القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب المجانين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفى

 رواية حب المجانين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفى 

رواية حب المجانين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفى 

البارت الثالث عشر وقبل الاخير 🥺❤️)

كيان: قولها تاني 

زين :بحبك 

كيان نطت من الفرحه وقالت :بعشق امك ياض 

زين شلها ولف بيها وكان فرحان اوي ❤️🥺

كيان:بحبك يا مجنون 😂❤️❤️❤️

زين: مسك ايديها وفضلوا يتمشوا ورحوا علي الملاهي لعبوا وكلوا كتير اوي وفضلوا يهزروا وروحوا بليل ❤️🥰

في البيت 

مريم:الله يسهلوا 

زين :انا ياجدو بحب كيان وهنتجوز علي اقتناع وعلي حب🥰

مالك :وانا بحب زينه وهتجوزها عن حب 🥺❤️❤️

الجد :وانتوا 

يزن :احنا ايه

محمد ؛مالنا يعني

مريم : متخدتش في بالك ياجدو

اسيا بزعل : اصلا مش عندهم دم عادتشي مبروك ابت ياكيو 

مبروك ابت ازينه 

زينه : حببتي انتي اثلا❤️🥰

كيان:ثاحبي الجامد كده كده❤️🥺

البنات حضنوا بعض وفضلوا يضحكوا 🥺❤️❤️❤️

يزن ومحمد :خربانه معاكوا ياولاد الجامده 

مالك: امي وعارفها

زين: امي هي امكم ياولاد الهبل 

الجد :انا اطمنت ٥٠في ال١٠٠%

فاضل الخمسين التانيه وبص للشباب 

منار :ممكن سوزي وسوزان يجوا يا بابا 

الجد :ينورونا 

كيان بغيره بصت لزين

زين :مش هكلمها 

كيان:هقتلك فيها 

يزن :يمي 

مالك :مراتي كيوت الحمدلله

محمد:معايا ملاك أناس وبص ل اسيا 

منار :في حاجه يعني مش. فاهمه اوف بجد 

محمود:هاي 

كيان:وربنا ياض لو مسترجلت لد*بحك 😠

محمود:خلاص والله

كيان :لو شوفت وشك انهارده هخنقك 

زين :عن تجربه اسمع الكلام 

محمود طلع يجري علي فوق 

منار : انتي ازاي تكلمي مادوا كده 

خلود : مادوا مين ياختي 

ملاك :موكوسه 

سهي :عيل ملزق 

مني :ورايا يبنات نشوف المسلسل التركي 

كيان :مهند ده يما 

اسيا : الله يسهلوا ياقمامير 

مني :يله يبنات اطلعوا ناموا 

تاني يوم الصبح 

سوزان : هاي ايه ده بتفطروا 

منار :هاي ياحببتي 

محمود:ازيك يا امي 

سوزان وسوزي ب استغراب :ايه ده يامحمود 

محمود كان لابس بدله كلاسيك اوي وملامحه رجوليه جدا 

سوزي: ماله اخويا 

محمد :استرجل 

يزن :كان عيل مسهوك 

مالك:اشكروها وبص لكيان 

كيان بصت لزين وقالت بكل جرأه :لو شوفتك بتكلمها يازين 

يومك مش معدي
.
زين : لاء هي كده كده بومه 

سوزي بغيظ :كده يازيز......... 

كيان قامت مسكتها من رقبتها والكل اتصدم 

كيان:انطقي اسمه تاني وهدفنك مكانك 

منار خافت تتكلم هي وسوزان 

والكل متدخلش 

سوزي :حاضر حاضر خلاص والله

زين :احيه ربنا يستر 

كيان:انت بتاعي بس انت فاهم 

زين :طبعا ياروح قلبي 

يزن : الحمدلله انها مش بتبقي موجودة وانت بتتعاكس 

مريم:مين بيعاكسك يازين 

كيان بصتله بصه الامهات لما تبرق لولدها علشان متعكش 

في الكلام قصاد حد اكيد انتوا عارفين البصه هي نفس البصه 

زين :وربنا مش ذنبي 

يزن : اخويا مز يامرات أخويا 

مالك :امسحيها فيا انا المره ديه

محمد ؛مش ده خطيبك وارنوبك 

كيان: وربنا انا همشي يلموني من الاقسم بسبب اخوك بعد كده 

زين :حببتي انتي اصلا❤️🥺

كيان:يانوحي بغير عليك بس 🤤❤️

خلود :مالك يامسهوكه 

كيان :ست الكل 

مني :بنتي مش مسهوكه 

اسيا :مهو ابن الجزمه الي مش راضي يتلحلح 

سهي :بت يامريم اتلحلحي ها 😉

محمد :طب طب سس سسلام انا بقي وقام يجري شويه

يزن :،انا شرفي غالي عندي وحضن نفسه 

ملاك :بنتي ارنوبك ده 

مالك:ارنوب ايه؟

زينه:انت ارنوبي 

الكل بص لمالك وضحكوا ضحك 😂😂❤️❤️

لتسريع الاحداث سوزان وسوزي ومحمود سافروا خلاص خلصنا منهم 

منار اتعلقت بالبنات وقربت من اسد جوزها الي هي اصلا مكنتش معتبراه في قيمه حيتها موجود

البنات امتحنوا والشباب وخلثوا 🥺🥺❤️❤️

في يوم الفرح الموعود بقي 



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حب المجانين" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات