القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببتك دون ارادتي الفصل العاشر والاخير 10 بقلم الكاتبة الساحرة

 رواية احببتك دون ارادتي الفصل العاشر والاخير

رواية احببتك دون ارادتي الفصل العاشر 

تاني يوم صحيت قمر ودورت علي فارس مش لاقيه لحد ما لقت فارس داخل بصنيه فطار والعلاج بتاعها 
قمر بصدمه : اي ده وليه تعبت نفسك 
فارس بحب : اي يا قلبي دي حاجه بسيطه من ايدي يارب تعجبك(الراجل مش بمد الايد الراجل بحنانه وعطفه وكلمته والرسول صلي الله عليه وسلم كان بيساعد زوجاته في كل حاجه متتكبروش وانتوا بتساعدوا زوجاتكم ده بيبين رجولتكم 
يارب تكون الرساله وصلت ) 
قمر بحب وخجل : انا بحبك اوي 
فارس بغرور مصتنع وهوه يرجع شعره لورا : عارف طبعا انا مفيش حد ميحبنيش 
قمر بغيره وهي تشده من لياقه قميصه : نعم نعم يا سي فارس 
فارس بتوهان وهوه ينظر ☺️
قمر بخجل وهيه تضع يدها بسرعه بخجل وغضب 
فارس بوقا"حه : ليه كدا  
قمر بخجل : بس بقي حرااام عليك 
فارس بضحك : انتي مراتي يا هبله 
قمر بخجل : برده عيب 
فارس بحب : حاضر 
قمر بعشق وخجل : شكرا 
فارس بحب وضحك : مفيش شكر يا هبله انتي مراتي ويلا عشان ناكل 
قمر وهيه تنظر اليه بعشق : يلا 
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻༻ 
سمر : خد يا حبيبي الفلوس اهيه 
احمد بخبث : تسلمي يا حب ما تيجي 
سمر بغضب : احمد كل الا كدا انت عارف 
احمد بخبث شدها وحصل ما لم يكن في الحسبان 💔💔
(سمر ضحيه لاهلها زي بنات كتير ملقتش الحنان مش كل حاجه الفلوس اوقات كتير بيبقي الدفئ والحب اللي في الاسره احسن من مليار جنيه) 
بعد 7 ساعات 
نزلت سمر وهيه متدمره ووقعت اغمي عليها واول ما فاقت لقت نفسها في جامع 
سمر بتفكير : انا فين 
واحده وجهها بشوش : انتي في بيت ربنا يا بنتي 
سمر بتشويش : انا مين 
المرأه : لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم انتي نسيتي انتي مين 
مرأه اخري : يمكن ده نصيبك يا اعتماد خليها معاكي واعتبريها بنتك 
واخدوا سمر وانتهت قصتها ❤☺️ وبقيت سمر اجمل بنت بدون مكياج بهدوم واسعه وبتصلي ومش افتكرت اي حاجه في القر"ف اللي كانت فيه 
(كل واحد يمكن يكون محتاج فرصه ❤☺️)بعد 10 ساعات كان الليل حل علي ابطالنا وسط فرحه الاتنين 
وسط الاهل طلعوا علي جناحهم عشان يناموا وكانت المفاجأه لقمر بلالين وشموع وجو هادي جميل والميوزك 
فارس بحب : في دريس جوا البسيه 
قمر بحب : حاضر وخرجت قمر بخجل لقيت فارس ببدله شيك واغنيتها المفضله شغاله 
« خذني اليك ❤🎼
قد حار نبضي في الهوا بين يداك 🎼❤
قد سال الورد دمعا مرا شوقا اليك 🎼❤
موتا حياه لا ابالي ف قلبي لديك 🎼❤
خذني اليك 🎼❤
ارتشف النور 🎼❤
واعتصر الرحيق من ثغر الشذا 🎼❤
يعانق روحي ورد احمر فيه الردي 🎼❤
يا ضحكه اشيح عنها ظل الندي 🎼❤
خذني اليييييك 🎼❤»
دي اغنيتي انا المفضله عدوها 😅وقضوا اجمل ليله وسط مشاعر الحب 
بعد 5 سنين 
قمر بحب : يلا يا فهد قوم يلا صلي مع بابا الخطبه بدأت يلا انهارده الجمعه
فهد بحب : ثباح الخير يا ماما يا قمري وباس ايدها 
قمر بحب : صباح الورد يا روح ماما يلا بقي بسرعه  
فارس بغيره وهوه يشد فهد من لياقته : ولا انت متكلمهاش تاني فاهم 
قمر بحب : بعد السنين دي كلها يا فارس
فارس بعشق : لحد ما اموت يا قمري انا احببتك دون اراداتي  
قمر بخوف : بعد الشر عليك يا روح قمرك 🥺 متقولش كدا 
فهد بمرح : بابا رومانثيه علي الثبح كدا لا انا ماثي 😅
فارس للجمهور : الحب حب القلوب الحب م بايدنا مش احنا اللي بنختار حافظوا علي حبكم 
قمر للجمهور : انا منستش حبي ومتخلتش عنه بعد سنين عافرت ودي النهايه ❤
تمت بحمد الله 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببتك دون ارادتي" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات