القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكت الأسد الفصل السابع والخمسون 57 بقلم فاطمة حسن

 رواية ملكت الأسد الفصل السابع والخمسون 

رواية ملكت الأسد الفصل السابع والخمسون 

ملكت الأسد
الدكتور.ياريت تفضلي جانبه علشان لو حصل حاجه
ندي . شكرا لحضرتك 
الدكتور مشي وندي دخلت تبص ع حازم
ندي فضلت تبص ع حازم اللي نايم بهدوء وبعدين قربت منه بهدوء ومسحت ع شعرو
ندي بصت عليه بحزن وندم 
ندي بضيق.كان لازم اكون عرفه
ندي فضلت قاعده جانب حازم 
...
عند أسد
طلع بخبثه ودخل الاوضه بس لاقها فاضيه
أسد فضل يدور عليها ف كل مكان
اسد افتكر كاميرات المراقبة
...
عند روح ومراد 
روح قامت بصعوبة تاخد دش 
بعد شوي روح خرجت لاقت مراد قاعد ع الكرسي وبيبص عليها.
روح رحت ع السرير علشان تنام تاني 
ف الوقت دا الباب خبط ودخلت الخدامه.
الخدامه.الاكل ي مراد بيه
مراد.سبيه وامشي 
مراد قرب من روح .يلاا علشان تأكلي
روح نامت 
مراد حط الاكل بغضب.ومسكها بغضب .شغل العيال داا مش بحبو اخلصيى
روح بغضب .مش عايزه هو انت كل حاجه عندك غضب
مراد.اه واخلصي 
روح بصت ع مراد بتحدي .ومسكت الاكل وقعتو ع الأرض بغضب
مراد كان وقفه مصدوم ومتعصب
مراد بص عليها بغضب 
روح ببرود.مش عايزين ناكل الاكل دا 
مراد ابتسم غضب عنه لما قالت مش عايزين 
مراد بعصبية مصتنعه.اي اللي عملتي دا 
روح نامت تاني بتعب .مش هاكل الاكل دا واللي عندك اعملو 
مراد كان لسه هيرد بس لاقها بتغمض عينها وبتروح ف النوم 
مراد مسح على وشه بتعب وقفل النور وخرج
.....
عند ملك 
قامت بتعب وفضلت تبص حوليها.
ملك .أسد 
...
ملك بصوت عالي وهي بتقوم من ع السرير.اسد .أسد 
ف الوقت دا الباب اتفتح ودخل....
..
عند أسد بص ع الكاميرات بصدمه
فلاش باك
ملك خرجت من الحمام ولبست هدومها وكنت لسه رايحه تنام سمعت صوت برا
ملك . أسد
ملك خرجت بسرعه من الاوضه بس اول ما خرجت محستش بحاجة
باك 
...
اسد كان بيبص ع ملك اللي شيلها حد وركبها ف العربيه وطلع بصدمه
...
عند ملك رجعت بخوف وهي بتقول بدموع..لاا.لاا
..اي يحبيبتي مالك
ملك بخوف . انت عايز اي.انا عايزه أسد
هو وهو بيقرب منها.اسد مين دا.مش كفايه مالكك قبلي 
ملك وهي بتعيط .سبني 
أنا عايزة امشي 
...بغضب انتي مش هتخرجي من هنا 
...
عند أسد اتصل ع مراد.
مراد.ازيك ي أسد 
اسد بسرعه وهو ف العربيه.ملك اتخطفت ي مراد
مراد قام بصدمه.ايي .ازاي 
اسد بغضب.مش وقتو ي مراد عايزك تجهز كل الرجاله انت فاهم
مراد.طب لازم نوصلها الاول 
اسد بشر .اعمل اللي قولت عليه الاول أنا ف الطريق اهوو  
اسد قفل مع مراد 
وهو بيبص ع الجهاز
فلاش بالك 
اسد . اي رأيك ف الخاتم دا يقلبي 
ملك .الله حلو اوي 
اسد لبسهوله وقال بحب .دا علشانك ثم أكمل بتأكيد.ملك مش عايزك تقلعي ابدا ماشي 
ملك.ماشي 
اسد بتأكيد .اياكي ي ملك تفكري تشيلي من إيدك فاهمه
ملك .حاضر ي أسدي
باك 
اسد بخوف.متخافيش يقلبي 
..
عند حازم وندي
حازم قام بتعب لاقه ندي نايمه ع الكرسي جانب السرير 
حازم ابتسم وافتكر ورد لما كنت بتعمل كده 
حازم بهدوء.ندي .ندي 
ندي.. 
حازم .ندي 
ندي قامت بسرعه.انت كويس محتاج حاجه
حازم .لاا أنا كويس
ندي .أنا اسفه مكنش قصديي مكنتش أعرف صدقني
حازم .اهدي أنا عرف انك مكنش قصدك 
ندي .تحب اعملك حاجه 
....
عند ملك 
ملك .انت عايز مني اي 
..يعني أنا اتجوز امك علشان اوصلك ف الاخر ستك تاخدك مني وبعدين ابن ****
ملك بعيط . أنا مش عايزك ابعد عني 
جوز أمها وهو بيلمس وشها.بعد دا كله مش عايزني انتي خلاص بقتي بتاعتي .دا أنا قتلت وسرقت علشانك علشان الجمال دا كله يكون ليا أنا
ثم أكمل.انتي هتكوني ليا وجوزك دا ابن ***هدفعو تمن كل اللي عملو معايا
ملك كنت بتعيط .أنا عايزه أسد خليني امشي
جوز أمها.هسيك شوي يقلبي وهرجع نقضي احلاا ليله ف حياتك 
 بعد ما خرجت ملك فضلت تعيط بخوف .انت فين ي أسد .أنا خايفه 
..
عند مراد 
جهز هو والرجاله واتصل ع أسد
مراد .انت فين 
اسد . عايزك تتطلع انت والرجاله ع ****وأنا هكون هناك 
مراد .انت عرفت مكانها
اسد .مش وقتو ي مراد مش وقتو 
اسد قفل مع مراد
اسد.مستحيل يحصلك حاجه.لو مين ما كان لو لمسك هقتلو 
اسد زود السرعه اكتر 
بعد ساعه ونص
اسد وصل 
ولاقه مراد هو الرجاله هناك
جوا
الرجل دخل لاقه ملك قاعده ع السرير بتعيط
جوز أمها.متخافيش بعد كده مش هتكوني عايزه تبعدي عني تاني 
وفضل يقرب منها وهو بيقلع هدومه
ملك قامت بخوف .لو.لو. قربت مني 
جوز أمها.ششش اهدي يقلبي وكل حاجه هتعجبك
ملك كنت طلعه تجري رح مسكها وحاول يبوسها
ملك ضربته ب القلم 
هو بغضب.طب تعال بق
رح زقها ع السرير وفضل يقطع ف هدومها
..
برا 
اسد .زي ما فاهمتك.
يلاا
اسد دخل هو الرجاله
كلهم كانوا حطين كتم لصوت 
وكل لما يجي حد قدامه يقتلو 
اسد سبهم وطلع فوق بسرعه

عند ملك فضل يبوس ها 
وملك كنت بتحاول تقوم ع قد ما تقدر لحد ما أغمي عليها لما ضربها ع رأسها وفضل يبوسها
بس بعد شوي سمع صوت ضرب النار من الرجاله بتاعته 
قام بسرعه وفتح الشباك وهرب 
..
عند أسد
اسد طلع وفضل يفتح كل بابا لحد ما فتح بابا ولاقها.. ..
...

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملكت الأسد" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات

10 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق