القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم منة عبد العزيز

 رواية حبيت طفلة الفصل الثامن

رواية حبيت طفلة الفصل الثامن

رواية حبيت طفله♥الحلقه(8) 

تاج بصوت عياط: براحتك

تاج جريت علي اوضيتها وقفلت علي نفسها وفضلت تعيط كتير جدا

رعد نفخ: طب هي ذنبها اي يعني اني اشخت فيها 

رعد راح علي اوضة تاج وسامع صوت عياطه وزعل من نفسه جدا خبط بس تاج مفتحتش

رعد فتح الباب: ممكن ادخل

تاج بعياط: نعم

رعد: انا اسف مكنش قصدي اني ازعلك بس في حاجات في الشغل ضاعت ومش عارف اعمل اي

تاج بعياط: مفيش حاجه عن اذنك عايزه انام 

رعد: مش هناكل خلاص بقي انا اسف

تاج: معلش يارعد اتفضل كل انت

رعد قرب من تاج وحط ايده علي خدها ومسح دموعها:: اسف والله ماكان قصدي اتعصب عليكي ممكن ننزل نتعشا انا عايز ادوق اكلك

تاج: مش عايز انا مش جعانه انزل كل انت وتيته

رعد: ياستي ادي دماغك ابوسها يلا بقي انتي قلبك اسود اوي

تاج: خلاص انزل وانا هنزل وراك 

رعد: لا هننزل مع بعض 

تاج مسحت دموعها ونزلت هيا ورعد

ناديه: انا جوعت وكنت هاكل عشان الاكل رحته حلوه 

رعد: يعني مش بطال

ناديه: لا والله رحته تجنن يلا ناكل

تاج: رعد مش هياكل عشان بيعيب علي اكلي

رعد: لا خلاص هاكل من سكات😂

قعدو كل وعجبهم اكل تاج جداا 

تاج: اول مره ادوق اكلي

رعد: بجد والله 

تاج: والله

رعد: لا اكلك حلو

ناديه: لا جميل يااحبيبتي عقبال متعملي كده لعريسك إن شاءلله 

تاج: لسه بدري ياتيته

ناديه: بدري من عمرك لا إن شاءلله هيجيلك ابن الحلال وافرح بيكي انا مش هعشلكم العمر كله

تاج: ربنا يديكي الصحه والعافية يارب 

ناديه: يارب لحد مشوفك عروسه وافرح برعد كمان

رعد: ملكيش دعوه برعد خليكي مع تاج خليكي مع تاج 😂😂   

ناديه: الكلام ليكم افرح بيك انت وعروستك وافرح بيكي انتي وعريسك يارب

تاج: لما يجي ياتيته إن شاءلله 

ناديه: هيجي ياقلبي

ناديه: انا هخد تاج بكره هنروح المول وبعدها هنروح النادي

رعد: تمام 

ناديه: مالك

رعد: ورق صفقة مش لقيه 

ناديه: شوفته في المكتب هنا

رعد: ملقتش

ناديه: طب دور عليه كويس افتكر

رعد: اه صح خلاص افتكرت 

ناديه: اي 

رعد: انا اديته لواحد كده يرجعه لاني هو عارف الشركه دي وبكره هعدي عليه

ناديه: بقيت تنسا بتحب ولا لا

رعد: ليه هو الحب بينسي 

ناديه: حاجه زي كده

قطع كلمهم تلفون رعد

رعد: الو مين

الشخص: نسيت صوتي يارعد

رعد: يارا انتي بتتكلمي من مصر

يارا: اه

رعد: عن اذنكم

رعد طلع يكلم يارا بره

تاج: هو رعد خرج ليه

ناديه: بتسالي ليه 😉

تاج: اصل بسال دي مكالمه شغل 

ناديه: لا مكالمه حبيبه

تاج: اه ماشي انا هطلع انام تصبحي على خير 

ناديه فهمت: وانتي من اهله يا حبيبتي 

رعد: انتي رجعتي امتي 

يارا: رجعت من يومين 

رعد: واي اللي رجعك

يارا: عادي رجعت لصحابي في اي هو انا موحشتكش ده انت وحشتني وكمان لما فتحت الشقه افتكرتك وقولت لازم اكلمك تيجي نرجع ذكرياتنا

رعد: بقولك اي انسي اني كنتي تعرفي حد اسمه رعد ولا حته قابلتي حد بالاسم ده ياريت

يارا: هي القطه اللي عندك خليتك تنساني

رعد: قطه مين

يارا: تاج بنت خالتك

رعد: اه انتي بتتجسسي عليا ولا اي

يارا: بقولك يارعد لو مجتش عندي هبعت اخر فيديو انا وانت مع بعض لجدتك

رعد: انتي باين عليكي دماغك تعبانه هو انا لمس. تك اساسا

يارا: في فيديو هبعتهولك وقولي رايك

رعد بص علي الفيديو:طب الحمدلله مقربتش منك قاعدين عادي يابنتي انا كنت بقرف اقرب منك من كل شويه في حض. ن واحد شويه ويلا غوري 

رعد قفل السكه في وش ياراا ودخل

رعد: قاعده لواحدك ليه امال فين تاج

ناديه: طلعت تنام

رعد: مالك بتكلميني ليه كده

ناديه: رجعنا تاني لموضوع يارا مش خلصنا منها وسافرت

رعد: بتكلمني تهددني بس انا مش بتهدد

ناديه: عايزه منك اي

رعد: عايزه يوم حلو هتكون عايزه اي غير كده. 

ناديه: طب هتعمل معاها اي

رعد: فكك منها تاج طلعت يعني دي حتي صاحيه بعدي 

ناديه بصت حوليه: تاج شكلها بتحبك وغارت عليك وكانت عماله تسالني مين وكده

رعد: كان باين عليها عشان كده قولت اخرج بره اشوفها هتغير ولا لا

ناديه: رعد تاج غير اي واحده عرفتها ده انا اللي اقفلك فيها لاني تاج دي عمري 

رعد: متقلقيش هما يومين وهعترف

ناديه: اشمعنا

رعد: عشان انا قولتلها هخلص شغل واخرجك واجبلك تلفون وساعتها هعترفلها بقا بحبي بس كده انا كنت عايز اتاكد اني هي بتحبني وعرفت وهقولها كل حاجه

ناديه: ربنا يبعد اي شر عنكم ويجمعكم في الحلال يارب 

رعد: يارب اه يارا هتبعتلك فيديو بكره مترديش عليها

ناديه: فيديو اي

رعد: الفيديو ده 

رعد: هتبعتو هيا فاكره اني كده بتهدد بس بكره انا هوريها مين رعد الهواري

ناديه: خلي بالك من نفسك

رعد: يانانا انا بعرف الحاجه قبل متحصل وعرف انها رجعت القاهره بس حبيت اتفاجاء 

ناديه: ربنا يبعد عنك الصاحب الشر

رعد: يارب هطلع انا عشان اخلص الشغل بتاع شركة المنياوي دي

ناديه: خدني معاك يلا

طلعوا وكل واحد راح علي اوضة 

عند بيت سمير

عز: بابا عايز اتكلم معاك

سمير: اي يازوز عايز اي 

عز: اوعا تخلي تاج تيجي هي وحشاني بس هي لو جات محدش هيرحمها

سمير في اي ياعز مالك ومش عايز تاج تيجي ليه هو انت مش بتحب تاج 

عز:بحبها بس عشان انا بحبها مش عايزها تيجي

سمير:في اي ياعز مالك

عز بص حوليه وبعدها قال: ماما كانت بتتكلم علي تاج وبتزعق وتقول لما تيجي هتضربها وتقص شعرها وقالت كلام كتير عليها وانا بخاف على تاج فا بلاش تاج ترجع ونبي يابابا تاج غلبانه  

سمير بصدمه: اييييي


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبيت طفلة" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات