القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب مجهول المصدر الفصل التاسع 9بقلم سارة احمد

  رواية حب مجهول المصدر بقلم سارة احمد


 رواية حب مجهول المصدر الفصل التاسع 9


اول ما اياد ماشي راح مكتبه يجن بكر وبغضب جامح يبص لي نادين ويشدها من ايدها ... ويزقها بعنف نحيت الحيط ويقرب منها ويثبت ايدها الاثنين ... وهو بيتمتم بنرفزه ميت مره قولتك ابعدي عني اياد... نادين سكته وبتبتسم ببرود 
بكر حس بشغف اول ما عينه جات علي شفايفها اتوتر وعرق وحس 
انه حران وقرب اكتر منها انااااا ولسه شفايفه هتلمس شفايفها برقه جعلت نادين تذوب بين يده بس يقطع عليهم اللحظه دي دخول فرونيكا اللي اول ما شافت كده وشها اسود وعيونها احمرت بشر وصرخت لمت الكل....
فرونيكا بتصر"خ:اااااا يا عمو سييييف ااااااااااا
صوت صريخها وصل لي اخر المكسيك وهز جدران القصر في ثواني الكل كان موجود والقلق والفزع مرسوم علي الوشوش...
اما بكر ونادين وقفوا متنحين في مكانهم وبيبوصوا لي فرونيكا....
ده غاظ اكترها..... وخالها تتجنن وتجري علي بكر وتمسكه من لايقت قميصه....
فرونيكا:بقي بتخوني ومع مين حتت خدامه وضيعه.... وبصتلها من فوق لي تحت باستنكار واحتقار وتكمل كلامها بسخريه بقي دي تستهل انك تلمسها لا لا ذوقك متدني خلص يا بكر ...
تتجنن نادين ولسه هتهجم عليها وتضربها بس بكر يمسكها من خضرها ويشيلها بعيد عنها بس نادين بتصرخ بغضب .. وبتفرفص منه .....
نادين:بقولك سبني عليها وانا هعرفها مقامها.... كل ده حصل امام الجميع....
تعيط فرونيكا بدلع :انا مليش دعوه البت دي لازم تنسجن لازم تتربي.... وارتمت في حضن سيف بس عيونها كلها خبث وغل.....
سيف بغضب:بس يا قلبي والله لا ادفعها التمن بس اهدي انتي اما بكر ليه حساب معاي عسير...
واللي مش عجبهم اللي حصل وقرفنين من فرونيكا ومش بيطوقها ايلا وماريا.... فضلوا يبصلها بقرف واحتقار....
وفرونيكا... تتوعد لهم بشر
طيب لازم ادفعكم التمن غالي يا عاهرا*ت .... ده اللي بيدور في بالها.....
ايلا تهمس لي امها:ماما البت دي غليزه اوي وخبيثه اوي ومدلعه وانا خيفه علي لاريوا منها وبعدين خايفه احسن بابا يسمع كلام البتاعه دي يطردها....
ماريا:مستحيل يحصل ده انا حبيتها اوي وبعدين انا مش مصدق البت دي اصلا انتي عارفه بكر مغرور ومتعجرف وبارد ومش ممكن يبص لي بنت اصلا ... اصلا هو قلبه مجمده من زمان....
سيف بيهدي في فرونيكا....
سيف:اهدي يا حبيبتي متعكريش دمك انا هنفذ كل اللي انتي عوزاه....
في المطبخ
بكر بغضب:اهدي شويه مش كده انتي هتكشفي كل حاجه...
نادين بنرفزه:انت بتقول ايه انا برده اللي اهدي ولا انت هو حبك انك تبوسني في الدقيقه دي.. ولا عميلك السوده هي اللي هتكشفنا
يتعصب بكر ويتنهد بغضب ويقرب منها اوي ويبص في عيونها اللي بينسي نفسه اول ما بشوفهم...
بكر:انا برده اللي اهدي مش انا قولتك ميت مره بلاش تقربي من اياد ولا تكلميه اناااا بس يقطعو 
صوت زعيق ابوه وهو بينده عليه
سيف:بكرررر انت يا استاذ روميوا بكررر
يرد بكر ببرود:نعم يا بابا انا هنا مش مسافر يعني نعم ....
يقف سيف علي بعد خطوات منهم ويبص لي نادين بقرف وتوعد
نادين تبصله بتوعد وغضب:ياه لسه الحساب بينا طويل يا سيف اما دفعتك تمن خيانتك غالي اوي... ده اللي كانت بتفكر فيه....
سيف باحتقار:البت دي تلم هدمها وتمشي حالا...
 نادين لسه هترد بس يلحقها اياد ويرد عنها...
اياد:عمي انت عامل من مسئله تافه مشكله انت وانا عارفين ان بكر  انسان بلا مشاعر ومغرور وقاسي ومش بيفكر غير في حاجه وحده هي شغله وبس... وبعدين احنا مش فاضين للهبل دي الليله في حفله لازم الكل يكون مستعد ومتنساش الشغل المهم اوي والناس اللي جايه لازم عقلنا يبقي مركز...
يقتنع سيف بكلام اياد: عندك حق يلا نشوف شغلنا وانتي يا حبيبتي
خاليكي اكبر من اي حشره
قال كده وماشي تتجنن نادين ولسه هترد يبصلها اياد ويبتسم ويغمزلها😉😙 ويبعتلها بوسه في الهوا فتبتسم هي .... فيتعصب بكر  يهبد ايده علي الطربزه ويصرخ ماشي طبع اتحكم في نفسه عشان فرونيكا موجوده والخدم.... بس وهو خارج... يبص لي نادين بتوعد
فتتجهلو نادين ودير وشها وتعمل نفسها بتغسل الكاسات...
كل ده ملاحظه فرونيكا والغل بينهش فيها.... تقرب من نادين وتهمس لها بشر:انتي دخلتي جحنم  براجلكي وحفرتي قبرك بيدك استعدي...
تلتفت لها نادين بتحدي قاتل:ردي عليكي اهو وطفت عليها وسابتها ومشت....  تتجنن فرونيكا:وانتي لعبتي مع الحيه واجرت بعض الاتصالات....
نسرع الاحداث جاء المساء بعد ما الكل جهز الحفله واستعد .....
بكر عيونه علي نادين في كل حركه والغيره بتحرق قلبه اصله معرفش يكلم نادين طول النهار بسبب انشغلها في تجهيز الحفله
نادين فضلت تجهز الكاسات والطعام وطلعه بصنيه وخارجه بصنيه وفي عيون بترقبها في حب
واخري في شر....
نادين:انا لازم اتسحب وادخل المكتب واعرف ايه هي الصفقه اللي اتكلم عليها اياد لازم اعرف وفعلا اتسحبت ولقت طريقه تدخل بيها المكتب لقيت باب سري اكتشفته اثناء وجودها في القصر
فدخلت واستخبت وري كرسي ضخم يشبه كرسي السلطان....
نادين :يارب تكون اجهزت التصنت اللي زرعتها شغاله...
وفعلا بعد ثواني بدء الاجتماع...
وسمعت نادين كل ما دار وهي مصعوقه مما سمعت سمعت معلومات خطيره فهناك صفقه اسلاح هتم بين احد قياده الجيش وسيف والمطلوب تسهيل دخول الصفقه لي داخل البلاد عن طريق الحدود والقائد ده هياخد رشوه مقابل انه يسهل دخولها البلد ...
بعد شويه يخرجوا وروهم نادين
اللي لقيت بكر سكران طينه...
وشدها لي داخل الاوضه ورمها علي السرير وانقض عليها واصبح فوقها....
بكر:انا ميت مره حظرتك من انك تقربي من الزفت اياد ايه اللي كنتي بتعمليه في المكتب معاه... كنتي بيبعي شرفك بس انتي ملكي انا...
نادين بعصبيه:انت حقير اما تبقي فايق مش سكران تبقي تعالي كلمني قوم من فوقي احسنلك...
بكر  بغضب:ردي عليه كنتي بتهببي ايه معاه....
نادين سكته ومش بترد وديرت وشها...
بكر بغضب :بقي مش عوزه تردي طيب انا هعرف اخليكي تنطقي
وباسها بعنف وطلع فيها كل غضبه ونادين بتحاول تزقه....
وفعلا بتنجح في زقه بعيد عنهت بس ده جرحها اوي وبكت 
وخرجت تجري وماخدتش بالها من ان بكر وقع اتخبط في الكومدينو
وقع عليه تمثال وجرحه في راسه
فقدت الوعي وغرف في دمه
نادين طلعت تجري وهي عيونها غرقانه في الدموع ومش شايفه قدمها وفجأه تلقي شخص ملثم امامها ويرش علي وشها مخدر
وتسقط فاقده الوعي بين احضانه
وتفوق تجد نفسها في غرفه ومربوطه في سرير وفرونيكا وقفه امامها بتضحك بشر وانتصار....
وقربت منها وقالت :
انا بحذرك لو قربيتي من بكر
 هصورك وهما بيتمتعوا معاكي لي ابعد حد ومش بس كده ده انا هيبعك في مزاد اصل بابا بيكون هو المايستروا اللي بينظم الحاجات دي فهمه يا قطه....
تبصلها نادين بغضب وعيون مشتعله وتبتسم مستهزي
نادين:اياك تكوني فاكرني هخاف انتي غبيه اوي لو فاكره انك ممكن تلمسي مني شعره لي فرونيكا بكر عمره ما هيبص في وشك اصلك حقيره اوي ورخيصه ارخص من انك حتي تتباعي بفلس واحد....
واياك تكوني فاكره انك عشان مكتفاني في السرير ممكن تعملي حاجه ده اخر ....
فرونيكا اشطاطت غضبا وصرخت بهستره تام تامممممم انت يا زفت
هات الكاميرا وتعالي هنا اتمتع مع القطه دي....
يبصلها تام بشهواه وانفاسه بقيت غير منتظمه وابتسم بمكر
تام:ده انا هتمتع معاها اوي دي شقيه وانا هبدع معاها
نادين كانت مرعوبه بس واثقه زي ما تكون مخطط لي حاجه
تام ضبط الكاميرا وعيونه  بتفترس نادين بكل نشوه وقرب منها وخلع قميصه ولسه هيبقي فوقها فجأه يدخل اياد وهو عقد وشه وفي قمه غضبه وانقض علي
تام ورمي بعيد عن نادين ولسه هيتحرك تام يخرج اياد مسدسه ويضرب عليه نار في قدمه ووحده تانيه في كتفه فيصرخ تام اهههه
ويروح اياد نحيت فرونيكا اللي ارتعبت من نظراته لها ويقرب منها
فترتجف خوفا ويهمس بفحيح الافاعي
اياد: انا هوريكي اللي يلمس حاجه تخص اياد بيحصله ايه 
شالها ورمها علي الاريكه وبقي فوقها وبيقطع هدومها وهو بيتمتم انا بقي هوريكي اذا الافلام الاباحيه بيحصل فيها ايه وبدأت يقبلها بجنون ويده تتحسس جسدها وهي بتصرخ كل ده بيحصل قدام نادين اللي في حاله من الصدمه


يتبع الفصل التالي: اضغط هنا 
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " رواية حب مجهول المصدر" اضغط على أسم الرواية

reaction:

تعليقات