القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكت الأسد الفصل التاسع والخمسون 59 بقلم فاطمة حسن

 رواية ملكت الأسد الفصل التاسع والخمسون 

رواية ملكت الأسد الفصل التاسع والخمسون 

عند مراد وهشام 
هشام دخل الاوضه وقاعد مع ملك
ومراد فضل قاعد برا 
بس اخد باله أن ف حد بيرقبه 
مراد حاول يتصرف عادي وفضل قاعد هو بيحاول يركز مع الشخص دا لحد ما مشي 
مراد قام بسرعه ورا ودخل من باب الطوارئ لاقه الشخص دا بيتكلم ف التلفون واول ما قفل لاقه مراد ف وشه 
مراد ابتسم بشر.اي رأيك نلعب شوي 
الرجل بخوف.نلعب اي ي بيه حضرتك أنا لازم امسح السلم 
مراد بهدوء.هتمسح وكل حاجه
مراد شده وطلع ع السطوح
مراد بهدوء.قولي بق كل حاجه كده 
الرجل بخوف . حاجه اي أنا معرفش حاجه
مراد ضربه بي البوكس ف وشه وقال .اتكلم احسلك 
الرجل.والله ي باشا معرفش حاجه
مراد.ومالو اعرفك 
مراد فضل يضرب ف الرجل لحد ما وشه كل بق دم 
مراد أتصل ع رجالته.اطلعولي ع السطوح 
مراد سحبو من هدومه وقرب من السور.قدامك خمس دقائق خمس دقائق بظبط لو متكلمتش ربنا يرحمك 
الرجل بخوف .هتكلم ي باشا هتكلم 
مراد زقه ع الأرض.سمعني ياروح امك 
الرجل. وأنا بشتغل جلي واحد وقالي أنه عايز يعرف كل حاجه تحصل معكم وهيدفعلي اللي عايزو واني واخدت منه رقمه علشان كل ما تحصل حاجه جديده هو دا والله اللي حصل 
مراد .تلفونك يلا 
مراد اخد التلفون وقال .هو دا الرقم 
الرجل بخوف .ايوه ي باشا 
مراد بعت الرقم لحد .
مراد بص ع الحراس اللي طلعت .خدو 
الرجل . ونبي ي باشا ونبي ي باشا خلاص
مراد بشر .متخافش دا انت هتفرح اوي عندنا 
مراد بص لاقه رساله جت 
مراد ابتسم بشر.
ونزل بسرعه ع تحت وركب العربيه
مراد وهو ف الطريق اتصل ع أسد 
مراد فضل يتصل يتصل واسد مش بيرد 
مراد أتصل تاني 
اسد رد بتوتر .ملك حصلها حاجه
مراد بسخرية.خايف عليها اوي 
اسد بغضب.مراد
مراد.بعتلك عنوان جهز سلاح وتعال 
اسد قام بسرعه.انت قصدك 
مراد . ايوه بسرعه 
اسد قام بسرعه وركب العربيه وطلع بسرعه
بعد شوي اسد وصل لاقه مراد هناك
أسد.يلا
مراد دخل هو واسد والمكان مكنش فيه رجاله كتير وكل لما حد يقبلهم يقتلوا لحد ما أسد دخل الاوضه ولاقه جوز ام ملك مع واحده
اسد بشر . اهلا اهلا
اسد قرب منه وشده من ع السرير ونزل ضرب فيه بغل وحقد 
سيد .هههه محروق مش كده 
اسد اتعصب اكتر وطلع المسدس بتاعو وضربه ف أيده وبعدين رجله 
سيد بوجع .اااه.لو عملت اي أنا اخدتها وغضب عنك .مش بعد كل اللي حصل تاخدها انت 
اسد اتعصب اوي وضربو ف قلبه وبص عليه بقرف ومشي
مراد كان واقف بهدوء 
مراد مشي هو واسد
مراد ركب العربيه هو واسد .
مراد.هتعمل اي 
اسد بتعب . مش عارف
مراد.ممم قرار عمي هو الافضل 
اسد فضل يبص ع مراد بتعب 
مراد طلع بسرعه ع المستشفى
ودخلوا لاقه ملك مشيت مع هشام 
مراد بسخرية.جاهز نفسك ي أستاذ
اسد بغضب . أنا مش هسيبها انت فاهم 
اسد طلع وركب العربيه ومشي بسرعه
مراد كان هيمشي بس
احد الحراس .مراد باشا انت لازم تشوف دا 
مراد.اي
الحراس .اتفضل 
مراد دخل وانصدام من اللي حصل 
..
عند أسد وصل الفيلا 
ونزل بغضب 
ودخل وطلع ع فوق علطول 
اسد كان هيدخل بس وقف مصدوم من اللي سمعو ......
..
عند حازم وندي
حازم قام وبص ع ندي بهدوء وهي نايمه
حازم ابتسم بهدوء
وقرب منها وبسها ودخل الحمام ياخد دش
بعد شوي حازم خرج لاقه ندي دفنه وشها وبتعيط 
حازم قرب منها وشدها بهدوء.بتعيطي ليه
ندي وهي بتمسح دموعها.مفيش 
حازم . زعلانة ع اللي حصل بينا 
ندي فضلت تعيط اكتر .
حازم بهدوء.كان ممكن ترفضي مكنتش هقرب منك 
ندي فضلت تبص ع حازم بصدمه 
حازم بهدوء .مش مصدقني بس أنا فعلا مكنتش هقرب منك لو رفضتي 
ندي بعيط . أنا مش بعيط علشان كده أنا بعيط علشان انت بتعمل كده علشان تنتقم مني 
حازم ابتسم بخبثه.يعني مش زعلانه من اللي حصل
ندي بعيط .اه 
حازم .واللي حصل عجبك 
ندي بعيط .أه 
ندي استوعبت هي قالت اي 
وفتحت عينها بصدمه.
حازم بضحك .كنت عرف 
ندي بكسوف.انت قليل الاداب
وقامت دخلت الحمام بسرعه وقفلت الباب
حازم لنفسه .حاول تحبها
جوا ندي كنت هتموت من الكسوف بس كنت مبسوطه بطريقه كلام حازم معها
بعد شوي ندي خرجت بعد ما خدت دش 
لاقت حازم مجهز الفطار
حازم .تعال كلي اصلك لازم تأكلي علشان ضعيفه اوي ثم غمزلها بوقحه
ندي بصوت واطي.قليل الادب بصحيح
ندي رحت تاكل وحازم اكل معها
...
عند اسد
كان مصدوم 
جوا 
الدكتوره.المدام حامل 
هشام بصدمه.حامل 
الدكتوره.ايوه ي هشام بيه علشان كده داخت وتعبت 
فلاش باك
هشام اخد ملك ومشيوا 
بس اول ما دخلوا الفيلا ملك أغمي عليها...
باك 
هشام .شكرا اتفضلي أنتيى
هشام فتح الباب وانصدام لما لاقه اسد وقف 
الدكتوره.الف مبروك ي اسد باشا 
الدكتوره مشيت واسد كان لسه وقف مصدوم مش قادر يتكلم وبيبص ع ملك بدموع
هشام كأن صعبان عليه اسد 
هشام وهو مش عارف يقول اي .اسد 
اسد نزل بسرعه ع تحت وقبل ما يخرج لاقه مراد دخل
مراد بفرحه
الدكتوره قالتلي أن ملك حامل ألف مبروك يصحبي 
أسد....

Fatmahassan ❤️.

يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملكت الأسد" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق