القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل الرابع 4 بقلم دنيا

 

 رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل الرابع 

حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم منع الحمل برضو ولا انا غلطانه
طارق مسكوا منها وعمل ردت فعل مكنتش متوقعها
طارق خلصتي اتفضلي روحي قدمي
حبيبه انت بتقول ايه
طارق شدها من قديها ونزلها من البيت وركبها العربيه بتعتها
طارق حسبك معايا بعدين بس في البيت
روحي
حبيبه خافت من نبرتوا وفضلت انها مش تكلمه دلوقتي وانها تعمل زي مقلها وتروح
طارق طلع لي مسك لي كانت بتعيط بس
طارق ليه
مسك عيطت اكتر
طارق بصوت عالي اخفها جدا ليييييه
تعلت صوت شهقت مسك وبكها لي مش بيقف وبيزيد بس
طارق حس ان قلبه بيوجعه من منظرها دا
وكتشف ان بكها دا بيصر عليا
راح لها واخدها في حضنه
طارق وهو بيحول يهديها
هش هش خالص هش
فضلت تقل صوت عيطها لغيت لما توقف خالص وحس انها بقت تقيله عليا فعارف انها نامت
شلها ودخلها الوضه ونيماها كان ماشي بس لقه اليد لي مسكه في جامد كانه لقه امنه وخايف انه يروح منه
قعده جنبها علي السرير واخدها بحضنه وقعد يلعب في شعرها بحنان
طارق مش عارف اخرتها معاكي ايه يابنت مجدي كل يوم بتشدني ليكي اكتر اكتر عملتي فيا ايه من أول مشفتك وتملك من حضنها ونام ...
تاني يوم
صحيت مسك لقت نفسها في حضنه
مسك ايه دا هو نام هنا
طارق عندك منع
مسك صباح الخير
مردش عليها وقام اخد شور ولبس وكان ماشي
مسك مش هتفطر معايا
طارق لأ شكرا وسبها وكان نزل بس رجع
طارق اتفضلي بتعاعك
مسك ممكن تسمعني
طارق مفيش مبرر للي عملتي وداها شريط البرشام وسبها ونزل راح شغله وفضل في الغيت بليل
في البيت عند حبيبه شايف ياجدو شايف حضرتوا بيت عندها من امبارح ازي دا حتا مش كافه انه طردني وكمان بت عندها وراح الشغل من عندها كمان هو بيعقبني ولا ايه
سليم اهدي يابنتي
حبيبه اهدا ايه بس ياجدو انا هفرقع ازي يطردني انا عشان بنت السواق انا
دخل طارق عليهم
طارق مساء الخير
حبيبه اهلا بالبيه لي ليه مشرف دلوقتي ايه ياباشا نموسيتك كانت كحلي ولا ايه
طارق ابعدي عني انهارده ياحبيبه عشان انا مش طايق نفسي
حبيبه ليه بقا انشاء الله الهانم نكدت عليك ولا ايه
طارق حبييبه
سليم اهدا ياطارق يابني حبيبه بس مديقه مالي عملتوا معاها امبارح
طارق وعملت معاها ايه انشاء الله
حبيبه انت بتضر*دني ياطارق وعشان مين عشان وحده زي دي
طارق دي لي بتتكلمي عنها تبقا مرتي زيها ذيك بظبط
حبيبه انت ازي تقىرني بواحده رخي*صه زي دي
دي واحده
قل*م ينز*ل علي وش"ها
طارق قولتلك دي مرتي واي كلمه بتقلهلها بتتوجها ليه الاول
سليم طارق
حبيبه ان انت بتطر*بني انا ياطارق وعشان مين عشنها
وسبتوا وطلعت تجاري علي اوضتها
سليم واخرتها
طارق هي لي استفزتني وخلتني ارفع ايدي عليها
سليم تعرف ياطارق ايه لي مخوفني
طارق ايه
سليم انك تكون حبتها
طارق لأ محصلش
سليم لأ حصل لي يخليك تعمل كدا مع حبيبه لي عمرك مفكرت تزعلها بسبب حبك ليها وتخليك فيومين تطر*دها وتضر*بها تبقا حبتها ولي تخليك مش متحمل حد يقول عليها كلمه كدا تبقا حبتها
بس عارف ايه المشكله المشكله انك روحت تحب واحده متستهلش حبك متستهلكش انت في العموم
واحده رخي*صة
طارق جدددي
سليم شوفت عليت صوتك عليا لول مره في حياتك بس عشان جبت سرتها بس احب اقولك يا ابن إبني انك هتندم عشان واحده زي دي ملهاش امان لي تتجوز راجل متجوزه ملهاش امان لي تقبل انها تب*يع ابنها ضنها لي واحده تانيه مقبل شو*ية فل*وس ملهاش امان انا بنبهك بس
طارق انت غلطان مسك مش زي لي بتقول عليهم وبكر تشوف
سليم بكره انت لي تشوف
طارق سابه ومشه
طارق راح عند مسك ودور عليها لقها في الارضه كان دخلها بس سمع صوت روجلي بيقول
خالص بقا ياحبيبتي متعيطيش انا اهو جنبك وهفضل جنبك علي طول
مسك ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
طارق بتخونيني يابنت ***
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله" رواية وقعت اسير لزوجتي" اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات