القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السادس 6 بقلم ندى الشرقاوي

 ررواية غيرت حياة الشيطان الفصل السادس 

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل السادس 

غيرت حياه الشيطان (6)

مصطفي....... عرفت مكان شاهي 
كمال بصدمه وقعت الشوكه من ايده ............. ايييه
مصطفي........ شاهي نزلت مصر ياكمال ومعاها بنت 
كمال....... انت فين 
مصطفي...... انا في الشركه تعال 
كمال بسرعه..... مسافه السكه سلام 
قفل مع مصطفي 
وطلع جري علي فوق من غير ما يكلم ريسيليا حتي
طلعت ورا وكان بيلبس بسرعه
ريسيليا بقلق..... هتروحلها
كمال....... اه
لبس بسرعه ودخل غرفه الملابس وكان في خزنه وطلع السلا*ح الشخصي بتاعه 
ريسيليا بخوف..... انت بتعمل اي
كمال بغضب....... اوعي من وشي
ريسيليا بخوف عليه...... مش هسيبك تنزل بالمسد*س دا سااامع
كمال بغضب وعصبيه...... اوعي من وشي متخلنيش اعمل حاجه اندم عليها غورررري
ريسيليا وقفت قدامه وبعند..... مش هبعد هتضر*بني يعني عادي اتعودت منك علي كده
كمال بدا يضعف..... ريسيليا ابعدي بيقولك نازله ومعاها بنت اكيد بنتي خليني اروح اشوفها لو ليا خاطر عندك
صعب عليها جدا
ريسيليا برجاء..... طب سيب السلا*ح وانزل
رما كمال السلا*ل ونزل
رنت ريسيليا علي مصطفي
ريسيليا....... مصطفي خلي بالك من كمال كان نازل بالسلا*ح وانا منعته خلي بالك ليحصل حاجة
مصطفي...... متقلقيش ان شاء الله خير ربنا يعدي اليوم دا علي خير
بقلم ندا الشرقاوى 
ريسيليا...... تمام
قفلت ريسيليا ونزلت لمت الاكل من علي السفره وغسلت الاطباق وبترن علي كمال مبيردش لحد ما تلفونه اتقفل
ريسيليا....... يارب
عند كمال في الشركه 
كمال بلهفه...... فين البنت
مصطفي.... اهدي ياكمال واقعد لو سمحت
كمال........ فين البنت وشاهي يامصطفى
مصطفي بخوف من هيئته....... شاهي نزلت من امريكا من اسبوع وقعده في شقه في الزمالك
كمال مسرع...... طب ياله
مصطفي........ طب ما
قاطعه كمال...... اما قولت ياله
ونزلوا من الشركه متجهين الي شاهي
وصلوا ونزل كمال بسرعه
كمال..... شقه كام
مصطفي...... شقه 10
سابه كمال وطلع جري حتي مسمعش كلام البواب
فضل يرن الجرس
......... اي الهمج*يه دي مين اللي علي الباب
وفتحت الباب
بقلم ندا الشرقاوى 
شاهي بصدمه وخوف........ كمال اااه
في اقل من الثانيه كانت في الارض بسبب ضربه كمال لها
نزل لمستواها ومسكها من شعرها...... انتي وحده وس*** وزبا**له وحلال فيكي المو*ت يارخي*صه. فين البنت
شاهي بخوف..... بنت اي
كمال بعصبيه وصوت جمهوررري.... بقولك انطقي فين البنت
...... سيب مامي يامتو*حش ياشر*ير
افلت شاهي من يده ونظر الي الفتاه
وركض اليها يضمها اليه بشوق واشتياق وكان روحه بعيده عنه
الطفله ببكاء......... ابعد انت شرير ابعد
يونس بلهفه....... لا ياقلبي انا مش شرير انا بحبك
شااهي بشر...... سيب البت ياكمال
كمال بشر وغضب...... من عيوني
شاور لمصطفي ياخد البنت وينزل والطفله تصرخ
كمال مسك شاهي من شعرها وضر*بها بالام...... دا علشان وهمتيني بحبك وضربها تاني ودا علشان حرمتيني من بنتي 4سنين ورماها في الارض ونزل 
في العربيه اخد كمال البنت وفضل يحضنها 
كمال...... انتي جميله اوي 
البنت تضربه بيداها الصغيره ...... ابعد عني انت وحش 
اتنرفز كمال وزعق..... اسكتي بقا 
مصطفي.... كمال في اي دي طفله 
قعدها ورا ومن كتر البكاء نامت وصلوا لحد الڤيلا وطلعت ريسيليا جري ولم تدرك ماذا ترتدي 
ريسيليا بقلق...... كمال 
دار مصطفي وجهه سريعا فهي لم تردتي حجابها حتي 
كمال بغضب...... انتي غب*يه اي اللي انتي طالعه بيه دا وغباها ورا ظهره لينظر الي الحرس الذين اخفضوا راسهم سريعا
بقلم ندا الشرقاوى 
دخلوا جوه وجريت ريسيليا فوق لبست اسدال 
مصطفي بحرج...... معلش ياكمال هيا مش قصدها 
كمال بارهاق...... مش قادر 
وحضن الطفله بحب..... شكلها جميل اوي يامصطفى 
مصطفي..... عندك حق انا هستاذن وياريت متزعلش المدام 
كمال..... تمام 

نزلت ريسيليا ترتدي اسدال وتخفض راسها خوفا من كمال 
كمال بخبث....... تعالي 
توجهت ريسيليا اليه وجلست بجانبه اعطاها كمال الطفله 
ريسيليا بحب وابتسامه حنونه ...... ما شاء الله الله اكبر جميله اوي ياكمال 
كمال ابتسمت بحب....... عندك حق 
ريسيليا..... بس ليه عيونها حمرا كده انت زعلتها 
كمال..... كانت بتعيط وانا اتنرفزت 
ريسيليا بزعل..... اخص عليك طب اسمها اي 
كمال...... معرفش 
ريسيليا....... احمم عملت مع شاهي اي 
كمال...... لسه حسابها كبير 
ريسيليا بتوحس.... اوعي تكون مديت ايدك 
كمال بحرج....... احم احمم 
ريسيليا..... بدل ما فيها احم يبقا مديت ايدك سابقه لسانك 
بدات الطفله تصحي وتبكي 
ريسيليا بحنان....... بس يااميرتي 
الطفله..... لا رد 
ريسيليا....... طب اهدي وهجبلك شوكلت والله اعيط معاكي 
بدات الطفله تهدي وتضحك علي كلام ريسيليا 
ريسيليا..... شطوره اسمك اي بقا 
الطفله........اسمي بيرلي 
كمال...... الله اسمك جميل اوي 
بيرلي بزعل طفولي...... انت شرير ضربت مامي ووقعتها علي الارض وشدتها من شعرها 
زعلت ريسيليا ان طفله شافت ولدتها وهيا بتتهان مهما يكون امها
بقلم ندا الشرقاوى 
ريسيليا بحنان..... بصي يابيرلي انتي لما مش بتاكلي ولا بتشربي اللبن مامي بتعاقبك 
بيرلي بطفوليه...... لا مش مامي دي مي 
كمال بفضول...... مين مي
بيرلي....... دي بتفضل معايا ومامي في الشغل ومي بتزعق علشان مش بحب اللبن 
ريسيليا بحنان وطيبه...... ما مامي غلطت علشان كده اتعاقبت 
بيرلي...... طب انتي مين وانت مين 
كمال بتوتر...... انا.... انا بكون كمال باباكي 
بيرلي ببرائه...... بس انا مش عندي بابي وكل ما اقول لمامي هو فين تزعق وتحبسني 
وبدات تبكي 
شالها كمال سريعا وحضنها....... لا ياروحي متخافيش
بيرلي بحب طفولي..... الله انت حضنك حلو اوي 
كمال بمرح..... هتقوليلي اصل طنط ريسيليا مجربه 
ريسيليا بزعل بطفوليه...... كمال 
كمال بحماس مفرط..... تعالي معايا يابيرلي اوريكي مفاجاه 
بيرلي صقفت بحماس..... بجد طب يالا 
شال بيرلي وطلع علي الدرج لكن وقف ونظر لريسيليا.... اي مش يالا 
ريسيليا...... مش انت قولت بيرلي 
كمال..... ياخرابي علي الطفوليه اللي فيكي تعالي ياروحي 
طلعوا فوق الدور الاخير وتفاجوا بان الدور مزين علي اكمل وجه ويوجد جميع الالعاب الاطفال عباره عن ملاهي ديزني علي حجم صغير والدور كله لونه pink
ريسيليا بانبهار...... واو كمال انت عملت كل دا امته 
كمال...... المكان دا معمول قبل ما بيرلي تتولد وانا كان نفسي في بنت وعملته للبنت ولو كان ولد كنت هسبها لحد ما تيجي البنت
بيرلي بفرحه طفوليه وحاطه ايدها علي فمها بفرحه....... الله دي جميله اوي اوي 
كمال بسعاده....... انتي اجمل يابيرلي
تنهدت بيرلي بحزن...... بس مامي هتيجي تاخدني تاني ومش هشوفك 
رد كمال سريعا....... لا ياروحي محدش هيخدك مني انتي حبيبتي
بقلم ندا الشرقاوى 
ريسيليا بمزح....... يابختك ياست بيرلي 
بيرلي بسعاده......... طب انا عرفت بابي انتي مين 
ريسيليا...... انا بكون مراته بس مش شريره 
وكملوا اليوم بسعاده ومزح وفرحه كمال 
في مكان تاني عند شاهي 
شاهي بشر...... ماشي ياكمال اما وريتك...... والله لاخد حقي منك...... المشكله في البنت الغبيه محدش كان عامل حسابها كده كمال هيبدا يلعب ببيرلي 
فلاااااااااش بااااااك 
الدكتور...... للاسف يامدام شاهي مينفعش تنزلي البيبي 
شاهي بعصبيه....... يعني اي انا لازم انزل البيبي هو انا حمل خلفه ولا تربيه انا موديل يعني مينفعش جسمي يبوظ 
الدكتور بعصبيه..... حضرتك جايه اقتل روح وتقولي ليا جسمك وشغلك مش قد الحمل بتحملي ليه اتقضلي برررره 
Fact
شاهي بشر....... ماشي ياكمال
عند كمال في الڤيلا 
ريسيليا....... بيرلي تحبي اعملك سندوتش 
بيرلي.......لا ميرسي انا عاوزه انام 
كمال شالها علي ايده..... تعالي ياروحي انتي هتنامي في حضني
ريسيليا...... الوقت اتاخر كمال انت صليت العشا 
كمال..... لا لسه 
ريسيليا....... طب نطلع ونصلي فوق 
طلعوا فوق وصلوا العشا وريسيليا بدلت ملابسها 
ريسيليا...... بصي يابيرلي نامي بالdress وبكره اجبلك هدوم كتير 
بيرلي....... Okey thank you 
تمدد كمال علي الفراش وطلعت بيرلي علي الفراش تركض واستقبالها كمال بترحاب وسعاده 
حضنها كمال بحب وقبل راسها وطلعت ريسيليا نامت بجوارهم 
في صباح يوم جديد 
صحي كمال علي ضجه عاليه وصوت مزعج 
فاق ونزل التحت 
كمال بعصبيه....... اي اللي بيحصل هنا اي الدوشه دي 
شاهي بغضب ....... عاوزه بنتي ياكمال هو دا ياحضره الظابط اللي خطف بنتي 
كمال بعصبيه...... انتي اتهبل*تي ولا اي 
الظابط...... كمال بيه حضرتك مطلوب القبض عليك بتهمه خط*ف الطفله تدعي بيرلي فاروق سليمان 
كمال بصدمه......... ايييه


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية غيرت حياة الشيطان" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات