القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم عاشقي الفصل العاشر 10 بقلم زولة وحيد

  رواية جحيم عاشقي بقلم زولة وحيد 


 رواية جحيم عاشقي الفصل العاشر 10


آسر وتقى وصلو ع فرنسا

في بيت المنشاوي

المنشاوي :اهلا فيك ياحبيبي اسر

آسر :ازيك ياجدو

المنشاوي :أنا كويس ومين القمر دي

آسر :دي مراتي تقى

المنشاوي :ازيك ياحبيبتي

تقى :الحمد لله ازيك انت

المنشاوي: الحمد لله اتفضلو اقعدوا

تقى وآسر قعدوا

بعد وقت دخل شاب شعرو اسود وعيونو زرقاء ووسيم عمرو 25

آسر بفرحة:ايهم

اسر راح حضن أيهم 

(ايهم ابن عم آسر)

آسر :وحشتني يا اخويا

أيهم :انت وحشتني اكتر وبص ع تقى

أيهم :الله الله ع الجمال

تقى خدودها احمرو

آسر بغيرة:احترم نفسك ياض

أيهم :الصراحة ذوقك اتحسن فريدة متسواش حاجة قدام دي انا معرفش اصلا ازاي حبيتها

آسر :أيهم اسكت بقا

أيهم وهو بيتقدم نحو تقى:ازاي اسكت والقمر دي قدامي 

ومد ايدو

آسر مسك ايد أيهم بغضب

آسر بغضب :لو مديت ايدك تاني هتوحشك يا ايهم

أيهم بضحك :الله عايز اسلم ع مرات اخويا

آسر :سلم من بعيد

أيهم قعد جمب المنشاوي

أيهم بخبث:السلام عليكم يا حبيبتي وغمز ليها

تقى :وعليكم السلام

آسر مسك ايد تقى :احنا هندخل نرتاح

المنشاوي :اتكلم عن نفسك تقى مش عايزة تدخلي صح

تقى :......

المنشاوي :متخافيش من آسر تعالي نتفرج ع الجنينة

تقى بفرحة:يلا

آسر بغضب :كويس ياتقى حسابك معايا

تقى ماسمعتو وراحت مع المنشاوي

أيهم كان هيلحقهم

آسر مسكه من ايدو

آسر بغضب :وقسماََ وعظماََ الاقيك قريب منها هقتلك

أيهم :ياعمي انا مالي ومالها انا رايح اشوف الجنينة مع جدي

آسر :انقلع

أيهم راح وآسر راح ع اوضته

أيهم لقا تقى بتتفرج ع الجنينة والمنشاوي بيحكيلها عن آسر وهي بتضحك

أيهم :انا عايز اغيظ آسر

راح لعند تقى وفضل يكلمها

آسر اتصل ع تقى

تقى :الو

آسر :مش ناوية تيجي ولا ايه

تقى :في ايه

آسر :تعالي عايزك في موضوع مهم

تقى :طيب

أيهم بضحك :روحيلو قبل مايجي ينفجر من الغيرة

تقى راحت لعند آسر بسرعة

في الاوضة تقى دخلت لقت آسر مش موجود

تقى :آسر

آسر طلع من ورا الباب وقفله

وبدأ يقرب منها وتقى بترجع لورا لحد ما لزقت في الحيط

آسر حاوط خصرها باءيديه الاتنين

آسر :حبيبتي بتعمل ايه مع أيهم 

تقى بخوف :ك ك كنت بتكلم معاه

آسر :شكله عجبك

تقى  :انت بتقول ايه

آسر قرب منها وبا"سها بعنف لحد ما حس انها مش قادرة تتنفس

آسر بعد عنها

آسر :متفكريش تتكلمي مع الإنسان دة

تقى:........

آسر بصوت عالي :فاهمة

تقى :أنا بكرهك يا آسر بكررررهك

وراحت ع الحمام 

آسر ضرب ايدو في الحيط :غبي غبي 

تقى اخدت دوش وطلعت قعدت ع السرير 

آسر راح قعد جمبها 

آسر :أنا آسف 

تقى :......... 

آسر شداها من خصرها 

آسر :مش هتقولي حاجة؟ 

تقى وهي بتحاول تزقه :ابعد يا زفت

آسر :قولي اللي انتي عايزاه مش هبعد وأكمل بخبث :احنا اتجوزنا من فترة طويلة انا عايز نونو بقى 

تقى بسرعة :أنا جعانة اوي 

آسر بضحك :بجد

تقى :اه بجد 

آسر :هبعد منك بس بشرط 

تقى :ايه 

آسر :عايز بوسة

تقى :قليل ادب 

آسر :اه تحبي اثبتلك

تقى :لالا اصل انا متأكدة من دة

الباب خبط

آسر راح فتح الباب

أيهم :تعال انت وتوتة الاكل جاهز

آسر بغيرة:اسمها تقى وهي مش هتاكل معاك

تقى لبست دريس طويل وطرحة وطلعت بسرعة

آسر بغضب :ادخلي يا تقى

تقى :مش هدخل

أيهم مسكها من ايدها وراح ع السفرة

آسر بغضب :هتشوفي هعمل فيكي ايه ياتقى

وراح وراهم

تقى كانت قاعدة جمب المنشاوي وبتتكلم معاه

آسر قعد جمبها

آسر بهمس :الليلة هتبقي مراتي بالفعل 

تقى بلعت ريقها بصعوبة

وقامت من الكرسي

المنشاوي :مالك يابنتي

تقى :ا ا انا شبعت هعمل ليكو الشاي

وجريت ع المطبخ

تقى عملت الشاي

المنشاوي:ليا زمن مدوقتش شاي حلو زي دة

أيهم بغمز :حلو زي اللي عملته

آسر :هو انت بتغمز لمراتي ليه

ايهم:لأنها قمر

آسر :بقولك ايه

أيهم: ايه

آسر :عندي معاك شوية كلام تعال

آسر وايهم طلعوا

و تقى فضلت تكلم المنشاوي

تقى كانت بتكلم المنشاوي لحد الساعة 12

تقى بنعاس :أنا نعست هروح

المنشاوي :الكلام معاكي حلو يابنتي اوكي نتكلم بكره تصبحي على خير

تقى :وانت بخير وراحت

آسر :اتأخرتي بس انا لسة عند قراري

تقى :آسر انا نعسانة

آسر :لا مش هنأجل

تقى :آسر حبيبي...

آسر بمقاطعة :قولتي حبيبي؟

تقى:اه انا هقولهالك كل يوم بس ماتغصبني ع شي مش عايزاه

آسر :حاضر بس كل مرة هتقوليها صح

تقى :اه اه طبعاً وجريت ع السرير ونامت

آسر بخبث :مش مشكلة المرة دي مشيتها ليكي عشان قولتيلي حبيبي بس المرة الجاية مش هتهربي

وراح نام جمبها


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية جحيم عاشقي) اسم الرواية

reaction:

تعليقات