القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلب الزين الفصل السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية قلب الزين الفصل السابع

رواية قلب الزين الفصل السابع

زين بغضب: مبحسش ولا انتي يلي خايفة لتكوني مش بـــ. ـنت. 
قلب وقعت علي ركبها ودموعها نازلة: انت بتقول ايه انت ايههه بتعمل معايا كده ليه دا جزءتي عشان فضلت معاك. 
زين ببرود: والله اكيد عايزة فلوس. 
قلب بجمود: مكنتش فضلت لحد دلوقتي افتكر كل يلي عملته معاك. 
زين قعد علي السرير بحزن: انا متدمر يا قلب مش عارف اعمل ايه خاليكي معايا ساعديني ارجع طبيعي. 
بقلم ميرا ابوالخير 
قلب بحزن: انت طبيعي بس ليه بتعاملني كده. 
زين بزعيق وحزن: خااايف عشان خاااايف خايف انك تكوني زيها حب عمري عمل معايا كده وخا"ني يبقا ايه. 
قلب بخوف واحساس متوتر: ا انت لسه بتحبها يا زين. 
زين بهدؤء: مش عارف. 
قلب بكسره: ط طب وانا. 
زين مسك ايديها: تقبلي تفضلي معايا ك صديقه. 
قلب اتصدمت منه قلبها وقع اتكسر ردت بجمود: تمم عن اذنك. 
راحت تنام وهو راح ع الكنبه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

البرنس بخبث: لاقيت العنوان بتاعها. 
الشخص: ايوا. 
البرنس بمكر: حلو اوي اخيرا قلب هتبقا بتاعتي. 
الشخص: هي متجوزة. 
البرنس: امممم حلو يبقا نقت'ل جوزها. 
الشخص: زين الاسيوطي بالذات خطر. 
البرنس بشر: يبقا هنفرق بينهم ونقت'له باذكي طرق بس الصبر. 
الشخص: اؤمرك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨✨. 
مر شهر وزين هادي مع قلب وقلب اتصاحبوا اوي وعايشين حلوين. 
كانوا قاعدين بيتغدوا. 
زين بضحك: كلي كلي دا يلي انتي فالحه فيه. 
قلب بغيظ: اصملا مش بتاخليني اكل وافضل اكلك انت وبخس انا. 
زين شدها قعدا ع رجله بكسوف: ا ايه. 
زين: يلا وكليني. 
عفاف بضحك: كسفت البنت. 
زين: مراتي ياجدعان. 
عفاف بفرحه: ربنا يخليكم يا حبيبي عايزين خبر حلو كده. بقلم ميرا ابوالخير 
قلب وشها احمر وزين ابتسم. 
فجاءة داخلت هناء القصر وقلب اتصدمت. 
هناء: السلام عليكم انا جاية ازور بنت جوزي. 
عفاف بترحيب: تنوري. 
قلب بحب: نورتي ياماما. 
بقلم ميرا ابوالخير 
هناء بخبث: بنورك. 
بصت لزين بخبث: احنا مش عارفين نودي عيننا منك فين بس يابني غصب عنها اه هي الحادثه بس بقت م.. 
سكتت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
زين وعفاف بعدم فهم: مش ايه فاهمينا. 
قلب اتصدمت من كلامها: انتي بتقولي ايه. 
هناء بتمثيل: هاه لا مفيش. 
زين بشك: تمم اطلعي ياقلب عشان ترتاحي من الصبح تعبانه في القصر. 
هناء بغيظ في نفسها: ماشي هكشف حقيقتك قدمهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بليل. 
هناء عملت نفسها بتكلم حد وهي شايفه زين جاي ناحيه جناحه: لا شكله مقربش منها وميعرفش انها كانت بنت ل"يل وبتبات في شقق الر"جالة. 
زين اتصدم: انتي بتقولي ايههه. 
هناء بتمثيل: هاه لا ولا حاجه يابني انا هشوف امك تحت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
نزلت بسرعه وهو مش طايق نفسه. 
داخل الاوضه لاقي قلب بتسرح ومبتسمه. 
لاقت يلي حاضنها من ضهرها وخدها في حضنه: ز زين. 
زين بغضب: كلام هناء يلي قالت له صح. 
قلب بعدم فهم: مش فاهمه. 
 زين قلع قميصه وبقا عاري الصدر وهي اتكسفت قال ببرود: انا عايزك وعايز اتاكد انه مراتي سليمة وانها بنت واذا مش برضاكي هيبقا غصب عنك انتي فاهمةةةةة. 
قلب بدموع: ا انت وعدتني يا زين. 
زين بغضب: انتي ايههه كل لما اكلمك تعيطي. 
اخدها في حضنه وهي بتعيط ودموعها نازلة ع اخرها وبيحرك ايده بجر"اءة اتكسفت وبتبعد عنه. 
زين ببرود: ايه مش قولتي هنفذ. 
قلب بحزن: ليه بتعمل كده انا هكون ليك بس مش بالطريقه دي. 
زين قرب لشفا"يفها وبا"سها وفك اتيشرت بتا"عها زقته بغضب: ابعددد عنييي انا مش ...... 
زين.... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية قلب الزين" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات