القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم راندا علي

 رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الثالث والعشرون

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الثالث والعشرون

وقعت في حب ام لسان طويل 😂
صلوا على الحبيب المصطفى 💙
البارت الثالث وعشرون
بقلمي /Randa Ali
سليم اخد طنط وكارما وروحهم وفضل معاهم لصبح ورجع نام
كيان صحيت الصبح قامت اخدت شاور وصلت فرضها ولبست وعملت شعرها كيرلي وحطت ماسكرا وروج خفيف وبلاشر بس وبقت رقيقه خالص وحلوه اوي وراحت جابت الاكل من المطبخ للقطه وحطتهولها وطلعت /صباح الخير يا ماما
الام /صباح الخير وبكل هدوء فاكره هسكت علي عملتك بتاعت امبارح
كيان /لي بس كدا ي ماما هو انا عملت حاجه
الام/ملاااااااك مظلوم
كيان /اه والله فين ابنك اصل انا مش بكلمه
الام/لسه راجع ودخل نام
كيان باستغراب/نام ؟ دلوقت... والجامعه 
الام/اصل كارما مامتها تعبت جامد بليل 
كيان بخضه/بجد وهي عامله اي
الام /الحمدلله بقت كويسه 
كيان /الحمدلله انا هروح قبل الجامعه اطمن عليها 
الام /لا لسه سليم جه وكارما اكيد نايمه روحيلها بعد الجامعه
كيان /خلاص ماشي يلا بقي انا همشي
الام /لا افطري الاول 
كيان /لا متاخره ومشيت علي طول
الام /مجنونه والله
نزلت كيان وقفت تاكسي وهي ف التاكسي
مسج جالها
-احلي صباح علي احلي قمر زيك
كيان بتكتب/صباح الخير ي شخصي المخفي عامل اي
-ضحك/اي شخصك المخفي 
كيان/امال هقولك اي هو انا اعرفلك اسم 
-عندك حق اي حاجه منك قمر اكيد بعيدنا عن لسانك 😂
كيان /اممم هنبداء ف طولت اللسان 
-اهدي شويه مالك قفوشه اوي كدا لي خدي هنا عملتي اي صح ف عريس امبارح
كيان بضحكه/اسكووووووت علي اللي حصل 
-حصل اي قولي 
كيان قعدت تحكيله علي اللي عملتوا
-فضل يضحك جامد/يخربيتك ادفع عمري كله واشوف شكلك وانتي كدا
كيان/عمر في عينك هو انا اعرفك شكلك اصلا
-انتي عمر لسانك دا م بيسكت
كيان باستفزاز/توتو
-مستفزه مروحتيش الجامعه النهردا
كيان /انا اصلا ف التاكسي ووصلت سلام وقفلت
-معندهاش ذوق تقفل ف وشي كدا 😂 بس بحبها مهما كان فيها اي وعيوبها ولسانها اللي عاوز تربيه من اول وجديد
كيان نزلت من التاكسي ودخلت المحاضر مكنتش لسه بداءت كيان بتفكير /ازاي دكتور يوسف متصدمش لما شافني امبارح مكنش مستغرب ...وقالي اشيل الورق لسليم هو عرف ازاي أننا اخوات ...
دخل يوسف المحاضره /صباح الخير
كل المحاضره معادا كيان /صباح النور ي دكتور
بداء يوسف يشرح واول مره كيان تبقي مركزه ف الشرح بعدها خلص المحاضره جت كيان تطلع 
يوسف/دكتوره كيان
كيان بصتلوا ورجعتلو/نعم ي دكتور
يوسف/هو دكتور سليم مجاش النهردا عشان والدت كارما صح
كيان /اه صح هو ممكن سالك سؤال
يوسف /اتفضلي
كيان /هو حضرتك عرفت أننا اخوات ازاي
يوسف /من دكتور سليم
جه دكتور اسمه حمزه (شاب وسيم جدا طويل وعريض عيونه زتوني وشكله حلو اوي عندو ٢٧سنه😂 )
حمزه /صباح الخير ي دكتور
يوسف حضنه/اهلا دكتور حمزه عامل اي
حمزه وهو عيونه علي كيان/بخير الحمدلله
يوسف /منور الكليه كلها
حمزه ابتسم وعيونه علي كيان /منوره ب اللي جواها اكيد
يوسف بغيظ /اه اكيد
كيان بخجل/طيب عن اذنكم
حمزه /انتي طالبه هنا لسه
كيان ابتسمت /اه
يوسف بغيظ /اه طالبه اخت دكتور سليم دكتور حمزه ابن عمتي ودكتور بردو هنا
حمزه /بجد اخت دكتور سليم بس اول مره شوفك
كيان لسه هتكلم قاطعها يوسف وقال/اه اصل هي كانت انتساب 
حمزه /اه صح الف مبروك ربنا يتمملك علي خير
يوسف وشه اتغير وابتسم وقال/الله يبارك في
كيان حست بنغزه ف قلبها جامده ووشها حمر/طيب عن اذنكم
يوسف/دقيقه استني وطلع دعوه وادهالها
كيان اخدتها/اي دي ؟
يوسف وشه متغير /دعوة خطوبتي ليكي انتي ودكتور سليم ودي ل كارما
كيان انتصدمت أنه فعلا هيخطب وقالت..
____________________________________


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية وقعت في حب ام لسان طويل" اضغط على اسم الرواية 



reaction:

تعليقات