القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

 

 رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل التاسع

لأ عاش ولا كان لي يرفع ايدو علي مرت طارق نصار حتا ولو كان ابوها
مجدي دي دي بت قللت الادب وعاوزه تتربه
طارق هي فعلا عاوزه تتربه بس قبل مهي تتربه انا عاوزك علي انفىراد وبعدين نشوف مين اللي هيربي مين
مجدي ا انا انا
طارق اه انت في ايه تعاله بس
واخدو ودخل البت
طارق مسك انزلي استنيني تحت
مسك بس
طارق مسك اسمعي الكلام ونفذي لي انا قلتوا
مسك حاضر ونزلت
طارق بقا انت عاوزه تمد ايدك عليها صح
مجدي ا انت مش فاهم حاجه ياطارق بيه البت دي قلت ادبها عليا وكان لزم تتربه غير دي بنتي وانا عرفها لزم تنضرب عشان تمشي عادل غير كده تلقيها عوجه معاك
طارق عوجه صح انت عندك حق....
بعد حولي خمس دقايق نزل طارق ولقه مسك مستنيا تحت البيت
مسك انت عملت ايه
طارق ولا حاجه
مسك بجد والله يعني مش ازتوا
طارق ازاي ليه انتي شيفني ايه قدمك انا بس اتكلمت معا واظن انه حب الكلام معايا اوووي
يلا بقا عشان نروح
مسك حاضر
وركبوا العربيه وكانوا مشين
مسك لو سمحت ممكن توقف هنا شويه
طارق هنا
مسك اه هنا انا نفسي اشوف النيل اوي طارق وقف العربيه ونزل منها واخدها ووقفوا على الكوبري
مسك كانت فرحانه اوي وهي بتبص النيل
طارق شكلك بتحبي اوي
مسك هو مين
طارق النيل
مسك اوي اوي تعرف زمان وانا صغيره كان بابا ديما يجيب ماما هنا وكان بيجبني انا ومحمد معاهم بس كانت انا ومحمد لما نلقيهم قعدين مع بعض كانا بنروح نلعب بعيد عنهم عشان نسبهم مع بعضهم شويه وبعدين معدوش بيجوا بس بقيت انا ومحمد ناجي هنا بص دي ورتوا كتابه علي سوردا انا لي كتبه (بحبك يا ماما انتي وبابا ومحمد)
طارق ابتسم ليها وفراح جدا انها بتشركوا زكريتها وطفلتها
مسك وكانه ديمنا بنجيب دوره وحلبسه (حمص الشام) الله نفس في اوي
طارق بس كد ثانيه واحده اجبلك دوره وحلبسه ياستي هو احنا عندنا كام مسك
طارق احلي دوره وحلبسه لي احلي مسك
مسك شكرا
طارق شكرا مش بتتقل كدا
مسك امال بتتقل ازي
طارق حط الحاجه على الطربيزو وبسها
طارق الشكر بيبقا بلمنزر دا دا شكر المتجوزين
مسك اتكسفت وكانتش عارفه تقول ايه اوتعمل ايه اخدت الدوره وقعدت تكل في
طارق طماطم وحضنها وفضلو يتكلمه ويكلوا من بعض
مسك منتا معاك واحد بتكل بتاعي ليه بس
طارق هو كدا
مسك خالص خدها كلها اهي
طارق حضنها لأياقلبي متزعليش خديها اهي خدي بتعي كمان
مسك لأ انت خد بتعك وانا اخد بتاعي
طارق لأخدي انتي الاتنين بس انا هكل معاكي
مسك طب متكل بتعك
طارق لا انا عاوزه اكل معاكي
قعدو يكلو يتكلموا كل دا وطارق مش راضي يخراج مسك من حضنه كنها هطيع
مسك متسبني بقا انت مسكني كدا ليه كانك مسك حرامي
طارق منا فعلاً مسك حرامي
مسك وانا سرقت ايه انشاء الله
طارق سرقتي قلبي
مسك طب ممكن تبعد بجد عشان اناس بتتفرج علينا
طارق طوز
مسك لو سمحت وعشان نمشي بقا الوقت التاخير
طارق ماشي ياستي اسبقيني انتي علي العربيه عبال ما هروح احسب وبعدها نروح
مسك حاضر وكانت ماشيه بس لقت لي حضنها
الشاب مسك حبيبتي فنك ياقلبي وحشني اوي
طارق وحشك اه
وعينكوا ما تشوف إلا النور
خير الله اما جعلوا خير كان الشاب وقع علي الارض وطارق فقوا وبيضربوا بس من غير محتا يسمع كل لي بيعملوا انه بيضربوا بس
لغيت لما ايجاه لي بعدو عنه
محمد ابعد كدا الله يخربيتك الواد هيموت
الشاب قوموا ونبي يامحمد هيموتني
محمد بعد طارق عن الشاب بلعفيه
طارق انت ازي تلمسها والله لقتلك يابن ال٠***
محمد اهدء ياعم الحاج وافهم انت ايه ايدك تملي سبقا لسنك دا عز بيكون اخو مسك برضعا يعني اخوها مش اي حاجه تانيه وحضنها بس عشان كانت وحشه لانه بقلوا اكتر من خمس سنين مسافر ومسفهش بس كل دي الحكايه
طارق وحتا لو زفت ميتنيلش يلمسها تاني مش كافيه مستحملينك انت وقرفك جيبلنا واحد كمان ايه
عز ايه انت ياخي بيكلوك ايه عشان تجيب الصحه دي كلها ااااه يعضمي
محمد وهو بيسندو معلش ياخويا عارف والله ايدو طرشه انت هتقولي انا بقلي اسبوعين بتعلج منه
عز ااااه ياعضمي ياني دا فشفشلي عضمي ياخي
انتي عايشه معا ازي دا يابنتي
مسك كانت بتعيط بس ابتسمت ليهم
طارق خالصت استظرف انت وصحبك ولا خوك دا اتفضلوا هونا بقا ولا تحبه تشربو حاجه تكلو حاجه حاجه
عز نشرب ايه ونكل ايه ياخي انت مخلتليش سنان عشان اكل ببها حسب يالله
طارق فيمين يلا
عز فيه يسطا فيه يلا يابني خدني من هنا بدل متخدني علي نقلا كمان شويه
محمد يلا
محمد عاوزه حاجه يامسك ياحبيبتي
طارق حبك برص
مسك بضحك لأ ياحبيبي عاوزه سلامتك
طارق لأ ياحبيبي عاوزه سلامتك
مسك ينفع لي حصل دا
طارق هو لي غلطان بيلمس حاجه بتعتي ليه وحضنها
مسك بكسوف لو لو سمحت ابعد عشان اناس بتتفرج علينا
طارق ميتفرجوا راجل وحضن مرتوا فيها ايه...
رواحوا البيت
وانصدمو من لي لقوا
لقوا حبيبه بتعيط بحرقه
طارق حبيبه انتي ايه لي جبك هنا وبتعيطي ليه
حبيبه......
طارق وانتي ازي مقلتليش حاجه زي كدا
يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله" رواية وقعت اسير لزوجتي" اضغط علي اسم الروايه
reaction:

تعليقات