القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكت الأسد الفصل السادس والخمسون 56 بقلم فاطمة حسن

 رواية ملكت الأسد الفصل السادس والخمسون 

رواية ملكت الأسد الفصل السادس والخمسون 

ملكت الأسد
مراد سبها بصدمه وقال .ايي
روح بصت ع دعاء بعتاب . دعاء
دعاء أتكلمت بغضب.اي حاجه هتحصلها هتحصل لي ابنك الاول ثم أكملت بسخرية.مع انك اللي زيك عادي
مراد متكلمش وسحب روح وخرج هو والحراس بهدوء 
تحت مراد ركبها العربية
وركب وطلعوا ع الفيلاا
بعد نص ساعه
كانت روح رحت ف النوم 
مراد فضل يبص عليها بهدوء وبعدين بص ع بطنها ونزل أيده بهدوء عليها
مراد فضل كده شوي 
وبعدين سحب أيده بسرعه
روح فضلت تتمسح فيه 
رح مراد قفل الشباك وقلع الجاكيت وحطه عليها
بعد ساعتين
مراد نزل وشالها بهدوء.
مراد بهدوء.عايز دكتوره تكون عندي حالا
 وطلع فوق
مراد حطها ع السرير بهدوء
وقرب منها وبق يقلعها هدومها ولبسها هدوم مريحه 
مراد فضل يبص عليها بهدوء وغموض
بعد شوي وصلت الدكتوره
الدكتوره.اتفضل برا ي مراد بيه
مراد خرج والدكتورة دخلت تكشف ع روح وبعد شوي خرجت
الدكتوره بهدوء.المدام حامل . الجنين كويس بس المدام ضعيفه شوي 
دول شوي مقويات و فيتامينات والف مبروك
الدكتوره مشيت ومراد دخل الاوضه وقاعد ع الكرسي قدمها
...
عند حازم 
طلع بتعب وبص عليها بغضب ورح ينام ع الكنبه
حازم فضل يحاول ينام مقدرش
حازم قام ونام جانبه بعد ما سحبها ودفن رأسه ف رقبتها
حازم نام علطول بعدها.
.....
عند أسد وملك 
اسد حضنها بحب . مستحيل ارجع تاني يقلبي مستحيل
ملك . ممكن نفضل طيب شوي هنا 
اسد بخبثه.طبعا بس دا مكلف اوي 
ملك ببراءة.طب ما انت معك فلوس كتير 
اسد وهو بيشلها.هو مكلف بس ليكي انتي مش ليا أنا
ملك فهمت.انت قليل الاداب نزلني 
اسد .حاضر
اسد نزلها فعلا
ملك اتوتر واستغربت أنهم طلعوا بسرعه كده 
ملك .أسد لم نفسك
اسد وهو بيقرب منها .طبعاا طبعااا امال 
ملك كنت هتقوم بسرعه رح أسد شدها وبعدين.........
.....
تاني يوم ف الصبح
عند مراد وروح
روح قامت من النوم بتعب بس شهقت بخوف لما لاقت مراد بيبص عليها
روح رجعت لورا بخوف 
مراد بهدوء.مالك خايفه ليه كده
روح.....
مراد بصوت عالي.ما تردي
روح فضلت تعيط وهي بتقول بدموع .عايز مني اي سبني ف حالي بق 
مراد قرب منها ومسكها من أيدها بغضب . أنا حالك تعرفي لولا أنك حامل كنت زماني دفنك مكانك هنأ
روح .موتني انك بكر*هك ي مراد بكر*هك ولو على الجنين ف بكر*هه علشان منك 
مراد.انا لو مكانك احمد ربنا علشان هو دا اللي رحمك مني 
روح بغضب.مش هيتولد ي مراد أنا مش عايزه
مراد.انا عايزو 
....
عند حازم وندي
ندي قامت لاقت حازم نايم بهدوء وهو دفن رأسه ف رقبتها
ندي ابتسمت بهدوء.حازم .حازم 
حازم.....
ندي .حازم قوم 
حازم قام بكسل 
ندي بهدوء.هنزل اجهز الفطار
حازم بسخرية.اي الحب دا كله .خلاص بقتي مش بتخافي مني 
ندي قربت منه .هو المفروض مخافش منك المفروض اخاف عليك
حازم اتوتر من قربها ليه وقام بغضب بسبب أسلوبها
ندي فضلتت تتضحك عليه واتكلمت بصوت واطي.طفل
ندي قامت بسرعه نزلت تحت تجهز الفطار 
فوق عند حازم اخد دش ونزل وراها 
حازم دخل لاقها يتجهز الافطار
حازم بسخرية.ف خدامين ع فكره
ندي.بس أنا اللي مفروض اعمل كده
حازم بسخرية.وف حاجات تانيه المفروض تعملها
ندي بقوه مزيفه.انا قولتلك اني ليك بس بلاش طريقها الحيوانات بتاعتك ديي
حازم بص عليها شوي بهدوء.
ندي علشان تكسر الصمت.انا خلصت الاكل يلاا علشان تأكل
حازم وندي رحوا ياكلو بس مره واحده
حازم .انتي حطه فلفل اسود
ندي وهي بتاكل .ايوه.ليه
حازم قام بغضب وطلع ع فوق علطول فضل يدور ع حاجه مش لاقها
ندي طلعت ورا علطول لاقته قاعد يكح جامد اوييي
ندي بخوف .مالك 
حازم مش قادر يتكلم وقاعد بيكح بس
ندي جبت مياه وقربت منه بسرعه.اشرب 
حازم شرب شوي بس بردك لسه مش قادر
....
عند مراد وروح
روح بغضب شديد.يعنيى اي أنا مش عايزه الطفل دا الطفل دا نتجيه اغتص*اب
مراد مسكها من أيدها بغضب .أنا جوزك
روح .وأنا مش بحبك 
مراد.الطفل دا بحياتك انتي ومامتك لاا وعيلتك كلها لو حصلو حاجه أنا هقتلك
وسبها وخرج
روح فضلت تعيط
.....
عند أسد 
قام من النوم لاقه ملك ف حضنه
ابتسم بهدوء وفضل يبوس فيها لحد ما قامت 
ملك بكسوف .لم نفسك بق 
اسد بضحك . ليه عملت اي
ملك بغضب مصتنع .أسد 
اسد.خلاص .اهدي .تحبي نخرج النهارده
ملك بتفكير .مممم .ماشي 
اسد قام .طب يلاا اجهزي لحد ما اروح مشوار
اسد قام اخد دش وخرج.يلاا ي ملك وبطلي كسل
اسد نزل بعد ما بسها ومش علطول
ملك قامت بسرعه وهي فرحانه ودخلت اخدتت دش وبعدين خرجت
ملك لبست هدومها وخرجت نزلت تحت 
عند أسد 
وصل عند مكان فاضي وف رجاله
اسد .عايز المكان يكون جاهز بليل 
وبعدين رح جبلها فستان ابيض وحطه ف بوكس ورجع تاني 
اسد .ملك ي ملك
ملك ....
اسد افتكر لما عملت كده وأنها واي اللي حصل ف ابتسم بخبثه وطلع بس ........
...
عند حازم وندي 
ندي خافت اوي ورحت اتصلت ع الدكتور بسرعه وطلبت منه يجي 
ندي بخوف .اهداا واتنفس
حازم وشه بق احمر وبق يتنفس بصعوبة.
ندي عينها دمعت بخوف
بعدين الدكتور وصل 
وكشف عليه بسرعه
ندي فضلت تبص ع حازم اللي نايم 
الدكتور .هو بق احسن دلوقتي دي شوي حساسية بس صعبه شوي 
ندي .شكرا لحضرتك 
الدكتور.ياريت تفضلي جانبه علشان لو حصل حاجه
...


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملكت الأسد" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات

19 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. انا بحب الرواية دي جدا ونفسي تخلص قبل الامتحانات بس الفصل بينزل صغير جدا ممكن تنزلي ارجوكي

    ردحذف
  2. قصة ملكت الاسد الفصل السادس والخمسون

    ردحذف
  3. لو سمحتي هو حضرتك بقالك ٣ ايام منزلتش ليه انتي كدا ممكن تخسري متابعينك وربنا يوفقك القصه جميله جدا بس ياريت متتاخريش علينا❤️❤️

    ردحذف
  4. متتاخريش علينا القصه جميله جدا

    ردحذف
  5. القصه جميله ارجوكى كمليها

    ردحذف
  6. الروايه اتاخرت اوي

    ردحذف
  7. كمليها الروايه تحفه

    ردحذف
  8. القصه جميله ياريت باقى الفصول

    ردحذف
  9. انا بحب الرواية دى جداً

    ردحذف

إرسال تعليق