Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم منة عبد العزيز

 رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 

رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 

رواية حبيت طفلة ♥️الحلقه (15)

تاج وناديه في صدمه

ناديه: ابني هيروح مني 

تاج: اهدي ياتيته هيقوم ان شاء الله

ناديه: يارب انا هموت فيها يوم ماجي افرح بيك تحصلك حاجه  

تاج: هيقوم وهيطلع بسلامه

ناديه: يارب يارب

تاج دخلت الحمام المستشفى وغسلت وشها من الميك اب وبصت لنفسه في المرايه وعيطت

تاج: تعبت تعبت مش قادره 😭😭

غسلت وشها بعد معيطت وخرجت

ظابط جاه: سلام عليكم

ناديه: عليكم السلام

الظابط: معاكي المقدم ادم رعد فين

ناديه: رعد مش هتعرفه تتكلمه معاه 

ظابط: طب هو ليه اعداء 

ناديه: ياابني انهارده كانت خطوبته وكنا احنا في الفندق و وصلنا خبر ده منعرفش هو كان فين

الظابط: طيب متعرفيش هيفوق امتي 

ناديه منعرفش الدكتور بيقول عنده نظيف داخلي 

الظابط: عن اذنكم

ناديه: اذنك معاك ياابني

تاج: تيته انا خايفه اووي

ناديه: مش اكتر مني ياتاج انا بموت 

تاج: بعد الشر 

الدكتور جاه ودخل يشوف رعد

تاج: ممكن اخش اشوفه 

الدكتور: مش هينفع ممنوع الزياره 

تاج: طب هو هيفوق امتي

الدكتور: ادعيله 

ابو تاج جاه 

سمير: اي ناديه رعد ماله 

ناديه: رعد بيروح مني بيروح مني

سمير: هيبقي كويس ادعيله 

ناديه: يارب

سمير حضن تاج: ادعيله ياحبيبتي وهيبقي كويس

تاج: يارب يابابا

ناديه: سمير اخد تاج معاك وانا هفضل مع رعد 

تاج: لا انا هفضل هنا

ناديه: انتي مختيش العلاج ورعد هيزعل منك 

سمير: طب متروحو انتو وخليني انا 

ناديه: لا مقدرش اسيبه بس عشان تاج تخد علاجه 

تاج بعياط: مش هقدر اسيب رعد مقدرش 

ناديه اخدت تاج في حضنه: معلش لو بتحبي رعد روحي ارتاحي وبكره تعالي

تاج: مش هقدر اسيبه

نادبه: بكره هتيجي تلاقي فاق وبقي كويس وكمان مش هينفع كلنا تفضل هنا 

تاج: طب كل شويه طمنيني عليه انا مش هنام

ناديه: حاضر 

سمير: خلي بالك من نفسك 

ناديه: مخافش السواق بره يعني هيكون معايا لو تعبت هروح

سمير: طب روحي وانا هقعد معاه

ناديه: لا متخافش روحوا انتو  

تاج: باي باي
ناديه: باي

تاج راحت مع باباها وكانت عماله تعيط

سمير: اهدي هيبقي كويس ان شاءلله 

تاج: يارب يابابا انا خايفه والله 

سمير: متخافيش هيبقي احسن من الاول وتتجوزو وافرح بيكي بس متعيطيش تعالي بقي كلي عشان تخدي العلاج

تاج: مليش نفس 

 سحر: موتي الراجل ياختي وشك فقر

تاج: بقولك اي انا مش فايقلك ابعدي عن وشي 

سحر: اي ده صوتك بقي يطلع 

تاج: انا دخلها انام

سمير: كلي عشان تخدي العلاج

تاج: مش عايزه يابابا

سمير: لو بتحبي رعد كلي رعد كده هكون مضايق انك ولا بتاكلي ولا بتخدي علاجك

تاج: حاضر

تاج كلت واخدت علاج ودخلت اوضة عز تنام فيها

تاج: يارب قوملي رعد بسلامه مليش غيره انا مقدرش ابعد عنه خالص هو اللي مقويني و واقف معايا يارب قومه بسلامه

تاج جابت صورتها هي وهو وفضلت حضنه الفون
تاج: ربنا يرجعك لينا بسلامه ياحبيبي

تاج رنت علي جديتها

ناديه: اي ياحبيبتي

تاج بدموع: رعد عامل اي 

ناديه: اهو لسه ما فاقش منمتيش ليه

تاج: مش عارفه 

ناديه: خدتي العلاج 

تاج: اه خدته انتي كويسه 

ناديه:انا كويسه متعيطيش رعد قوي وهيقوم

تاج: يارب انا بكره هاجي علي طول

ناديه: ماشي خلي بالك من نفسك وكلي عشان العلاج  

تاج: حاضر باي باي

تاج: فضلت قاعده فضلت تدعي لرعد ووالفجر اذن

تاج: هقوم اصلي وادعيله 

تاج قامت اتوضيت وصلت 

سمير: انتي لسه صاحيه

تاج: مش عارفه انام

سمير: متخافيش هيبقي كويس واحسن 

تاج: يارب يارب يابابا انا تعبانه 

سمير اخده في حضنه: متخافيش نامي وهيبقي كويس

تاج: مش عارفه انام 

سمير: لا هتنامي وانا هنام جنبك تعالي في حضني

تاج: صدقني مش هعرف انام 

سمير: لا هتنامي يلا 

تاج نامت وسمير كمان نام

تاني يوم سمير صحي غير هدومه وخرج يعمل لتاج فطار

تاج صحيت وخدت شور وغيرت هدومها وبعدها كلمت جدتها

تاج: الوو

ناديه: اي يااحبيبتي 

تاج: رعد عامل ايه

ناديه: لا رعد انهارده احسن والحمد لله مدخلش غيبوبه وشويه وهيفوق

تاج: الحمدلله انا شويه وهاجي

ناديه: ماشي يااحبيبتي باي

سمير: يلا عشان تفطري

تاج:لا انا عايز اروح دلوقتي عند رعد

سمير: هنفطر ونروح 

تاج: انا مش جعانه

سمير: هتاكلي عشان علاجك

تاج فضلت قاعده وفطرت هي وباباها

سحر: اي ده عملها فطار ده انت عمرك معملتلي كده 

سمير: انا بعمل لبنتي 

 سحر: بنتك 😒

تاج: بابا انا شبعت هقوم اخد العلاج ونمشي

سمير: ماشي يلا

سحر: ريح فين

سمير: رايح لرعد

سحر: ابعدي شويه ياتاج عنه يمكن يبقي كويس اصل انت بومه

تاج: حاجه متخصكيش 

سحر: لسانك عايز ياقطع شويه 

تاج: ماشي يلا يابابا 

سمير: يلا ياحبيبتي

تاج جتلها رساله اتصدمت

سمير: يلا ياتاج واقفه ليه

تاج بدموع محبوسه: يلا

سمير: في اي رعد كويس

تاج: اه اه يلا

وصلوا المستشفي 

سمير: ازيك ياناديه هانم

ناديه: الحمدلله بخير اي تاج مالك منمتيش كويس ولا اي

تاج: انا كويسه رعد فاق

ناديه: لسه بيقولو شويه وهيفوق

تاج: طيب انتي منمتيش 

ناديه: لا نمت هنا اقعدي باين عليكي تعبانه

تاج: شويه 

ناديه اقعدي

الدكتور: صباح الخير

ناديه: صباح النور هو رعد هيفوق امتي انتو امبارح كنت مطمني

الدكتور: متقلقيش هو كويس هخش تاني اطمن عليه

ناديه: ماشي

ناديه لقت تاج سرحانه

ناديه: تاج متقلقيش رعد هيقوم بسلامه 

تاج: إن شاءلله 

ناديه: متخافيش هيرجعلنا تاني

تاج: إنشاءلله

الدكتور: مين اسمها تاج

تاج: انا 

الدكتور: ادخليله هو عمال ينادي بس هو مفاقش خليكي جمبه بس بلاش ضغط وعياط 

ناديه: ادخلي خليكي معاه

تاج: حاضر

تاج دخلت وحطت كرسي جنب السرير وفضلت قاعده بعدها دموعه نزلت

تاج: قوم يارعد عايزاك جنبي قوم بقي 

رعد بتعب: ت. اج ت. اج

تاج: فوق يارعد انا جنبك قوم

رعد فتح عينه: ت. اج ان. ا ف ي ن

تاج: انت في المستشفى 

رعد: حاسس بصداع

تاج: هتبقي كويس

رعد: هو اي الحصل

تاج:مش عارفه

رعد: اهااا

تاج: مالك

رعد: صداع جامد 

تاج: انادي الدكتور

رعد: لا لا خليكي معايا

تاج: حاضر

رعد مسك ايد تاج: وحشتيني 

تاج بصت في الأرض ومردتش

رعد: عايز اخرج 

تاج: لما الدكتور يقولك هتخرج امتي

رعد: طيب

الباب خبط

تاج قامت فاتحة البابا

يارا: حبيبي الف سلامه عليك إن شالله انا وانت لا قلقتني عليك

تاج واقفه ودموعه حبسها

✏️


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبيت طفلة" اضغط على اسم الرواية 






reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق