القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل السادس عشر 16 بقلم منة عبد العزيز

 رواية حبيت طفلة الفصل السادس عشر 

رواية حبيت طفلة الفصل السادس عشر 

رواية حبيت طفله ♥️ الحلقه (17) 

عند رعد 

ناديه: يلا الاكل جاه

رعد: نانا هو مفيش مسكن دماغي مش قادر

ناديه: طب استنا انادي الدكتور 

رعد بتعب: بسرعه

تاج بقلق: تعبان اووي 

رعد: متقلقيش هبقي كويس بس صداع

تاج مسكت ايده: ان شاءلله 

الدكتور: اي يارعد

رعد: مش قادر يادكتور دماغي

الدكتور: حاسس بي اي 

رعد: صداع جامد جداا وعايز اخبط راسي في الحيط 

الدكتور للممرضه: هاتيلي الابرا دي
انت كلت

رعد: لا لسه 

الدكتور: طب هديهالك وتاكل وتنام عشان دماغك ترتاح

رعد: حاضر

تاج تلفون رن تاج: ده بابا هطلع ارد عليه وجايه

ناديه: ماشي

تاج: الوو اي يابابا كل ده عشان ترد 

سمير: معلش كان عندي شغل ومشيت رعد عامل ايه 

تاج: كان كويس بس دماغه تعبته تاني 

سمير: لو خلصت بدري هبقي اجي اشوفه انتي هتروحي ازاي 

تاج: مش هروح انا هفضل معاه

سمير: والعلاج
تاج: معايا متخافش

سمير: طيب هقفل انا عايزة حاجة 

تاج: تسلملي باي باي

دخلتلهم 
تاج: اي يارعد عامل ايه دلوقتي 

رعد بتعب: الحمدلله 

تاج: هاتي ياتيته اكل رعد اكله

ناديه: كلي انتي عشان تخدي علاجك انا هكله

تاج: مش عايزه دلوقتي اكل لما ااكل رعد

ناديه: امسكي يااحبيبتي

رعد: انا مش قادر اكل عايز انام

تاج: عشان خاطري لازم تاكل حتي حاجه خفيفه كده ونام

تاج اكلت رعد وبعدها نام

ناديه: يلا عشان تاكلي علاجك معاكي  

تاج: اه معايا 

ناديه: طيب كلي هتروحي ولا تفضلي 

تاج: لا هقعد روحي انتي عشان من امبارح مريحتيش

ناديه: لاحسن يصحها يبقي عايز يدخل الحمام عايز حاجه مش هتعرف تعمليها

تاج: خلاص ماشي

ناديه هو لسه بدري انا هكلم السواق يجي يخدني واغير واجبله غير عشان رعد بيزهق اني يفضل بلبس كتير وهاجي مش هتاخر 

تاج: حاضر خلي بالك من نفسك 

ناديه: لو فيه حاجه رني عليا علي طول 

تاج: حاضر باي

ناديه نزلت وراحت الفيلا

تاج فضلت قاعده تلعب في التلفون والباب خبط

تاج: ايوه

الممرضه: اتفضلي الدكتور بيقول الاستاذ رعد لازم ياخد العلاج ده

تاج: لازم دلوقتي اصل نايم

الممرضه: معلش العلاج لازم يتاخد في المعاد

تاج: حاضر اتفضلي هصحي حاضر     

 
تاج راحت نحيت رعد تصحي 

تاج: رعد يارعد فضلت تلعب في مناخيرو: قوم خد العلاج 

رعد: علاج اي

الممرضه بدلع: الدكتور قال لازم تخد العلاج دلوقتي 

رعد: طب هاتي ياتاج مايه وهاتي العلاج

الممرضه: لا خليكي هاديه له 
 
تاج بصتلها من تحت لفوق

رعد: تاج هاتي ايدك قومين

الممرضه: هات ايدك اقومك

تاج: لا شكرا هات ياحبيبي ايدك

الممرضه بدلع: اتفضل يااستاذ رعد

رعد: شكرا 

الممرضه: توامر بحاجه 

تاج: لا شكراً انا موجوده

الممرضه: هو انتي مراته

تاج: اه مراته لسه كاتبين كتابنا

الممرضه: مبروك عن اذنكم

رعد: شكلك حلو وانتي غيرانه

تاج: والله 

رعد: فين نانا

تاج: راحت تجيب لبس ليك وتغير

رعد: راحت دلوقتي 

تاج: السواق معاها

رعد: طب تعالي اقعدي جمبي

تاج: اهو ايه 

رعد: مش كان زماني جوزك دلوقتي

تاج: جوزي اي كنت هتبقي خطيبي   

رعد: لا ما انا كنت عامل مفاجأة ونتجوز

تاج: لما تقوم بسلامه إن شآء الله 

رعد: إن شاءلله 

تاج: ممكن متتكلمش بقي عشان الصداع وتنام

رعد: تعالي نامي جمبي

تاج: لا طبعاً ولم نفسك 

رعد: وحشتيني 

تاج: هو انا بغيب عنك عشان اوحشك

رعد: بتوحشيني وانتي معايا 

تاج: والله 

رعد: تعالي بس نامي هنا ومش هاجي جمبك انا متكسر

تاج: لا 

رعد: برضو نامي لحد ما نانا تيجي

تاج: رعد بس بقي

رعد: براحتك خليكي نايمه علي الكنبه وضهرك يوجعك 

تاج: ماشي 

عند ناديه اخدت شور وخدت هدوم لرعد ونزلت ركبة العربيه

وصلت المستشفى دخلت لقت رعد نايمه وتاج حطه الكرسي جنب السرير ومسكه ايده ونايمه 

رعد صحي

رعد بصوت واطي: كل ده

ناديه بصوت واطي: معلش كنت بجيب حاجات منمتش لسه نام عشان الصداع

رعد: متخافيش انا كويس تاج هتنام فين

ناديه: الكنبه هتتعبها

رعد: مش عارف الكنبه صغيره خالص بقولك قربي الكرسي كده علي السرير اوي بس براحه عشان متصحاش

ناديه: اهو برضو هتتعب من القاعده كده

رعد: مش عارف كنتي روحتي انتي وهي

ناديه: لا مقدرش اسيبك

رعد: طب خلاص خليه تسند راسها علي السرير هنا 

ناديه: كده مش هتتعب 

رعد: مش عارف بس هي كده نوم حلو شويه

ناديه: طيب ماشي 

رعد: انتي هتنامي فين 

ناديه: متقلقش انا مش جايلي نوم لو جتلي نوم هنام هنا علي الكنبه 

رعد: هتتعبك

ناديه: متقلقش هطلع اقعد بره امشي رجلي 

رعد: ماشي

رعد فضل يبص لتاج وفضل يلعب في شعرها : عسل اووي وانتي نايمه طفله خالص 😊 بس برضو بحبك 

رعد نام وناديه دخلت قعدت علي الكنبه ونامت


يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبيت طفلة" اضغط على اسم الرواية 










reaction:

تعليقات