بتفرج علي مسلسل ازهار الحزينه وكونت بعيططط المهم لقيت حاجه بتقرصني وكان النمل اتلم على وشي والعسل لازق علي وشي جااامد كونت بشيل في لما شال جلد وشي بدل م اكون حمرا في شمسه اتسلخت دائما وابدا اعااااااااااااااااااا.
كيان:الحقوووووووني هموت من ضحك ناقصه عمر في حد يعمل كدا في نفسوا انتي وشهد هتموتني ناقصه عمر.
نجمه:عيب ي بنت دي مخابرات وممكن تاخدنا في رجلين.
كيان بصدمه:احم نجمه في صيدله اي ي بنتي الهبل دا.
نجمه:اتوكسي عرفتني وقالتلي انك عارفه عنها كل حاجه المهم انا خايفه عليها جدااا.
كيان بخوف:مين قالك بس مشاء الله مفيش قاضيه تطلع منها خسرانا ربنا يحميها.
صقر:فااارس تعالي صفي كل الفلوس الي تبع المافيا اتبعر بيها كلها.
فارس بصدمه: انت بتقول اي ي صقر انت باين عليك اتهبلت.
صقر: لالالالالالالا فوقت انت ازاي تكلم معايا كدا انت شغال معايا وتنفذ الي عاوزة.
فارس بصدمه:الكبيررر هيموتك وانا خايف عليك ي صاحبي انا فعلاً شغال عندك ساعه وهكون مستقل.
دخلت شهد ومراد:قالت في اي صوتكوا عالي ي نجوم.
صقر:انا هسلم نفسي ي فااارس بس بعد م اسلم كبير لشرطه عشان هو سببب في دمااااار الي احنا في.
فارس ومراد بصدمه:ايه انت بتقول ايه.
شهد بفرحه:وقالت م بنهاا كونت عارفه انك هتعمل كدا وان شيخ هيأثر عليك.
فارس:انت عارف كبير قالي اي ي صقر ونبي ي صقرررر بلاش انا معاك في اي حاجه هتوب معاك وهفوق بس تواجهه الكبير لالالالالالالا مش هسمحلك.
شهد:استاذ فارس عنده حق ي استاذ صقر.
مراد: فعلاً بلغ وقدم الي معاك.
صقر:ههههه ضحكتوني كبيرررر انا شغال معاه وانا عيل عندي 19سنه مش بساهل انا رايح ليه وان شاء الله هيكون من منور النهارده في الحبس.
شهد بصدمه:صقرررررررر وقالت بسرعه مراد جهز القوة.
فارس:صقرررررر بيجري وراه سمع شهد لف وقال قولتي اي.
شهد:مفيش وقت لتفسيرررررر اجهز ي مراد بسررررعه.
مراد:كلم المقدم وجهز القوة.
وشهد:لبست لبس الشرطه ولبست خوذة علي وشها وحطت مغير صوت البنت الي راجل وجهزت عشان محدش يعرف انها ديزل وركبت مع الفرقه .
صقرررررررر:كمااااال انت فين اطلع ي كبيررررررر اطلعلي.
الكبير اسمه كمال:طلع وفتح ايده تعالي فحضن كبيرك ي صقرررر.
صقر رفع المسدس:اهلا محنا هنحضن بعض كتير بس في الحبس.
رجاله الكبير صوبه المسدس حوالين صقرررررررر وكان متحاسر.
كمال رفع المسدس:علي صقر وقال اتشاهد ي صقرررررررر.
فاجاة عربيات ورشاشات حوالين صقر ودعم القوه وشهد ونزلت بهيبتها وقف الوقت عن صقرررررررر لما لقي شهد دخلت هو مش عارف انها شهد بس كل كان واقف مصدوم وشهد نطت وبرجلها كانت مطيرة المسدسات من ايد العصابه بس دقيقه الوقت وقف لما كبير ضرب طلقه
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق