القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ذئب الداخليه الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم اسراء هاشم

 رواية ذئب الداخليه الفصل الثامن والعشرون

رواية ذئب الداخليه الفصل الثامن والعشرون



انا ساحقق امنياتكم هذه وساقول لكم من يريد تد"مير كل شي ومن هو الخائن وهو شخص قر"يب منكم ويعرفكم وهنا رنيم وجاسم بيبصو لبعض وبيستمعو لهو بانتباة وفضول شديد بيبتسم استيفان وبيقول من عرفني انكم الذ"ئب والو"حش واراد قت"لكم وهو السبب في كل شي فهو يكون و"زير الدا"خلية ومعهم مجموعه من الوز"راء رنيم وجاسم هنا بتكون الصدمه الكبري بنسبه لهم هم كانو يشكون بمجموعه من الوز"راء ولكن لم ياتي في شكوكهم وز"ير الد"اخلية وبيضحك استيفان علي صدمتهم التي تظهر عليهم ليكمل استيفان مصدومين صح متوقعتوش انو هو اكيد او ان الخاين يكون منكم الوز"ير هو اللي عرفني هويتكم وهو كان يريد الميكرو فيلم لانه عليه اسرار تخصه هو وشركاءه وهو سبب دما"ر وفساد كتير في البلد وهو من دخلني مصر بكل سهولة وكل حاجه كانت تتم بموافقته وشريك ريتشارد فاعمال كتير وكان يساعدنا وهو يعلم عن الصار"وخ ولكن لا يعرف انه سيد"مر العالم وكان يساعدنا فكل شي ولكن الخاين الحقيقي الذي يريد شراء الميكرو فيلم لتد"مير العالم هو الر"ئيس الصي______معلش يجماعه مش هقدر اكمل عشان متحب"سش لان ده موضوع حساس وفي حاجات من الواقع 
بقلم إسراء هاشم 
والان عرفتو من كان يريد قت"لكم ويمثل الشرف فانتم المصريون تمثلون الشرف والنبل ولكن بالحقيقه انتو الذي تدمر"ون بعضكم وتقت"لون بعضكم البعض ولكن كل شي سينتهي وانا سانهي كل شي انا من سيد"مر العالم وانتم وبيشاور علي رنيم وجاسم ستمو"تون والعالم كلو سيمو"ت هذا العالم سيصبح رما"د الان فانا لن انتهي بمفردي فانتم سنتهون معي وبكدا اكون نجحت وانا من فاز علي الجميع 

وبيقف استيفان قدام الاجهزة وبيبداء يعمل عليها ويضغط علي ازرر كتير ورنيم وجاسم يشاهدون كل شي بصدمه وهم يرون مظهر الصارو"خ المخيف امامهم علي الشاشات 

وبيقول جاسم استيفان لا تفعل هذا العالم ليس له دخل اقت"لنا احنا ولكن لا تد" مر العالم فانت سوف تقت"ل مليارات من الناس وليس لهم ذنب في شي اقت"لنا احنا او اهرب لكن لا تفعل الصا"روخ استيفان فهذا ليس عدل انت ستاخذ حريتك وتهرب 

استيفان ببرود فانا لا اريد الهروب فالنهاية واحده فسوف يتم القبض علي في كل الحالات فاكثر من 25 دولة تبحث عني فلم يتبقا مكان اهرب به وانا مللت من الهروب في كل الحالات سا"موت ولا يهمني اذا ما"ت الجميع فليذهبو للج"حيم فلا يفرق معي شي الان فسوف اد"مر كل شي ولن اترجع ابدا وفاضل ساعه واحده وكل شي ينتهي للابد 

رنيم وجاسم ينظرون لبعض ودماغهم اتشلت من التفكير مش عارفين يعملو اي فهم مقيدين ومش فاضل غير ساعه واحده معاهم وكل حاجه تنتهي معقول يستسلمو ويسيبو استيفان يد"مر كل شي 
بقلم إسراء هاشم 
خارج المكان يكون جواد وامجد ورفعت ومعهم جيش من رجال العقر"ب ورجال امجد ورفعت ويجهزون نفسهم للا"قتحام للمكان لكي ينقذو رنيم وجاسم ويبداءؤ بالاقتحام والدخول للداخل ويبداءؤ بق"تل رجال استيفان ويدخلون للنفق ويبداءؤ تبادل الطل"قات النا"رية بين رجال استيفان ورجال جواد ومعاهم جواد وامجد ورفعت ويدخلو لنص النفق وبيزيذ ضر"ب ال"نار بينهم وبقت الط"لقات فكل مكان وبياخدو وقت لحد ما بيوصلو لي اخر النفق وهم يقتل"ون في بعض وبالداخل رنيم وجاسم واستيفان والوقت قرب ينتهي وفاضل دقائق ورنيم وجاسم عيونهم علي الاجهزة وبيبداءؤ يتعصبو وبيصرخ جاسم علي استيفان بغضب ولكن استيفان يجلس بكل برود وبيقوم جاسم يقف قصاده بغضب وبيضر"بو جاسم بالروسيه فدماغه وبيقع استيفان عالارض ولكن بيقوم بغضب من مكانه وبيبداء يض"رب في جاسم بكل غضب ورنيم بقت تحاول تشوف اي حاجه عشان تفك ايدها المقيده وبيكون فالوقت ده وصل جواد ورجاله لي اخر النفق بعد صعوبة وبيدخلو لداخل وبيشفوهم رجال استيفان وبيضربو الطل"قات علي بعض وهنا بيسمع استيفان وجاسم ورنيم صوت الطل"قات النا"رية القريبة منهم وهنا استسفان بيتجنن اكتر وبيعرف انهم وصلولو وبيبداء يقول بصراخ زي المجنون هقت"لكم من هخسر لوحدي لا وبيبص استيفان للجهاز وبيشوف ان فاضل خمس دقائق والوقت ينتهي وبيضحك بجنون وبيقول بهستريه اتو متاخر ايها الذ"ئب والو"حش فالوقت قد فات ورنيم وجاسم بقو هيتجننو وعاوزين يوقفو الجهاز باي طريقة وهنا في هذه اللحظه بيدخل جواد ورجالة وبيلاقو استيفان في وجههم وهو يمسك جاسم ويرفع عليه السلا"ح وجواد موجهه سلا" حه عليه وبيقول استيفان يا اهلا بالعقر"ب كنت دائما اشك بك انك الخائن ولكن ريتشارد الغبي لم يصدقني ابدا وكان يثق بك ولكن انا مبسوط انك اتيت الي عندي لاننا سنمو"ت جميعا وانت معنا وكدا يمو"ت الفريق كله مع بعض 

جواد اتركه استيفان اتركه هم ليس لهم دخل فانت تزود عقوبتك وستندم علي فعل هذا كثيرا 

استيفان بيضحك بجنون وبيقولو ليس لدي وقت للندم عقر"ب فسنذ"هب للج"حيم جميعا خلال 3 دقائق وكل شي سينتهي بيلاحظ جواد الشاشات والاجهزة وبيشوف الصار"وخ وبتقولو رنيم جواد فكني بسرعه مفيش وقت كل حاجه هتد"مر جواد 

استيفان اياك ان تقترب جواد والا سا"قتله قبل ان ينتهي الوقت 
بقلم إسراء هاشم 
جاسم اتصرف جواد حاول توقف الجهاز باي طريقه ملكش دعوة ببا وبيقرب جواد علي رنيم وهنا استيفان بيتجنن لانهم لم ينصاعو لي كلامه وبيبداء جواد يفك ايد رنيم ولكن استيفان هنا بيتجنن وبيضر"ب ط"لقه بتيجي في جواد وبتقول رنيم بصراخ جواد هي وجاسم ولكن الطلقه بتيجي في كتفه ولكن جواد بيغمض عيونه بالم وبيكمل فك قيد رنيم وهنا استيفان بيضر"ب طل"قه كمان ولكن بتيجي في جاسم وهنا رنيم بتقول بصراااااااااخ جاسم وبتقوم رنيم من مكانه وبتجري عليه وبيكون جاسم وقع فالارض وبتجري عليه رنيم وبتقولو بدموع جاسم لا انت مش هيحصلك حاجه وبيكون جاسم بيحاول ميغمضش عيونه وبيتكلم بتعب وبيقولها رنيم مفيش وقت قومي يا رنيم وقفي الجهاز مش مهم انا رنيم دموعها بتنزل مثل الشلالات وبتبص للجهاز فاضل دقيقه وبيقول جاسم بتعب قومي يا رنيم عشاني وبيغمض جاسم عيونه وهنا يقف استيفان يشاهدهم وبيقرب استيفان من الجهاز اول ما بيلاقي الوقت اكتمل وبيضغط علي زرار وبيبداء الصار"وخ في الشاشه بيتحرك من مكا"نه وبيعد الثواني ٥٨/٥٧/٥٦ وفاضل ثواني الصاروخ ينف"جر وهنا بيقرب جواد بسرعه علي الجهاز ولكن بيوقفه استيفان وهو يضر"ب عليه طل"قه كمان ولكن جواد لم يهتم ويقترب من الحهاز ولكن استيفان بيقف قصادة وبيضر"بة وبيفضل يضر"ب استيفان في جواد ورنيم علي الارض منهارة وحاسم لا يحس بشي والوقت ينفذ وفاضل 30ثانيه وووو 



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ذئب الداخليه" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات