القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم راندا علي

 رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الحادي والعشرون

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الحادي والعشرون 

وقعت في حب ام لسان طويل 😂
صلوا على الحبيب المصطفى 💙
البارت الواحد وعشرون
بقلمي /Randa Ali
كيان طلعت وهي مبتسمه جامد😂
كارما واقفه واحطه أيدها علي راسها 😂
سليم ..سليم بيبص بصدفه ومره وحده تنح وتصدم ومش عارفه يتحرك ولا يعمل اي
جت كيان بكل ثقه وقعدت علي الكرسي وحطت رجل علي رجل وبتهز رجليها ومبتسمه جامد اوي 

(كانت لابسه بجامه بتاعت سليم ومقطعاها وحاطه عليها بن ومياه عشان شكلها يبقي متوسخ ورافعه كم البنطلون ولابسه شراب ابيض كبير وعامله شعرها منكوش وحاطه كحل والايلاينر علي بعض ف حواجبها وعيونها وحاطه روج بني غامق علي شفايفها جامد اوي ومخلياه كبير اوي وعلي خدها )

الام مسكت في سليم بخوف /مين دي ي سليم
سليم ف صدمه ومش عارفه يرد
محمود العريس بخوف بيبصلها وبصدمه وتوتر/ا..م.امال ف.فين ك.ك.كيان ي س.س..س..سليم
كيان بضحكه وقامت وبتقرب منه وتقدملو العصير /انا ي حبيبي 😂
محمود ايدو بتترعش من نظرت كيان لي وياما كيان ضربته زمان واخد منها العصير
ام محمود/وه دي كيان 😂
كيان بضحكه وبصه حاده تخوف واقربت منها/مالك ي مرات عمي احلويت جامد مش كدا. 😂😂😂
ام محمود بخوف من نظرت وشكل كيان/اااه ي حبيبتي احلويتي اوي اوي اووووي. 😂😂😂😂
سليم فاق من صدمته وبيبص ل كيان بنظره حاده وتوعد
كيان اتجاهلت نظراته وابتسمت ل محمود وبعتلوا بو*سه بشفايفي علي الهوا وقولت /امته بقي هنقراءه الفاتحه
محمود بتوتر/ه..ه..هاا
كيان بنظره حاده ورفعت حاجبها اللي مليانه كحل والايلاينر/اي خرست ولا اي ؟
محمود وشه حمر جامد وندم أنه طلب يتجوزها
ام محمود بتسرع /طيب يوم تاني يلا ي محمود
محمود مصدق وقام بسرعه 😂😂😂
كيان بتجري وراه وقالت /محمود مودي مودتي استني استني 😂😂
محمود مسك ايد امه وبيجري بيها /اجري بسرعه امشي امشي 
كيان وهي بتجري وراه علي السلم/استني ي حبيبي استني بس متخفش يا*ض. 😂😂
محمود مش بيرد وبيجري وأمه بتجري وراه وكيان بتجري وراهم لغاية مطلعو من العماره. 😂😂😂
كيان بابتسامه /تسلم تفكيرك ي بت ي كيان 😂 وطلعت دخلت الشقه كارما واقفه وبتضحك وبتخبي ضحكتها 
سليم بصلها وقلع الحزام وطلع يجري وراها وكيان بتجري ومسكت كارما وحطتها قدامها/وحياة ربنا لو ايدك دي أتمدت تاني لافرمك ي سليم
سليم /وحياة ربنا لامو*تك فاكره ي كيان لما تطفشي العريس مش هجوزك هجوزك مهما حصل وربنا
كيان/عاوز تخلص مني مانت هتتنيل تجوز وتغور
كارما وهي ف النص وتبتعد عنهم/طيب انا ماما بترن لازم امشي وطلعت تجري
كيان /اخص علي دي صحوبيه سليم مسكها من شعرها 
راحت كيان عضته ف ايدو
سليم /ي بت العضاضه وربنا لاوريكي
الام مسكتو ووقعتو علي الارض وقعدت عليه/انا عضاضه ي زبا*له تقول علي امك كدا 
كيان سقفت /جدعه ي ماما وقعدت تضرب في سليم هي وامها وكانت حاطه برفن اسانس شاديه وحضنته جامد وهي بتعضه
سليم /اففففف ابعديييي هموو ووت انتي حاطه اي وربنا مهسيبك ي كيان الكل*ب
الباب كان مفتوح يوسف بيدخل وبينادي علي سليم أنصدم من المنظر كيان بتحضنه سليم وبتعضه وسليم بيزعق وبيقولها رحتك وحش ه وشكل كيان اللي يصدم ويخوف والام قاعده علي سليم وبتضربه وتشتمه
كلهم عيونهم جت علي الصوت انصدمو أن يوسف
يوسف بخوف.من المنظر/ا..ا.ن..انا ..جيت ف .وقت غلط وطلع يجري 😂😂😂 كيان قامت بسرعه ..

_______________________________

يتبع الفصل التالي اضغط هنا


الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية وقعت في حب ام لسان طويل" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات