القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السابع 7 بقلم ندى الشرقاوي

 رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السابع

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السابع 

غيرت حياه الشيطان (7)

الظابط...... كمال بيه حضرتك مطلوب القبض عليك بتهمه خطف الطفله تدعي بيرلي فاروق سليمان 
كمال بصدمه......... ايييه بتقول فاروق سيلمان
الظابط باستغراب..... اه يافندم
بدات شاهي ترجع للخلف خوفا من نظرات كمال
كمال ببرود..... المطلوب
شاهي بصوت عالي...... بنتي عاوزه بنتي ولسه هتطلع علي الدرج
......... اقفي عندك
كان صوت ريسيليا نزلت ريسيليا وقفت قدام شاهي بثقه...... انتي راحه فين هيا وكاله من غير بواب مثلا وصوتك عالي مش عارفه انام انتي هنا جايه ضيفه وكمان مش مسموح وجودك هنا اتفضلي اطلعي بره
شاهي بقرف...... انتي بتقولي اي
ريسيليا بصوت عالي....... انا قولت اطلعي برا ساااامعه
الظابط...... كمال باشا اللي بيحصل هنا غلط
كمال بهدوء مصتنع ..... حد هيخطف بنته
الظابط..... مع حضرتك اي اثبات انها بنتك
كمال...... للاسف لا انا لسه شايفها امبارح
الظابط..... حضرتك تعمل تحليل DNA تثبت انها بنتك بس دلوقتي لازم ناخد البنت
كمال..... لا مينفعش هيا هتفضل هنا لحد ما نعمل التحاليل
الظابط....... يبقا لازم والدتها تكون موجوده معاها
نظر كمال الي ريسيليا نظرت اليه تطمنه ووافقته
كمال..... موافق
طلع الظابط وفضلت شاهي
كمال بصوت كالافعي...... ازاي كتبتي البنت علي اسم فاروق اكتر عدو ليا
شاهي ببرود..... ميخصكش
اتعصب كمال من برودها
قعدت شاهي بتكبر وحطه قدم علي قدم
ريسيليا بعصبيه....... وانتي قاعده تنزلي رجلك سااامعه انتي هنا ضيفه وبس يعني تلزمي اوضتك ومتخرجيش منها غير لما التحاليل تطلع
وسابتها وطلعت استغرب كمال بشده من قوه ريسيليا وكلامها
قرب كمال علي شاهي...... اتقي شري ياشاهي وفاروق لو انتي فاكره انك بتتحامي في راجل لا ياختي دا اجيبه تحت رجلي سامعه
شاهي بخبث....... وانا اللي قولت موو*وت بس اي زي القطط بسبع ترواح
خنقها كمال بايده...... في ثانيه روحك تطلع للي خلقك
شاهي بخن*قه..... هموو.... هم*وت ياكمال 
شال ايده ورماها في الارض وسمع صوت نزول ريسيليا وبيرلي 
نزلت بيرلي تركض باتجاه شاهي 
شاهي بطيبه مصتنعه ودموع تماسيح...... بيرلي حبيبه مامي وحشتيني حد عملك حاجه 
بيرلي بطفوليه..... لا يامامي طنط ريسيليا جابتلي حاجات حلوه وبابي كمال بيحبني اوي 
حبت ريسيليا تغيظ شاهي راحت عند كمال ودخلت جوه حضنه 
ريسيليا بدلع ودلال....... يالا ياحبيبي الفطار جاهز يالا يابيرلي 
تجمعوا علي السفره
ريسيليا بحنان...... خدي ياقمري
وبدات تطعمها في فمها وفرح كمال بمعامله ريسيليا لبيرلي
كمال حب يمزح معها...... يعني علشان بيرلي مش هتهتمي بقا
ريسيليا ضحكت بصوت عالي..... لا ازاي دا انت الدنيا كلها
وشاهي هتموت من الغيظ شاهي للخادمه..... انتي هاتليلي قهوت
ريسيليا دون ان تنظر اليها..... اولا ليها اسم ثانيه اللي عاوز حاجه يقوم يجبها انا فطرت هطلع اغير هدومي علشان اطلع الجنينه بره
بقلم ندا الشرقاوى 
كمال......... استني عاوزك
جاءت بيرلي تطلع معهم
شاهي..... استني ياحبيبتي عاوزاكي
طلعوا
شاهي بعصبيه...... انت بتعملي اي حبيتيها الست الوحشه دي لو حد سالك عاوزه تعيشي مع بابي ولا مامي تقولي مامي سامعه والا هحبسك
انفجرت الطفله في شلالات البكاء
شاهي..... اخرسي بقا
في جناح كمال
كمال حاوتها من خسرها بتملك...... بس اي القوه والكلام الجامد دا
ريسيليا بتوتر وارتباك...... انا... انا
كمال.... اي هتهتهي دلوقتي
ريسيليا بتوتر.... كمال انت مش زعلان من معاملتي ليها بجد
كمال لفها ليه وكوب وجهها بين يده..... ازعل من اي انا مبسوط انا عارف انها جايه هنا وغاويه مشاكل فا خلي بالك منها والله مش عاوز اسيبك معاها لوحدك بس عندي شغل ضروري
ريسيليا..... لا انت ربنا معاك انا هتصرف
كمال باسف واعتذار...... ريسيليا انا اسف
لم تفهم ريسيليا قصده ولم يمهلها وقت لتفهم واطبق شفتيه علي شفتيها يمتص من رحيق ثغرها ولم يتاكد ما طعمها توت بري او فرواله ام خليط مزدوج كان يقبلها بنهم شديد كانها يرتوي من بحور عشقها بدات يده تعبث في منامتها
لكن افاقوا علي خبط الباب
ابتعد عنها نظرت اليه بارتباك وتوتر وانفاسها تعلي وتهبط بشده
بقلم ندا الشرقاوى 
كمال بضحك علي هياتها...... ادخلي الحمام اظبطي لبسك لحد ما افتح
فتح كمال الباب دخلت بيرلي وهيا تبكي بشده وجنتها حمرا وعيونها منتفخه
كمال بقلق..... بيرلي مالك ياروحي
بيرلي بشهقه..... ما... مامي
كمال شالها وضمها لحضنه..... مالها عملت اي ياروحي
طلعت ريسيليا سريعا..... مالك ياقلبي
نزلت من حضن كمال واتشعلقت في رجل ريسيليا وتبكي رفعتها علي يداها وبدات تربت علي ظهرها
ريسيليا.... اميرتنا الحلوه بتبكي ليه بقا العيون الجميله دي تبكي مالك
بيرلي ببكاء وشهقه...... مامي.... قالت انك وحشه.... ومش بتحبيني..... وقالت لو حد سالني..... تحبي تعيشي مع بابي ولا مامي.... تقولي مامي علشان مش تحبسني.... انا خايفه
كمال بلهفه وحنان..... لا ياقلبي متخافيش 
بصي نامي مع طنط ريسيليا دلوقتي وانا هنزل وشويه وهاجي بس بلاش تعيطي هجبلك حاجات حلوه كتير
دخلت كمال غرفه الملابس وارتدي بدله ولونها كحلي وطلع صفف شعره ولبس ساعه من اغلي الماركات وكانت ريسيليا تتابعه في صمت 
نزل كمال ولم يعطي اهتماما لشاهي 
فضلوا ريسيليا وبيرلي في الجناح تحاول ان تسعد بيرلي باي طريقه تخطر علي بالها  
في الشركه 
كمال....... خد دي تروح معمل التحاليل والنتيجه عندي في اسرع وقت سامع 
مصطفي....... تمام ان شاء الله خير 
كمال........ وعاوز تراقب شاهي علشان مش مطمن ليها وتعال احكيلك اللي حصل 
مصطفي بفضول..... اي اللي حصل 
حكي له كمال كل شئ 
مصطفي بضحك..... مش قادر كل دااا حصل لا المدام شكلها قعدت تحفظ قبل ما تنزل 
كمال....... شاهي لازم تتعلم الادب بس عاجبني الجنب القوي في ريسيليا وكمان انها بتحب بيرلي دا شئ يفرحني
مصطفي..... كمال هيا لما جتلك كان معاك حد 
كمال بتوعد..... فكرتني وقام وفي لمح البصر ضربه بالكميه 
مصطفي بوجع..... اه وشي هغمز للمزه ازاي دلوقتي 
كمال...... بقا تجيب مراتي 4الفجر افرض البت كانت موجوده 
مصطفي...... ليه يادنجوان ودتها فين 
كمال بقرف...... مشيت في دهيه وبعت الشقه دي لمت كل ازايز الوسكي رمتها 
مصطفي بتصفير..... لا لا اي الجمدان دا 
كمال.... بقا بزمتك تصدق اني اصلي قيام ليل
مصطفي بصدمه.....بركاتك ياشيخه ريسيليا 
كمال....... امشي ياض علي شغلك وشوف التحليل
في نهايه اليوم رجع كمال الڤيلا 
كمال....... فين الهانم ياسعاد
...... انا هنا 
كمال بعصبيه........ بقول الهانم مش الضيفه فوقي شويه ياشاهي 
طلع كمال علي الدرج وطلعت وراه شاهي 
شاهي اما غرفه كمال...... اي ياكمال مش فاكر لحبيبتك حاجه حلوه 
قبل ان يرد كمال اتفتح باب الجناح وكانت الصدمه 
بقلم ندا الشرقاوى 
طلعت ريسيليا وهيا ترتدي شورت قصير جينز يظهر ساقيها وقميص ذو حمالات رفيعه وحذاء ذات كعب عالي الرفيع بلون الاسود وتترك خصلات شعرها تنسدل علي ظهرها 
ريسيليا بدلع واغراء........ لا ياروحي مش فاكر اصل انا نسيته 
كده ياكمال جيت متاخر مش اتفقنا هنسهر سوا 
اين كمال فهو قد جن من ملابسها وهيئتها لاول مره يراها هكذا 
كمال بتوهان...... هااااا
ريسيليا...... اي ياروحي عن اذنك ياشاهي ومسكت ايد كمال ودخلت الجناح 
شاهي بصدمه من جمالها اللي مخبياه بملابسها المحتشمه الواسعه 
ودخلت الغرفه وهيا متعصبه 
في جناح كمال 
كمال بتوهان ...... اي اللي انتي لابساه دا 
ريسيليا بتوتر...... انا... انا هدخل اغير وجريت علي غرفه الملابس لكن لحق بها كمال
كمال......... انتي فكره ان الدخول زي الخروج 
ودفن وجهه في عنقها يستنشق رائحتها الجميله المزدوجه بالفل والياسمين 
ريسيليا بتوتر..... كمال ابعد 
كمال يقبلها بحب 
لكن احس بدموعها ابتعد عنها سريعا ومسح دموعها بانامله 
كمال باسف..... انا اسف والله حقك علي روحي غيري يالا 
مشيت ريسيليا بدون كلام وغيرت لبست بجامه وطلعت 
كمال..... تعالي نامي 
نامت ريسيليا بجانبه دون كلام 
بعد مرور 3ليالي طلعت الناتيجه وكانت بيرلي بنت كمال والمحكمه حكمت ان بيرلي تفصل مع مامتها لحد سن الرشد ووالدها يزورها في اي وقت لكن الكلام معجبش كمال طبعا 
شاهي بخبث..... انا ممكن اسيب معاك بيرلي بس بشرطين 
كمال مسرع..... موافق 
شاهي........ اتنين مليون جنيه 
كنال بقرف منها...... موافق 
شاهي....... اما الطلب التاني تتجوزني 
ريسيليا.......ايييييه


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية غيرت حياة الشيطان" اضغط على اسم الرواية 




reaction:

تعليقات