القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقك موتي الفصل التاسع 9 بقلم الصغير الكاتب

 رواية عشقك موتي الفصل التاسع

رواية عشقك موتي الفصل التاسع

: متيجي تركبي معانا.
بصيت ناحيه الصوت وكنت ناويه اهز*قه بس طلع ادم. 
رنا: لأ انا نفسي امشي شويه روحوا انتوا. 
ادم: بس انت رجلك وج*عاكي. 
رنا: لأ كويسه هقدر امشي واصلا عبال ما تجيب العربيه اكون وصلت. 
نغم:انت مين قلك ان رجلها وج*عاها. 
ادم: انا كنت خب*طتها امبارح بالعربيه.
نغم: ازاي طيب وجيتي ليه انهارده. 
ادم: مهي زي العف*ريته. 
رنا: والله ما في غيرك بس وكمان انت الج*ن الاحمر. 
ادم: اعوذ بالله. 
رنا: انت اللي بدأت. 
ادم: خلاص يا ستي غلطنا. 
رنا بتفكير: مسمحاك خلاص. 
ادم: طيب اركبي. 
رنا: لأ مش عايزة. 
ادم: هتركبي ولا اركبك غ*صب. 
رنا: لأ مش هركب. 
ادم بتحدي: خلاص هركبك غ*صب. 
رنا: وريني. 
ادم راح عند رنا وكان هيشيلها.. 
رنا: اعاااا ابعد خلاص هركب وحدي. 
ادم: ناس مش بتيجي غير بالعين الحمرا. 
رنا: خلاص مش هاجي. 
ادم: لأ بقا شكلك نفسك تتشالي. 
رنا: مش هتقدر سلام. 
ادم: رنا قلت يلا فضي. 
ركبت معاه اصل محبتش اكسفه..... 
رنا: نغم مالك ساكته ليه من بدري. 
ادم: مش متعود علي السكات دا. 
نغم: هو انت ادم اخوي فعلاً. 
ادم: لأ شب*حه. 
نغم: بطل هزار انت مكنتش بتهزر كدا. 
ادم: خلاص يا ستي سبحان مغير الأحوال. 
نغم: انا احمد ربنا انك اتغيرت كدا. 
ادم: اه طبعاً دا عايد عليكي بالفايده. 
رنا: بس ممكن تشغل أغنيه حلوة كدا. 
ادم: لأ مش بحب الأغاني. 
رنا: يا عم خلص بس شغل أغنيه اليسا. 
ادم: مش هشغل. 
رنا: وحياه طنط و نغم شغل. 
نغم: حد كذب عليكي وقالك اني بهمه. 
رنا: لأ. 
نغم: خلاص متقوليش وحياه نغم حياتي مهمه بالنسبالي. 
ادم: بس انتوا الاتنين صد*عتوني. 
رنا: دا بيتحول مش كده. 
ادم: اه بتحول اسكتي. 
رنا ونغم سكتوا لحد ما رنا وصلت. 
نغم: سلام نتقابل بكره. 
رنا: سلام. 
دخلت رنا بيتها ونغم وادم كملوا لبيتهم. 
نغم: ادم مالك. 
ادم: مفيش يا نغم. 
نغم: لأ انت متع*صب شكلك. 
ادم: نغم ادخلي اوضتك. 
نغم: ليه بالله عليك قول مالك. 
ادم بعص*بيه: قلت ادخلي. 
نغم من خو*فها جريت علي اوضتها. 
نغم وتكاد تبكي: هو اي اللي حصله يا ربي. 
...................................... 
في الليل خاصه في بيت أحمد... 
سلمي: طنط عايزة تاكلي اي. 
: اي حاجه من ايدك ولا اقلك هطبخ انا انت اكيد تعبانه. 
سلمي: وانت برضه تعبانه هطبخ انا. 
:يا بنتي انت حامل ارتاحي شويه. 
سلمي: لأ وانت رجليكي وجعينك ارتاحي. 
أحمد: ارتاحوا انتوا الاتنين واطبخلكوا انا. 
سلمي: لأ طبعا انت مش بتعرف. 
أحمد: متشكرين. 
سلمي: لا شكر علي واجب. 
أحمد: خلاص نطلب من بره. 
سلمي: لأ برضه. 
أحمد: اهدي بقا يا سلمي مهو مش هتطبخي. 
وجرس الباب بيرن. 
أحمد: هروح افتح بس ولا وحده فيكم تدخل المطبخ. 
أحمد فتح الباب... 
رنا: اي مش بتسألوا. 
أحمد: ادخلي ياختي. 
رنا دخلت لقيت سلمي وام أحمد قاعدين. 
رنا: مالكم حد ما*ت لكم. 
: بعد الشر علي كل حبايبي. 
رنا: بس مالكم. 
أحمد: بيتخانقوا مين يطبخ بس الاتنين تعبانين. 
رنا: خلاص انا جيت. 
أحمد: منقذتنا بس انت ضيفه. 
رنا: ضيفه اي انا كنت هدخل لوحدي ليلا ما نسيت المفتاح. 
أحمد: خلاص بس بسرعه علشان جعانين. 
دخلت المطبخ وعملتلهم اكل علي السريع وخرجته وقعدنا ناكل. 
أحمد: ياه اتوحشت اكلك والله. 
: وانا والله يا بنتي. 
سلمي: وماله اكلي. 
: عسل برضه. 
أحمد: اكلك بيكون محر*وق وبايظ. 
سلمي: بقا كده خلاص عيش علي اكلك مش هتاكل من اكلي تاني. 
أحمد: وانا اقدر بستهبل يا جميل. 
رنا: طيب احترموا العزابيه الموجودين. 
أحمد: مهو دا بيتي وانا حر. 
رنا: طيب يا سيدي شويه وهمشي. 
: لأ يا بنتي خليكي انهارده. 
رنا: مش هينفع انا جيت اسلم عليكي علشان اتوحشتك. 
: طيب يا بنتي سماح المرة دي بس المرة الجايه هتفضلي. 
رنا: يلا خلصوا اكل. 
خلصنا وقعدت معاهم شويه وروحت. 
................................. 
ادم: شكلك برئ جداً مش عارف ليه اتعلقت فيكي واحنا مش لينا غير يومين بنتكلم. 
كان بيبص في صور لرنا اخدهالها وهي بتاكل الايس كريم. 
ادم: منتظر بكره ولازم اصارحك بالحقيقه علشان حاسك هتهوني عليا.
ادم فصل التليفون وراح نام. 
................................ 
تاني يوم.... 
ادم: اتفضلي يا رنا. 
رنا: حضرتك كنت طالبني. 
ادم: بلاش الرسميات دي اقعدي. 
رنا قعدت وادم بدأ يتكلم. 
ادم: رنا انا ارتحتلك وحابب احكيلك حاجه. 
رنا: اتفضل احكي. 
ادم: رنا انا......... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشقك موتي" اضغط على اسم الرواية





reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق