القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حور العاصي الفصل الخامس 5 بقلم بثينة صلاح

 رواية حور العاصي الفصل الخامس 

رواية حور العاصي الفصل الخامس 


الفصل الخامس 

ارتجف جسدها بفزع عندما هوي بكفه يده علي وجنتها البيضاء جذبها من شعر*ها بع*نف القاءها ارضا ليغلق الباب خلفه بقوه خلع جاكت حلته ثم القاءه ارضا رفع اكمام قميصه ليقترب منها بمكر 

_ ايه رايك في المفاجأة يا بيبي.... 

زحفت علي الارضيه الصلبه تبتعد عنه بخوف 

_ ح... حلوه.. ب... بس... أا.... انا... ع.. عاوزه... اروح... 

_ هههه حلوه دي..؟! عايزه تروح قال... وهو محدش قالك يا شاطره ان دخول الحمام مش زي خروجه...... 

نفت براسها بعنف وهي تهتف ببراءة 

_ يعني ايه يا ابيه.....  

توقف عاصي فجاءه لينظر اليها بإبتسامة تلك حوريته البريئة الناعمه ولكن اختفت ما ان تذكر حديث الطبيب قاطعه رنين هاتفه 

_ ايوه يا عمر.... لا مش رجعين النهارده.... طيب تمام..... ثم قفل الفون 

 بدون مقدمات جذبها من شعرها بعنف نحوه 

_ بقا انتي يا رو*ح امك بتست*غفليني وركب*تي ليا قرون وانتي مق*ضيها.... 

نفت براسها بعنف وهو تصرخ بفزع ودموعها تغرق وجنتها البيضاء لتهتف ببراءه 

_ لا ابدا والله يا ابيه عاصي انا بسمع كلامك كله..... 

ضغط بقبضته علي فكها بقوه ليهتف بشراسه 

_ مش تجيبي اسم ربنا علي لسانك يا وس*خه...... الظاهر اني فعلا معرفتش اربيكي علشان تطلعي زان*يه...... 

ابتعد عنها ليهتف بغموض  
_ بس كله في وقت حلو..... ثم اخرج حزامه ولفه علي قبضته 

_ انطقي الز*فت اللي اسمعه معتز دا هو ولا الوس*خ التاني عمر انطقي مش تجنينني عليكي... مين هو ...وامتي قابلتيه من ورايا وحصل بينكم علاقه ....

ولكن لا يوجد رد 

بل شهقاتها فقط ترتفع وجسدها ينتفض استفزه صمتها هل هي تحبه الي تلك الدرجه كي تحميه يريد منها الاعتراف فقط انها حامل بالاجبار وهو سيدافع عنها بروحه وسوف يجلب حقها ولكنها تصمت يعني انه برضاها رفع حزامه وظل يضربها بعنف وقوه حتي انها فقدت وعيها 

حملها والقاءها علي الفراش يمسح دموعها بعنف ليهتف بجنون متملك

_ خلاص بقا بطلي عياط يا حبيبتي انتي عارفه انا بحبك قد ايه صح....

رفع خصلاتها يبعدها عن وجهها بحنان وهو يكمل 

_ ليه عملتي فيه وفي نفسك كده دانا كنت بحميكي من نفسي لما بضعف بهلك نفسي بالشغل والرياضه علشان مش اذيكي .... 

اخذها بين احضانه عندما شعر بارتجافها بين يده وجذب العطاء عليهم 

_ بس يا روحي انتي في امان معايا محدش هيقدر ياذيكي نامي يا حبيبتي نامي يا عمري.... 

في الصباح تحركت حور ببطء لتطلق اه خرجت من فمها ليسرع عاصي بمحاصره وجهها بين يده ليهتف بقلق 

_ مالك يا حبيبتي في حاجه بتوجعك..... 

ابعدت يده عنها بعنف وهي تزيح الغطاء عنها لتهتف بصراخ 

_ انت اللي بتوجعني ابعد عني سيبني في حالي انت وحش انا بكرهك بكرهك وانا هروح اعيش عند ابيه معتز .... 

تحولت عيناه الي اسود حالك بغضب وهو ينظر الي جسدها الظاهر جذبها بعنف نحوه 

_ بتكرهيني وبتحبيه هو ابو ابنك صح... عايزه تسيبيني وتروحي ليه مش كده .... تبقا بتحلمي يا شاطره.... انتي ملكي انا ملك عاصي وبس ثم انحني يقبل شفت*يها بوحش*يه عنيفه جعلت الد*م يخرج من شف*تيها 

ظلت حور تقاومه بهستريا وهي تضرب صدره بيدها الصغيره ودموعها تغرق وجهها ووجهه 

ترك شفاها لينظر له بعيون سواد متوحشه جاعه نظر لها بشهوا*نيه 

_ بقا انتي بتضربيني علشان بوست* ك وسايبه نفسك للو*سخ بس لا 
 انتي ملكي انا...انتي هتبقي اله للمتعه ليه وبس وللاسف رخص*تي نفسك وانا اللي كنت معتبرك جوهره غاليه ... بس انتي لازم تدفعي تمن تعبي فيكي ... 

ثم انقض عليها يمز*ق ثيابها بعنف وهو يقبل جسد*ها يضع عليه علامات ملكيته ولكنه توقف فجأءه ووووووووو



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حور العاصي" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق