القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث عشر 13 بقلم زولة وحيد

  رواية جحيم عاشقي بقلم زولة وحيد 


 رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث عشر 13


تقى باستغراب:انتي بتقولي ايه

فريدة :اخرسي

آسر راح ناحيتها ومسكها من ايدها بغضب

آسر بغضب :فريدة اطلعي برا الاوضة

فريدة :لأ مش هطلع انا عايزة سلسلتي

تقى :سلسلة ايه

فريدة راحت عليها ومسكت السلسلة اللي في رقبة تقى

فريدة :دي بتاعتي آسر جابها ليا انا

تقى :بس...

آسر بمقاطعة :بس هي دلوقت بتاعت تقى لأنها هي مراتي

فريدة :آسر انت جبتها ليا انا

تقى :استغفر الله العظيم اتفضلي يا فريدة

تقى مدت ليها السلسلة وراحت ع الحمام

آسر اخد السلسلة من فريدة وطلعها برا الاوضة وقفل الباب بغضب

بعد مدة تقى طلعت وكانت لابسة بيجامة قصيرة

آسر بص عليها بتوهان

آسر حط ايدو ع خصرها وجذبها عليه

آسر بتوهان :انتي ازاي حلوة كدا

تقى :آسر ممكن تبعد

آسر بتوهان وهو بيبص ع شفايفها :مقدرش

تقى :آسر....

آسر باسها بحب وهي اتجاوبت معاه بعد عنها لما حس نفسها انقطع

آسر بدأ يمشي ايدو ع جسمها

تقى بوجع :آسر ايدي بتوجعني

آسر شاف ايدها مجروحة

آسر :مين عمل كدا

تقى :ياسر

آسر بغضب :انا هوريك يا بن ال.....

وخرج من الاوضة بغضب

في الجنينة

آسر لزياد :عايزك تجيبلي الزفت اللي اسمو ياسر دة

زياد :حاضر واخد معاه الحرص وراح

تقى من ورا آسر :حبيبي انت زعلان عشان ياسر قرب مني

آسر دار وشو عليها بغضب 

آسر بغضب :انتي طلعتي ليه

تقى :هند قالت جاية

آسر :اوك بس ماتخرجو من هنا

تقى :حاضر

آسر :بعدين عايز اكلمك

تقى :اوك

آسر دخل ع القصر وهند دخلت

تقى وهند فضلو يتكلمو

هند بصت ل أيهم كان طالع من القصر

هند :الله.. مين القمر دة ياتقى

تقى :دة أيهم ابن عم آسر

أيهم راح عندهم

أيهم :مين دي ياتقى

تقى :دي صاحبتي وحبيبتي هند

أيهم لهند بغمز:ازيك ياقمر

هند في نفسها :هو ازاي حلو كدا سرقت قلبي يا ايهومي

آسر طلع راح عليهم

آسر :يلا يا أيهم في شغل كتير

تقى :ع وين

آسر :هنروح الشركة

أيهم :بس انا عايز اقعد مع الصبايا نتكلم

آسر مسكه من ايدو واخده ع العربية

تقى ضحكت بصوت عالي

هند :بتضحكي ع ايه يابنتي

تقى :بضحك على رفيقتي الواقعة

هند :انتي اتجننتي ولا ايه هند تقع مستحيل

تقى :لا واقعة وايهم كمان واقع

هند:خلاص يامجنونة

================

عند أيهم

أيهم : ياغبي انساها انت خاطب مش ممكن تحب بنت غير اللي خاطبها

آسر :بتحب مين

أيهم :لا مش حد

آسر بغمز :شكلها هند عجبتك

أيهم :اه بس انا خاطب

اسر :خطبت مين وليه ما قولتلي

أيهم :بنت اختارتها امي وكل شي حصل بسرعة

آسر :انا بنصحك ماتتجوز بنت مابتحبهاش لانو لا انت ولا هي هتكونو سعيدين لأن انت هتفكر في بنت غيرها

أيهم :مش مهم المهم امي تكون مبسوطة

آسر :اوك براحتك بس انا نصحتك

ايهم :الاجتماع هيبدا يلا

آسر :يلا

===============

في المساء

آسر دخل الاوضة لقا تقى بتبكي

آسر راح عليها

آسر :تقى في ايه

تقى :اتذكرت ماما كانت دايماً بتحتفل معايا بعيد ميلادي

آسر :وانتي امتى عيد ميلادك

تقى :بكرة

آسر :للآسف بكرة عندي شغل كتير مش هقدر احتفل معك

تقى :اصلا مش عايزاك تحتفل معايا

آسر :اوكي وحضنها

تقى وهي بتحاول تزقه :مالك يا آسر

آسر :هو انتي بتكرهيني

تقى :ازاي هكرهك وانت هتكون اب أولادي

آسر بغضب :تشيلي فكرة الاولاد من دماغك انا مش عايز اولاد

تقى : بس....

آسر :اخرسي خالص وراح ع اوضة التمرين

وفضل يضرب كيس الملاكمة بغضب وهو بيتذكر لما ابوه كان بيضربه بدون رحمة

فلاش باك

محمد بغضب :انت ازاي تقلل أدب مع مراتي

البنت بدلع :ياحبيبي ابنك قليل ادب تتخيل انه بيرفع صوته عليا

آسر :بس يابابا هي قالت كلام وحش عن ماما

محمد :وإذا قالت كلام وحش عن مامتك هيحصل ايه اصلا هي ماتت

آسر بغضب :ودة مش معناه ان مراتك تقول كلام وحش عن ماما

محمد وهو بيضربه :مامتك ماتت ماااتت ومراتي تقول اللي عايزاه عنها انت ملكش دعوة

بقلمي زولة وحيدة

================

عودة للحاضر

آسر بصوت عالي :مش عايز اولاد مش عاااايز

فريدة سمعته ودخلت ع الاوضة

فريدة حضنته :مالك ياحبيبي

آسر حضنها :تقى انا بحبك بس مش عايز اولاد

تقى دخلت لقت فريدة في حضن آسر وبتمشي ايدها ع صدره العا'ري

تقى بصدمة:ا ا آسر


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية جحيم عاشقي) اسم الرواية

reaction:

تعليقات