القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عذاب الحب الفصل التاسع 9 بقلم اسراء فرج

 

رواية عذاب الحب الفصل التاسع

-فتحت الرساله وبعدين لقيت تليفون بيرن
-قلت بصوت مهزوز الوو
-الرساله وصلتك؟
-عمر لو سمحت انت عاوز اي
-نتقابل
-نتقابل ليه
-عاوز هكلمك في موضوع وبعدين هسيبك
-مفيش مواضيع تتقال لو سمحت كفايه كدا ومترنش تاني
-ان مجتيش بكرا تقبليني في٠٠٠٠هيحصل حاجه مش هتعجبك
-اي الهيحصل ؟
-بلاش اققولك عاوزك بس تجهزي نفسك وتيجي صدقيني أن مجتيش مش هيحصل كويسه تمام
-قفل قبل ما يسمع ردي هو ممكن يعمل اي واي المعاه عشان يقولي كدا
-مالك واقفه كدا ليه؟
-هاه
-انتي مش معايا خالص بقولك مالك
-لا ولا حاجه مفيش حاجه
-طيب مش هتنامي
-اه هنام اهو
-تعالي نامي هنا
-انا مرتاحه هنا
-صباح الخير عندك محاضره
-اه
-تعالي هوصلك
-مفيش داعي
-اي المفيش داعي يلا كدا كدا أنا رايح
-مالك ساكته كدا ليه مش من عادتك
-لا ول حاجه
-وصلنا حضرت المحاضرات وخلصت
-يلا؟
-لا أنا ندا رائحه تجيب حجات هروح معاها
-ماشي بس متتأخريش
- لازم اروح اشوفه عاوز اي
-كويس انك جيتي
-عمر كفايه كدا بقي أنا جيت عشان اسمعك وخلاص لو سمحت ملكش دعوه بيا تاني
-اهدي مالك أنا كنت عاوزه اتكلم معاكي شويه .
-اتفضل اتكلم
-ثواني بس هعمل حاجه واجيلك
-قعد يتكلم شويه وانا مش فهمه في أي وفجأه لقيته مسك ايدي جامد
-اي أنا غلطانه اصلا اني جيت سبته ومشيت
-عمر:عملت القولتلك عليه
-كل حاجه اتفضل
-نور روحت ولسه طالعه اوضتها
-انتي بتعملي اي في اوضتي ؟
-ولا حاجه أنا وادم كنا قاعدين بيظيطلي شغل
-طب اتفضلي عشان عاوزه ارتاح
-انا هلقيها منك ولا من عمر قالت كلمها وهيا بتقعد ع السرير ودموعها بتنزل
-مالك في أي بتعيطي ليه؟
-٠٠٠٠
-مالك متردي في حاجه حصلت
-ولا حاجه بس عندي امتحان ومش فاهمه حاجه
-ودا يخليكي تعيطي تعالي وانا اذكرلك
-قعد معايا يشرحلي الحجات المش فاهمها اول مره اققعد اتكلم معاه اول مره ادقق في ملامحه
مالك سرحانه في أي
-هاه
-لدرجادي أنا حلو
-اه اوي قلتها من غير ناخد بالي قلت اي
-بجد
-انا مكنش قصدي
-نور ممكن نتكلم شويه
-اتفضل
-ليه كدا ليه كل ام احاول اققرب تبعدي ليه بتتعملي معايا كدا. ا
-عشان قربك من الأول كان غلط مكنش ينفع بالطريقه دي مكنش ينفع نبقي مع بعض كدا أو احنا مننفعش لبعض اصلا
-طب متجربي جربي يمكن ينفع اديني فرصه
-خايفه تخذلني في الأخر
-صدقيني مش هيحصل
-نمت وانا مبسوطه من كلامه حساه اتغير
-صحيت بدري جريت ع الجامعه عندي امتحان خلصت وخرجت وصلتلي رساله من عمر تاني بس المره دي كانت صوره وهو و ماسك ايدي ياحيوان
-ان مجتيش تقابليني في صور احلى من دي هتتبعت لاستاذ ادم
-ابعتهم اصل ميهمنيش وانا مش هقابل واحد.حق*ير زيك تاني
-اي ياحبيبتي امتحانك كان عامل ازاي
-انا عاوزه اققولك علي حاجه
-اتفضلي
-انا قبل متكلم كانت وصلتله رساله
-"عشان تعرف انها بتحبني جت وقبلنتني من وراك
-ادم بعصبيه اي دا
-بصيت في الصور أنا والله كنت هقولك
-تقوليلي اي
-انا والله معملت حاجه الصور دي هو صوها بس والله ما حقيقيه أنا اه قبلته بس عشان قلي عاوزني في حاجه مهمه افتكرته هيقولي علي ماما
-تمام يانور تمام
-سبني ومشي وهو مش شايف قدامه من العصبيه
-بيري:أنا سمعت ادم بيزعق في حاجه حصلت ول اي
-انتي متدخليش في اي حاجه وصدقيني دورك قريب اوي افضحك قدامه
-ببري:أنا لازم اتصرف قبل متقولو حاجه وكل حاجه تنتهي
-نزلت كان قاعد في الجنينه
-انا اسفه
٠٠٠
-انا اسفه بجد مكنش المفروض اققابله أنا عارفه بس كان عندي امل ان يقولي أن ماما سامحتني خصوصا انها مش بترد عليا نهائي
-ممكن نبقي أصحاب ٠٠٠٠٠
يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله" رواية عذاب الحب" اضغط علي اسم الروايه
reaction:

تعليقات