القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فتاة أوقعت قلبي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم سماح عزت

 رواية فتاة أوقعت قلبي بقلم سماح عزت 


 رواية فتاة أوقعت قلبي الفصل الحادي والعشرون 21  


ابراهيم: وانا عايزك في مهمه جديده
ميار: انا لو ظهرت قدام فهد أو احمد هيقتلوني
ابراهيم: اسمعيني للآخر
عند أحمد
احمد: هستاذنكو انا يا شباب 
فهد: رايح فين
احمد: اياد جه وانا رايح اقعد معاه شويه
مراد: اوبا اياد جه
احمد: ايوه
مراد: اوبا هنرجع للسهر تاني
احمد: احب اقولك أن اياد راجع مرتبط يعني هينام من المغرب
مراد: والله لو راجع متجوز هنسهر يعني هنسهر
عند نور
نور: الو... في حاجه ولا ايه.... ايه تحت البيت...... طب ادخل پسرعه ...
احمد: السلام عليكم
الجد عبدالله: وعليكم السلام
محمد: مشوفنكش من يوم الشبكه ينفع كده
اياد وهو يفتتح ايديه: حبيبااااااااي تعال في حضني تعال
احمد وهو يحتضن اياد: كده متعرفنيش انك جاي
اياد: حبيت اعملها مفاجاه
احمد: شكلك نسيتني لانك حتى مفاجاتنيش انا عرفت من بره انك جيت
اياد: ما هو لو معندناش فتانه في البت كان زماني بفاجاك بعد الغدا
احمد: مراد لما عرف انك جاي بيقول هنسهر
اياد: طبعا هنسهر 
احمد: يبقى مراد كان عنده حق
اياد: في ايه
احمد: قولتله انك مرتبط ومش هتسهر قالي لو متجوز هتسهر برضوا
اياد: ده حقيقي ... انا هسهر اه بس بعد ما هي تيجي وتمشي... 
احمد: ايه ده هي جايه 
اياد: ايوه جايه النهاردة عشان تتعرف على العيله
احمد: نور عايزك
نور: جايه
نور: ايه 
احمد: كنت عايزك في حاجه كده
نور: وهو ده وقت نتكلم عن فهد وريم افرض حد سمعنا
احمد: ايه اهدي انا جبت سيرة فهد ولا ريم
نور: اومال هتعوزني في حاجه ايه
احمد: هو مفيش غير فهد وريم ولا ايه
نور: قصدك عايز تتكلم عن اياد والبنت اللي حبها
احمد: صبرني يارب.... هو انا اعرفها عشان اتكلم عنها
نور: اومااال في ايه
احمد وهو يمسك يد نور: تعالي معايا الجنينه شويه
نور: ادينا جينا الجنينه في ايه بقا
احمد: كنت... ع.. عايز .. اتكلم ... عن
نور: انت هتقضيها كده عايز تتكلم عن ايه
احمد: عننا... عايز اتكلم عني وعنك
نورةبقلق: عننا ازاي يعني
احمد: يعني أنا وانتي 
نور بتوتر: مالنا.. ما احنا.. حلوين اهوو
احمد: نور انتي مش حاسه بيا
نور: احمم حاسه بايه يعني انت صديقي 
ووو...
احمد: وو.. ايه
نور: ايه يا احمد مالك 
احمد: حور انا....
نور: حور مين
احمد: انا قولت نور انتي سمعتي غلط
نور: يمكن مخدتش بالي
احمد: انا بحبك
نور: اييه
احمد: انا عارف اني اتسرعت بس انا مش قادر اكتم الموضوع اكتر من كده... انتي رايك ايه
نور: انت مش كنت بتكلمني عن بنت وانك عايز تميل ليها
احمد: طب ما انا ملت اهوو
نور: يعني أنت كنت تقصدني انا 
احمد: ااممم
نور: ازاي وانت كنت بتقولي انك مش عايز تميل عشان هي شبهه حد تعرفه
احمد: عشان انتي شبهه نور نسخه منها لكن الشخصيه لا 
نور: طب ما انا نور
احمد بتوتر: اااا.... انا قصدي نور قبل فقدان الذاكرة كانت صديقتي واختي لكن نور انتي حبيت شخصيتك حبيتك انتي مع أن نفس الشكل لكن حبيت روحك حسيت انتي اللي لازم اكمل عمري معاها
نور بكسوف: احمد... انا من رأيي ان تأخد وقتك افضل
احمد: انا واخد وقتي كله وفكرت في الموضوع كويس وهسيبك انتي كمان تفكري 
ابتسمت نور ابتسامه خفيفه
ليكمل احمد ويقول: بس خلي في علمك انك حتى لو رفضتيني هتجوزك غصب عنك... ومش هقعد زي فهد اعمل خطط لا انا هتجوزك في نفس اليوم وانا عارف الكارت بتاعي فين وعارف اني هقدر احوزك
نور: تقصد جدو يعني
احمد: والله لو جدك رفض لهجوزك يعني هجوزك
نور: متعاندش معايا عشان انا كده هرفض قبل ما افكر
احمد: لا ابوس ايدك انا مش هقدر اعيش من غيرك
 نور: طب يلا ندخل عشان نتغدا
احمد: ماشي ...بس كنت عايز اطلب منك طلب
نور: اطلب
احمد: بكره تخرجي معايا انا كان نفسي نخرج النهاردة وكنت ناوي اقولك كل اللي قولتهولك بس انتي قولتي مش هينفع تخرجي اتمنى بكره تعرفي تخرجي
بعد الغدا
احمد: استاذنكو انا بقا عشان ماشي
امل: ما تقعد يا حبيبي 
احمد: لا ده كده فل اووي انا ماشي سلام
"اخذ احمد عربيته وذهب وفي نفس الوقت وصلت غربتها"
نور: هي اتاخرت ليه يا عمو
اياد: صبرك بس اتقل تاخد حاجه حلوه
ريم: يا خوفي 
اياد: من ايه بقا
ريم: اصل انت مبيعجبكش غير الحاجه الوحشه
اياد: قسما بالله لو جبتي سيرتها في حاجه وحشه لأكون شايلك وراميكي من الدور الخامس
نور: هدي اعضائك بس البنت بتهزر
اياد وهو يدعي الغضب: لاا ممكن ازاي تتكلم عليها كده والله هرميها من الخااامس
نور: ما تهدا ياعم الشبح هو احنا عندنا دور خامس اصلا
اياد بوشوشه: احمم هو احنا معندناش دور خامس 
نور: لا😂😂
اياد: هبني دور خامس وارميها منه
ريم: ما تخف شويه يا نجم
اياد: هو ايه يا نجم ويا شبح انتو مستحيل تكونو بنات اخواتي
نور: خلاص يسطا متزعلش
اياد: انتو الاتنين بيئه
ها هي تدخل قصر عبدالله
اياد: الو ايوه يا حبيبتي انتي فين...... على الباب بره..... طب قولي للحارس يدخلك القصر...... 
نور: وصلت
اياد: ايوووووووووه
ريم: هنشوف اختياراتك
اياد: بت انتي بقيتي سدغه كده ازاي
نور: معلش بقا يا عمو بتعلم نفسها عشان تتأقلم مع عامر 😂
اياد: هموت انتي مش عايزاها تنسى😂😂😂
ريم: خليك في خيبتك
اياد وهو يدير ظهره للباب: خيبتي..... اه لو شوفتي جمالها ولا عيونها تسحرك ولا شعرها انتو عارفين اني بحب الشعر الطويل بس حتى وهي قصاه بيسحلني مظنش الشعر القصير يليق بأحد غيرها.. بحب عليها اللون الابيض اووي فالابيض لا يليق بأحد اخر ... فعلا الابيض يليق بكِ
ها هو يفتح باب القصر وتدخل وهي تزيح شعرها عن وجهها 
نور وريم بصدمه: هي دي ؟؟؟

يتبع الفصل التالي: اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " رواية فتاة أوقعت قلبي" اضغط على أسم الرواية

reaction:

تعليقات