القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب المجانين الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفى

 رواية حب المجانين الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفى 

رواية حب المجانين الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفى 

(حب المجانين البارت الحادي عشر)

زين:لاء نحنوح قصدي محمود 

منار:سلم علي ابن عمتك يازيزو 

كيان :نهاهاااي اسمك زيزووو 

منار :اعااا انصرف انصرف سلام قول من رب رحيم 

محمود :هاي زين 

زين :هاي يا روح خالتك 

مالك:انت عيل سئيل مش هسلم عليك اصلا 

محمود: كده كده عارف انك مش بتحبني واي نوت 

زينه :هي بقي فيها واي نوت احيه ياولاد 

اسيا :عيل فافي زاي اخته 

مريم : مين سمعك ده نوتي اوي 

كيان :بخ اعااااا ده واد؟

زين والكل ضحك علي رده فعلها 

كيان:احييه ياولااد ده بجد ولا خيال ده فيه انوثه عني وربنا 

وفتحت بقها زاي الايموشن ده 😯

منار :يع عيله بيئه لوكل 

كيان ؛مين ديه الي بيئه ولوكل ياست يا...... زين حط ايده علي بقها وسحبها لجوه 

مالك ؛وانتي قصدي وانت يامحمود ناوي تشرفنا هنا

منار:مادوا هيقعد هنا لحد الفرح يله يا مادوا ندخل نريح 

دخلوا 

اسيا :امك اخدت راحتها هي والبت الي معاها قصدي الواد 

ده ودخلت ولا كأنها فلاه ابوها 

محمد ؛هنا مش هقولك انتي بتقولي ايه علشان الحركه عصبتني شخصياً

الجد: خلاص اطلعوا يابنات استحموا وانموا بكره عندكم امتحان .

ملحوظه محمود يبقي ابن خاله الشباب اخو سوزي 

البنات دخلت نامت وصحيوا تاني يوم الصبح .

زينه :خلي بالك يا يزن متكلش بيض كتير 

يزن :ليه يعني 

مريم:اصله بيطفح علي الشخصيه 😂😂

كيان:بوووووم 

اسيا :يزن اين جبهتك انا لا اراها 

زين :شكلك بقي عره اوي 

مالك ؛مش قادر وانفجر ضحك 

محمد:بيضه اسم علي مسمي فعلا🙂

الكل ضحك عليه 

يزن:لاء كده كتير انا ماشي

ومشي وسابهم 

مريم :عيل قموصه 

زين: لاء هو عنده الرد بس الرد دايما بيجيله بعد م الحوار بيخلص 😑

كيان:اه ديه لوحدها بتقهر 

منار :هاي صباح الخير 

محمود :هاي بنات 

البنات:هاي ستات 

محمود :مالكم مش طيقني ليه 

مالك :معلش يا نحنوح اصلهم مش بيحبوه الملزقين 

محمد: او المايعين 

زين ؛اوالمسهوكين 

كيان: انت ضفدفعه زاي اختك بتسحبوا الاكسچين 

مريم :عيل سمج 

زينه ؛يخربيت تقل دم اهلك من امك ل اختك ليك انت شخصيا

اسيا :يبنات يله نمشي علشان مبستحملش المحن 

الشباب ؛استنوا تعالوا معنا 

اسيا ومحمد كانوا في عربيه

كيان وزين ومريم في عربيه 

مالك وزينه في عربيه 

اسيا :وهووووووو الهوا حلو اوي الدنيا بتمطر الله

محمد كان بيبصلها وبيضحك علي شكلها 

زين :اقفلي الشباك هتعي وتتبلي 

كيان:لاء 

مريم :ده يزن اقف يازين هنزل اركب معاه ونزلت فعلا 

مريم:بخخ ايه ده ياخيان

يزن :انتي بتطلعيلي منين 

مريم :البخت 

يزن :اغنيه ويجز الي كان بيقول فيها سحرتني ولا سحترلي 

مريم ؛خفه يله كل كابلز مع بعض مجتش علينا نعمل معاهدة

صلح أنهارده علي الاقل

مالك وزينه كانوا هادين وزينه بتبص للمطره ب استمتاع 

مالك وقف العربيه فجأة وزينه اتخضت 

زينه :مالك في ايه 

مالك:انا الصراحه بحبك اوي 

زينه بصدمه:مالك انت ااااا...... 

قطع كلمها بقبله عميقه 

وزينه بدلته نفسها 

فاقوا لبعض وزينه بصت بكسوف 

مالك:انا اسف مقدرتش اتحكم في مشاعري 

زينه بضحكه كسوف :انا كمان بحبك 

مالك: إذا كان كده نجرب البوسه تاني بقي 😉

زينه :بني ادم براس معزه والله 

وضحكوا وراحوا علي الجامعه

خلصنا من كابل 

فاضل المجانين التانين 

راحوا ودخلوا الامتحان

الدكتور:اتفضلي يا انسه 

كيان :ايه ده ورقه عقد صلح مع نفسي شكراً انا متعاقده مع 

نفسي عقاد مفسي سليم نيهاهاهاهاي 😁

الدكتور: احنا جايين نهزر هنا ولا ايه

كيان:انا دبلت خطشيبي بتاخف من الصوت العالي بعد اذنك الثوت وعملت وشها وش برئ 🙂

ده الحمدلله انك انتي وزين مش في لجنه واحده 

مريم: معلش يادكتور ديه عيله هبله كياان عدي اليوم علي خير 

(هيهيهيهي بتحلمي يامريومه 😂👈🏻😁👉🏻)

بعد اول مرور ربع ساعه من الامتحان

زينه : اعاااااااااااا

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حب المجانين" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات