القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل الرابع عشر 14 بقلم منة عبد العزيز

 رواية حبيت طفلة الفصل الرابع عشر 

رواية حبيت طفلة الفصل الرابع عشر 

تواية حبيت طفله ♥️ الحلقه(14)

رودي بصدمه: تاج

تاج: عامله اي يارودي

رودي: تمام معرفتكيش اتغيرتي خالص كنت زمان تقرفي

تاج اضايقت: وانتِي لسه زي ماانتي متغيرتيش لسه بتخرجي وبتسهري

رودي: حاجه متخصكيش. خلاص رجعتي 

تاج بتضحك: للاسف لا مرجعتش كنت جايه اشوف بابا وعز واعزمكم علي خطوبتي

رودي: انتي تتخطبي مين ده ان شاءلله 

تاج: رعد 

رودي: نعم رعد هيخطبك انتي

رعد مسك ايد تاج: علي الاقل محترمه مش بتلف مع كل واحد شويه وتسهر معاه

رودي اضايقت وسكتت

عز جري علي حضن تاج: تاج وحشتيني

تاج: وانت وحشتني كتير اووي

عز: انتي هتفضلي قاعده معانا

تاج: شويه وهمشي مع عمو رعد سلم عليه

عز: ازيك هو انت جوز تاج

رعد: إن شاءلله قريب بس لسه بكره خطوبتنا وهبقي جوزها

عز: خلي بالك منها اوعا تتضربها ولا تخليها تعيط

رعد: مقدرش دي عمري كله

رودي دخلت لمامتها المطبخ: اي اللي حصل لتاج واي الحاجات اللي لبستها دي دي كانت معفنه

سحر: مش عارفه وهتتجوز اغني واحد 

رودي: انا مليش دعوه الجوازه دي تبوظ

سحر: سبيها عليا هتشوفي ايام سوده علي دماغك ياتاج

رودي: بيقولي انا تاج محترمه ومش بتسهر وتمشي انا يقولي، كده

سحر: سيبي كل حاجه عليا 

رودي: ماشي
سحر: تعالي نطلع القهوه

تاج: خد يارعد صورني انا عز 

عز: جبتي تلفون 

تاج: اه رعد لسه جيبهولي

رودي: وانتي بتعرفي في الكلام ده

تاج: حاجه متخصكيش. يلا يارعد

تاج اتصورت مع عز وبابها وقعده شويه

رعد: مش يلا ياحبيبتي

سمير: استنه اتعشا معانا 

رعد: معلش عشان نانا مش هينفع نسيبها تتعشا لواحدها وكمان عشان علاج تاج

تاج بصوت واطي: هو يعرف

رعد: اه لازم كان يعرف لاني سالني

سمير: طيب خلي بالك من نفسك وكلي كويس وخدي العلاج 

سحر: تاكل اي كفايه كده تخنت

رعد: لما تاكل من جيبك ابقي اتكلمي

تاج: عايز حاجه يابابا 

سمير: عايز سلامتك سلميلي علي ناديه هانم

تاج: حاضر تصحها بدري وتيجي والبس حاجه حلوه

رعد: في بدله جايلك بكره البسها دي هديه 

سمير: كده كتير والله

رعد: مفيش حاجه تكتر عليك انت وتاج 

سمير: ربنا يسعدكم

تاج: يارب يلا باي

في العربيه
تاج: متشكر جدا علي وقفتك معايا ومع بابا

رعد: متقوليش كده انا اعمل ايه حاجه عشان تكوني مبسوطه 

تاج: رعد بكره فكرني باالعلاج 

رعد: حاضر بس تكلي كويس بكره تعب

تاج: حاضر 

رعد: كل حاجه هتوصل بكره الفندق الفستان والجزمه والبوكيه يعني بكره هتروحي الطقم اللي عليكي 

تاج: حاضر 

رعد: تاج مش عايز منهدها كتير ولا تتعبي نفسك بكره عشان متتعبيش وتلفونك يبقي معاكي اربعه وعشرين ساعه عشان اطمن عليكي فاهمه 

تاج: حاضر 

رعد: يلا وصلنا

نزلوا ودخلو البيت

ناديه: وحشتوني اليوم كان رخم عشان لواحدي

تاج: كنتي جيتي معانا 

ناديه: عشان انتو لفيته كتير فا انا بتعب

تاج: فعلا لفينا كتير 

ناديه: تعبتها يارعد

رعد: ابدا بس كنت بجبلها حاجات صح الحاجه وصلت

ناديه: اه وصلت وفين الفستان والبدله والجزمه

رعد: كل ده هيروح الفندق 

ناديه: عمالت اي مع عمامك 

رعد: خليت ناس تبعتلهم دعوه 

ناديه: طيب كده بعت لكل الناس وعرفه

رعد: اه كله تمام ممكن بقي تعمل اكل عشان تاج مكلتش

ناديه: ماكلتهاش

رعد: لا جبتلها ايس كريم وعصير وسندوتشات 

ناديه: بس 

تاج: ده كده كتير بس انا الاول اطلع اغير عشان زهقت

رعد: وانا كمان هطلع اغير

ناديه: وانا هحضر الاكل 😂

تاج طلعت اخدت شور وغيرت ومسكت التلفون ومكنتش فاهمه فيه

تاج: طب انا مش عارفه اتعمل معاه ولا عارفه ارن علي حد هبقي اخلي رعد يعرفني فيه

تاج نزلت ودخلت المطبخ
تاج: اساعدك في حاجه

ناديه: لا انا خلصت تعالي نقعد في السفره لحد ما رعد ينزل

تاج: ماشي

تاج: رعد جبلي تلفون ومش عارفه فيه 

ناديه: هيعلمك وريني كده

تاج: اتفضلي

ناديه: لحقته تتصورو وتحطيها 

تاج: رعد صورنا وحطه قالي بكره لما نصور نبقي نشيل دي

ناديه: ربنا يكمل فرحتكم على خير

رعد: يارب

ناديه: كل ده يلا عايزين ناكل

رعد: طب انا ميت من الجوع 

ناديه هقوم احط الاكل

تاج: استني اجي معاكي

ناديه: خليكي انتي ام ياسين معايا 

تاج: ماشي

رعد قعد جنب تاج

رعد: مالك

تاج: مليش 

رعد: ساكته يعني

تاج: مش عارفه اقول اي
 صح انا معرفتش ارن على بابا من التلفون ومش عارفه فيه

رعد: وريني بصي اهي الاتصال ودي الصور ودي الكاميرا وهبعتلك واتساب وفيس بوك واعلمك عليهم

تاج: ماشي 

رعد: حاسك تعبانه 

تاج: عايزه انام انهارده تعب شويه

رعد: كل ونامي عشان بكره تعب ياحبيبتي 

تاج: حاضر

كلوا وخلصه

تاج: انا هطلع انام 

رعد: طب هاتي التلفون اعملك الحاجات واظبطه وابقي، خدي بكره

تاج: ماشي عايزين حاجه

ناديه: تسلمي خدي العلاج

تاج: اكيد تصبحوا على خير 

ناديه ورعد: وانتي من اهله

رعد: انا هطلع اريح عشان هصحها بدري 

ناديه: ماشي يااحبيبي

تاني يوم تاج صحيت اخدت شور ولبست ونزلت 

ناديه: اي ياروحي صاحي بدري ليه 

تاج: مش عارفه انام كل شويه اصحها

ناديه: ليه كده مالك تعبانه

تاج: لا انا كويسه مفيش حاجه بس عشان بس انهارده الفرح وكده

ناديه: متقلقيش خير إن شاءلله اليوم هيعدي علي خير 

تاج: يارب

ناديه: تفطري 

تاج: لما رعد يصحه

ناديه: هبعت ام ياسين تصحي 

تاج:ماشي

بعد شويه رعد نزل
رعد: صباح الخير 

تاج: صباح النور 

رعد: فين نانا

تاج: بتحضر الفطار

رعد: طيب اتفضلي التلفون ظبط كل حاجه وهعلمك عليهم 

تاج: انت سهرت امبارح كتير عشان كده عمالته

رعد: عادي مكنتش جايلي نوم

تاج: ماشي 

 ناديه: صباح الخير ياحبيبي

رعد: صباح النور مش هنفطر

ناديه: يلا نفطر

فطرو وبعدها تاج وناديه راحوا الفندق

ناديه: يلا يا تاج الميك اب جات

تاج: رعد مش بيرد عليا 

ناديه: تلاقي بيجهز ومش فاضي 

تاج: قلبي مش مطمن

ناديه: لا اطمني مفيش حاجه

تاج: إن شاءلله 

بتاعت الميك اب: انتي جميله مش محتاجه ميك اب

تاج: اسمك اي 

لولي: اسمي لولي

تاج: انا مش بحب الميك اب ممكن حاجات بسيطه كده ويكون هادي
 
لولي: عنيا حاضر 

تاج كل شويه ترن علي رعد بس مش بيرد عليها وهيا قلقانه

لولي: بصي كده الميك اب هادي خالص 

تاج: تسلم ايدك جميل جداً 

ناديه: زي القمر

تاج: تيته رني علي رعد مش بيرد

ناديه: جاي متقلقيش 

تاج: مش مطمنه خالص

تاج: اهو رد الوو

....: حضرتك تقربي للشخص تبع التلفون

تاج بقلق: اه اعرفه هو فين

....: هو عامل حادث وفي المستشفى 

تاج: نعم مستشفي ايه

....: مستشفى ال.....  

تاج: تيته رعد عمل حادثه 

ناديه: رعد طب هو فين تعالي نروح  

تاج جريت هي وناديه وراحوا المستشفى اللي فيها رعد

  
ناديه: في حد جاه هنا لسه عامل حادثة 

الممرضه اخر الممر

ناديه شافت رعد من الشباك

ناديه: رعد حبيبي

الدكتور خرج

تاج بدموع: اي يادكتور رعد ماله

الدكتور: عنده نظيف دخلي في المخ ودعولو ميخشش غيبوبه او يفقد الذاكره 

تاج وناديه في صدمه😳😳

✏️

يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبيت طفلة" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات