القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل الثاني 2 بقلم دنيا

 

 رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه الفصل  الثاني

ع عشان بعوني عشان جوزوني رجل مش بيحبني اتجوزني بس عشان يخلف وبعدين يرمني ويخد ابني ويدي الي وحده تانيه تربي
عرفت طرتها ليه
طارق عمل حاجه صدمتها
طارق صدمها بردت فعله لي هي مكنتش متوقعها علي الاطلاق
طارق راح واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان لي اول مره يعملها بيه
طارق انا انا اسف اني حسستك بكدا والله انا انا مقصدش اني احسسك بكدا
مسك والله يعني يعني انت مش شيفني رخيصه
طارق ابدا والله انتي مش كدا خالص
مسك بجد
طارق اه والله
مسك انا جعانه
طارق ههه تصدقي وانا كمان عندك ايه يتكل
مسك انت بجد هتكل معايا هنا
طارق اه وماله ولا يكونش عندك انتي مشكله اني اكل معاكي
مسك لأ خلاص والله
طارق طب ايه هتفضلي وقفه كدا ولا انتي متعرفيش تطبخي
مسك لأ انا بعرف والله
طارق طب متورينا ههه
مسك تحب تكل ايه
طارق اي حاجه
مسك هعملك شوية شاورمه انما ايه هتكل صوبعك وراها
طارق والله انا حاسس انها هترسه علي عيش وجبنه ههه
مسك طب ماشي هتشوف وتحكم
بعد وقت ليست بطويل
خالصت مسك عمل الشاورما وحضرت السفره وقعدو
يكلوا
طارق ايه مبتكليش ليه ولا انتي مديقه من وجودي
مسك لأ والله انا بس مصدقت اني القي حد اكل معا
انا بقلي كتير اوي بكل لوحدي وعايشه لوحدي حتا درستي مش كملتها
طارق اه صح يامسك انتي خريجت ايه
مسك انا مفروض السنه دي اكون في اوله طب
طارق بجد
مسك اه والله انا اصلا كانت شاطره اوي في الثانويه وكانت بعمل كل لي عليا عشان احقق حلمي واخش طب بس
طارق بس ايه
مسك سكتت
طارق عشان جوزنا صح
مسك.......
طارق اي لي منعك ها ايه لي منعك
مسك انت
طارق انا انا ليه انا منعتك انا اعرف منين اصلا
مسك انا خفت اقولك تقول لأ
طارق واقول لأ ليه دا حلمك وانتي تعابتي عشانه ايه لي يخليني امنع بقا
مسك يعني انت موفق اني اخش الجامعه
طارق طبعا موفق وانا لي هقدملك ورقك كمان
مسك بفرحه ولا اردين راحت حضنا
مسك انا بجد فراحنا اوي انت طيب اوي
وبعدين حست بنفسها
مسك بحراج اسف والله بس دا من فرحتي
طارق عمرك شوفتي وحده بتعتزر لي جوزها انها حضانته دا حقك
مسك بتوتر جعلها اكثر جملا بسبب احمرار خددها
ان انا هد هدخل الطبق وجريت علي المطبخ
طارق ههه طماطمه
مسك تشرب حاجه
طارق قهوه بس تكون مظبوطه
مسك حاضر
مسك اتفضل
طارق اخدها ودقها
مسك ايه وحشه
طارق لا ابدا دي جميله جدا تسلم ايدك
مسك بلهنا
طارق اقعدي يمسك عاوز اتكلم معاكي شويه
مسك نعم
طارق كلمني عنك شويه
مسك اكلمك عني ازي يعني
طارق يعني تقوليلي عندك كام سنه الحاجات اللي بتحبها الحاجات لي بتكرهيها احلامك ايه حاجات زي دي يعني
مسك تمام انا عندي 19سنه و
طارق قلتي عندك كام سنه
مسك عندي 19في ايه
طارق انتي صغيره اوي يامسك انا افتكرتك اكبر من كده
مسك ممكن اسلك سؤال
طارق اتفضلي
مسك اشمعنا انا
طارق مش فاهم
مسك لأ حاضرتك فاهم كويس انا قصدي ايه بس شكلك مش عايز تجوبني
طارق ممكن تعفيني من الاجابه
مسك تمام
طارق عاوزه حاجه
مسك انت هتمشي
طارق اه الوقت اتاخر ولزم امشي
مسك تمام مع السلامه
طارق الله يسلمك خلي بالك من نفسك ولو عاوزتي حاجه ابقي كلمني سلام
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
حبيبه لأ كدا كتير اوي انا لزم ارحلوا اشفوا بيعمل ايه معاها دا كله
سليم حتروحي فين يامجنونه
حبيبه هروح لجوزي يا جدي
طارق ريحه فين
حبيبه كانت فين ها كانت معاها صح
طارق طب ممكن تهدي عشان نعرف نتكلم
حبيبه ليه انت شيفني مجنونه ولا بشد في شعري
طارق حبيبه اهدي دي مش طريقه الله
حبيبه طبعا دلوقتي مش عجبك طرقتي عجبك طريقت الهانم صح
طارق وايه دخل مسك في الموضوع دلوقتي
حبيبه ايه دخلها في الموضوع دا هي اساس الموضوع محضرتك سيب كل حاجه وقعد معاها صح
طارق بتهيلي ان انا اتجوزت مخصوص عشان خاطرك وغير كدا مكنتش هتنيل اتجوز تاني بس انا بعمل كده بس عشان اجيبك الطفل وجبلي انا كمان عيال يشيل اسمي ويسندني اما اكبر
حبيبه ببكاء قصدك ان انا مش بخالف واني معرفش اجبلك الطفل لي نفسك في صح شكرا ياطارق وسبته مشيت
طارق ياربي
سليم اسيت عليها اوي بلكلم ياطارق لزم تقدر موقفها
طارق وانا مين يقدر موقفي انا تعبت اوي ياجدي انا ماكان في مخيلتي اني ممكن اتجوز علي حبيبه انا بحبها وحتا لما عرفت انها مبتخلفش مقلتش حاجه وكانت راضي لولا هي لي خلتني اعمل كده واتجوز عليها عمري ما كانت افكر اعمل كدا
سليم معلش بس قدر ظرفها برضو هي ست ومفيش ست تقدر تستحمل جوزها انو يكون مع وحده غرها حتا لو هي لي خالته يتجوز عليها مش بتقدر
طارق طب اعمل ايه انا دلوقتي
سليم اطلع صلحها
طارق حاضر
في غرفة نوم طارق وحبيبه
حبيبه كانت نايمه علي السرير وبتعيط
طارق بيبه بيبه حببتي بقا متزعليش والله مقصدي
لي انتي فامتي خالص بيبه انتي لزم تقدري الطغط لي أنا في بيبه بيبه راح قرب منها لقها نايمه
طارق عدلها وغطها وكان رايح ينام جنبها
بس قل يرن علي مسك يطمن عليها
مسك لو
طارق مال صوتك انتي تعبانه
مسك لأ بس
طارق بخطه مسك مالك مسك ......
ياترا مسك مالها وايه لي هيحصل
يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله" رواية وقعت اسير لزوجتي" اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات