القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكة السيف الفصل الثاني 2 بقلم منة حمادة

 رواية ملكة السيف الفصل الثاني 

رواية ملكة السيف الفصل الثاني 

سيف:انتي كويسه حاسه بي اي 
ملك بفرحه انه خايف عليها:حسيت بوجع بس 
سيف:استني الدكتوره. هتيجي تكشف عليكي 
ملك:مفيش دعي انا تمام يلا نروح عشان انزل الشغل 
سيف:انا كنت عايز قولك حاجه 
ملك:طبعن اتفضل
سيف:انا حابب ان احنا نتجوز 
ملك:.....
سيف:بصراحه انا حبيتك من اول يوم شوفتك فيه
ملك:.....
سيف:مش عايز منك رد دلوقتي 
ملك بتحضن سيف وبتعيط انا كمان حبيتك مش عارفه ازاي بس حاجه شدتني ليك يا سيف من سعات ماشوفتك وخوفك عليا 
سيف:افهم من كده انك موافقه 
ملك بدموع فرحه وبتهز راسها بمعني اه 
سيف بيشل ملك وبيركبوا العربيه 
سيف:تحبي فرحنا بكره ولا بعدو ملك سرحانه:......
سيف بصوت عالي:ملك 
ملك:اسفه مكنتش سمعاك كنت بتقول اي 
سيف:بيوقف العربيه مالك زعلانه من اي
ملك:كان نفسي اهلي يكونوا معانا 
سيف:اممم تحبي نروحلهم 
ملك بفرحه:بجد
سيف بحب:بجد وملك بتقول العنوان لسيف وبيوصلوا بيت ملك ساره بتفتح الباب وبتتفجأه بجمال سيف بعدين بتخد بالها من ملك وكانت لسه هتزقها سيف بيمسك ايدها 
سيف:ايدك  
ساره:انت بتعمل اي ماما  
وفاء:انت مين وبعدين بتشوف ملك اه انت اللي هانم غلطت معاه 
سيف كان لسه هيتكلم لكن ملك بتتكلم 
ملك:اسفه ياماما وفاء اسفه ياساره دا سيف هنتجوز كنت جايه اعزمكم علي فرحي بابا فين 
وفاء:فرح مين ياامو فرح احنا مايشرفنش نحضر فرحك 
سيف:روحي اركبي العربيه يا ملك 
ملك:بس
سيف:روحي
ملك بتروح 
سيف بيقرب من وفاء وبيطلع شيك بي 100الف اظن هتيجي الفرح 
وفاء بطمع وتخد الشيك طبعآ طبعآ دا دا ملك بنتي اخرجي اندها اختك يابت سيف:لا لا مش عايزها تحس اني ادتكم حاجه بعد مانمشي ترنوا تتأسفلوها وتقوله انكم هتيجوا وبكره هبعتلكم عربيه تخدكم 
سيف بيروح للي ملك 
متزعليش ممكن 
ملك:ممكن 
وبيمشوا وبيوصلوا القصر 
سيف:داده ياداده 
ريهام:نعم ياابني 
سيف:حضري اكل بسرعه عشان ملك 
ريهام:حاضر ياابني 
ملك بس انا: مش جعانه 
سيف:مش عايز اي نقاش في اكلاك فون ملك بترن
وفاء:انا اسفه ياحبيبتي اني انفعلت 
ملك:متتأسفش ياماما وفاء 
وفاء:خدي اخواتك عايزين يباركولك 
ندي:مبروك ياحبيبتي 
ملك:عقبالك ياندي 
ساره:الف الف الف مبروك يالوكا فرحتلك 
ملك بفرحه:تسلمي يبارك فيكي ياحبيبتي 
امال بابا فين
وفاء :هو مش هنا بس متشيلش هم انا هكلمو 
ملك:تسلمي ياماما وفاء وبتقفل معهم الداده بتجيب الاكل 
سيف:قومي 
ملك:لي 
سيف بيقوم يشيل ملك وبيق"عدها علي رج"لو 
ملك بتتكسف:انا انا هقوم بعرف اكل لوحدي 
سيف مش بيرد عليها وبياكلها بكل حب 
ملك:سيف انا شبعت 
سيف مش بيرد 
ملك:سيف بجد شبعت 
سيف :بيدو*س علي خص*رها برقه وبيقرب من شف*ايفها 
وبي*بوسها برقه وبيستمر في ذلك وملك استسلمت وبيش*لها سيف وبيطلع بيها الاوضه 
وبيح*طها علي س"رير ويبدأ يبوس*ها برقه من شف*ايفها ورقب"تها ولسه ه*يرفع تيشرت ملك 
ملك بتبعدو وبتدخل الحمام 
سيف:غبي غبي اي اللي عملتو ده فون سيف بيرن 
مروان:انت ازاي عايز تتجوز وهي اختي بين الحياة والموت 
سيف:متنساش اني استغلت بنت وحطت ابن اختك في بطنها واكيد لازم اتجوزها 
مروان:لو عرفت انك بتحبها هموتهلك ياسيف متنساش انك السبب في حالة اختي 
سيف:احب مين انا هتجوزها وبعد تسع شهور هخد ابني وهرميها 
 سيف بيلف بيلاقي ملك في وشه 
ملك:مفيش دعي تخبي سمعت كل حاجه 
سيف بتوتر :سمعتي اي 
ملك.......


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملكة السيف" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات