القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت مصاصي دماء الفصل الخامس 5 بقلم دنيا محمد

 رواية عشقت مصاصي دماء الفصل الخامس 

رواية عشقت مصاصي دماء الفصل الخامس 

توم بمرح: تخيل بيقولو علينا مصا"صين دماغ 😂😂😂😂

كيران: حصل يبشا واخويه انسان براس كل"ب😂😂😂

توم بمرح: قصدك الانسيه 

كيران ببرود وغضب: متنطقش اسمها تمام بدل ما اخد لسا"نك من مكانه 

توم بخوف ومرح: لا علي اي الطيب احسن انا هروح يمكن اشوف حد يقولي التعبا"ن ابو راسين اهو 😂😂😂

(توم من متحو"لين التعا"بين وتيم الذ"ئاب وكير"ان جامع مبين كل الفصايل معلومه😂😂) 

اختفي توم وصعد كيران الي فوق دخل الغرفه بعنف
 
عين بصدمه: فيييي اي ي متخلف انت في باب علي فكره المفروض تخبط 

كيران بخبث: بجد ...وبداء يقرب عليها 

عين بصدمه وتوتر: مالك في اي ابعد ابعد 

كيران اقترب منها جذبها من خسرها حتي التصقت به 

كيران بخبث: وهو يتكلم بفح"يح افعه.... وحشتيني 

عين بسرحان في لون عيونه: هااا 

كيران بعشق: ها اي بس بقولك وحشتيني 

عين بحب: ونت كم...اي ده في اي فاقت عين واتكلمت بتوتر ابعد لو لو سمحت 

كيران بحب وحزن: انا عارف انك بتحبيني بس لازم تعرفي حاجه 

عين بتوتر: لا مش بحبك بس قول في اي

كيران وهو يهمس في اذنها: انا مصا"ص دما"ء 

عين بخوف وصدمه: اييييييي😳

✨✨✨✨عند روميساء وتيم✨✨✨✨

روميساء بمرح: تيم بس بس انت يقط الك"لب فينك يسلام ي اختشي قط الك"لب طالعه مني سكر😂😂😂

تيم بخنقه من تحت السرير: بصي بقي بطلي تلزيق كل شويه شيل شيل مفيش بوس قصدي مفيش احترام😂😂

 
روميساء بردح: نعم نعم انت تطول اصلا قمر زيي يشيلك ده انت مش لاقينلك نسب 😂😂

انت ياض لمواخذه يعني هو ابوك كل"ب وامك قطه ولا انت اي 

تيم بتخلف: اي بتقولي اي انتي شكلك بت عبيطه وهقوم اسحب لسا"نك من مكانه😂😂

روميساء: بس يقط يبن الك"لب😂😂😂

تيم وقد تحول ولم يفترق شئ عن كيران: انتي اللي طلبتي قولت بطلي ولمي لسانك انتي حبه اتحو"ل عليكي 🤨

روميساء: ي ي يمامااااااااااااااااااااااا

تيم بصدمه: بس بس يبت المجنونه انا بهزر معاكي 
طب اقولك انا هفرحك ماشي 

روميساء ببكاء اطفال جعير😂😂: ماااشي اهئ اهئ بس حاجه تتاكل صح 

تيم بمرح: لا يا ام بطن هبهرك هتحو"ل انسان 

روميساء بتسقف: يس يس ماشي هييييييهيييييي 

تيم بفرحه وعشق: لازم عشان اتحو"ل اخد بوسه من بنت 

روميساء بغباء: هنجيبها منين دي 🤔🤔

تيم في نفسه: غبيه غبيه مفيش كلام😂😂اكمل بصوت عالي هو حضرتك مش انثي ولا اي 

روميساء بشهقه: ابو"سك لا طبعا عمري ما ابوس قط 

تيم بمرح: احضان بس انا قط مليش غير شرفي والبت بوسي قطة ام محمد 😂😂

روميساء: تمام قرب انت اللي طلبت 

تيم بخوف ومرح: يخوفي منك اهو قربت اي ده بتفتحي بوقك ليه اااااااه يبت المجنونه مش كده اوعي اوعي 

روميساء عضته بعنف: عشان تحترم نفسك 🙂😹😹

تيم ببرود عصبي: غمضي عينك متفتحيش غير لما اقولك 

روميساء: ليه ليه هاااا

تيم بيضرب علي وشه: صبرني ي رب غمضي بس 

غمضت روميساء عينها 

واغمض تيم عيونه وبداء يتحو"ل الي انسان
 
وصف تيم: قمحي مبيض شعره بني غامق عيونه موف مش طبيعي انفه محدد ومدقق بطريقه جميله جدا وشفته نبيتي يقلب علي موف غامق وغليظه جسمه 2متر عضلات في كل جسمه 

تيم بداء يقترب من روميساء بنظرات عاشق 
اقترب حتي قبلها في خدها 

روميساء وضعت يدها مكان قبلته 

روميساء وبدات تفتح عيونها: شهقت من هذا الجمال 

روميساء بدون وعي: يخربيت جمال امك 

تيم: اي ؟!!

روميساء: انت مين هات بوسه كده اشوف انت تيم ولا لا😹😹

تيم بمرح: تعالي 

روميساء بجري: اعاااااااااا اوعا ياض هعو"رك في وشك

 
تيم بمرح: خدي بس يبت تعالي البوسه طه طب شيليني احسن نيههههههه🙂😹😹😹

روميساء: اطلع برااااااا حرامييي حرامي 

تيم بصدمه: احيييه بجد اي ده🙂

ثم اشار بعينه وقفت في الارض 

روميساء بستغراب: اي ده ثم بتكلم رجليها انتي ي غبيه اتحركي احييه ده بيقرب يلهوتييييييييي 😳😂😂

جري تيم عليها امسكها من وسطها واليد الاخره علي فمها 
وقال: نامي نامي ي عشق التيم 

وقعت روميساء مغشي عليها تيم بمرح: يبن الايه تبقا حبتك خلاص وحملها واختفي بيها 

هتروح بيها فين ي ابو راس كل"ب😂😹😂😂


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشقت مصاصي دماء" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات