القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلب الزين الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرا ابو الخير

 رواية قلب الزين الفصل الخامس عشر 

رواية قلب الزين الفصل الخامس عشر 

قرب وقلع الجاكت وقرب وبيبو"س في ر"قبتها لسه هتتكلم قاطعها وهو يقب"ل عنقها وقرب من شفا*يفها وهي بتزقه ولابس ماسك. 
قلب بقوة: انت مينننن وعايزززز ايههه. 
: هكون عايز ايه يعني بنت حلوة وعاجبتيني. 
قلب زقته وقامت: لو مبعدتش عني انا هقت"لك. 
: هدفعلك كل يلي انتي عايزاه. 
قلب بذكاء عملت نفسها هتقع مسكها واتصدمت وبسرعه شدت القناع: ز زين. 
زين بضحك: لا شر"سه يا قلب الزين. 
قلب بغباء: احم بس مخدتش بالي من ايدك. 
زين حضنها: تعالي معايا. 
اخدها وهي اتصدمت ف جزيرة لوحدهم وشكلها جميل اوي: اي دا. 
زين بحب: دا ملكك انتي جزيرة قلب الزين. 
قلب بدموع: ل ليا انا. 
زين مسح دموعها بخده وبرقه: اه ياقلبي وتعالي ف مفاجات كتيره هتعجبك. 
قلب بحب حضنته: انا مبسوطه اوي. 
زين بغمز: هاتي فروالة هنا. 
قلب اتكسفت: احم لا. 
زين ضحك: وانا هسيبك ع راحتك ياقلبي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
زين حضر حفلة وساب فستان 👗 تحفه لقلب ولابس بدلة سوداء قمر وهي لابسته
زين بانبهار: الله واكبر عليكي. 
قلب باحراج: شكرا وانت كمان. 
مسك ايديها ولابسها خاتم 💍 وباس باطن ايديها بحب وهي ابتسمت. 
شغل اغنيه رومانسيه ليهم.
بحبك، مش هقول تاني
وعايزك وأنت عايزاني
بحبك، حب مش عادي
مشاعري من زمان تاني
بحبك، مش هقول تاني
وعايزك وأنت عايزاني
بحبك، حب مش عادي
مشاعري من زمان تاني
وروحك ساكنه في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتدبل كل أحزاني
وروحك ساكنه في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتدبل كل أحزاني
وبفرح والحياة فرحه
لو أنت راضية ومسامحه
وضحكة شمس في صباحي
عشانك ولا علشاني
وبفرح والحياة فرحه
لو أنت راضية ومسامحه
وضحكة شمس في صباحي
عشانك ولا علشاني
وروحك ساكنه في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتدبل كل أحزاني
وروحك ساكنه في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتدبل كل أحزاني.. 
شالها بحب وباسها قب"لة ع شفا"يفها رقيقه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
خدها وكان عامل سرير من ورد انبهرت منه تحت القمر. 
زين بحب: زي م قولت مش هقربلك ايلا برضاكي.. خدها ف حضنه وناموا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
تاني يوم. 
قلب بتفتح عينيها بتلاقيها نايم وشكله قمر اوي قرب تلقائي وباست خده برفق لاقته ضحك اتخضت: ا انت صاحي. 
زين شدها لحضنها: منمتش عشان اشوف حبيبي بحبك قد الكون كله. 
قلب ابتسمت. 
شالها بايده ونزل البحر وفضلوا يلعبوا بالمياه وبليل يتعشوا ويتفسحوا ف الجزيرة بعيدا عن العالم كله. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
✨✨✨✨✨✨
البرنس بغضب: مش هسكت لازم اخد قلب. 
هناء: هنعمل ايه خدها ومشي. 
البرنس: لما يظهروا. 
هناء بغل وخبث: النعيم دا كله تحت رجل البت يلي كانت شغالة في الد"عارة ومع الر"جالة. 
البرنس بصدمه: انتي بتقولي ايههه دا كان تمثيل لكن مش عليا. 
هناء بتوتر: الصراحه ****. 
البرنس: 😳😳😳😳
✨✨✨✨✨✨✨✨. 
مر اسبوعين كانوا كلهم فرح وهناء عليهم الاتنين وزين بيتعافي ورجعوا البيت. 
عفاف بسخريه: اهلا اهلا بمرات ابني. 
قلب بابتسامة: اهلا ياماما. 
زين ابتسم واخد قلب وطلعوا جناحهم. 
تحت عيون الشر كلها والمكر. 
عفاف بزعيق: فووق شوفيها. 
زين نزل وقلب ع الصوت. 
زين بعدم فهم: فيه ايه. 
عفاف بغضب: انت دا"خلت ع مراتك ولا لسه. 
قلب اتصدمت وزين رد ببرود: انا حر يامي. 
عفاف للدكتورة: هي دي. 
قلب اتستخبت ورا زين: فيه ايه. 
عفاف بسخريه: ايه هتعصي امري. 
زين بغضب: مراتي محدش له دعوة بيهاااااا. 
عفاف بزعيق: مراتككككك مش بنت بنووو"ت فعلا وايلا ليهههه هربت من الكشفففففف وبتهرب منكككك صح ولا كلامي غللللطططط. 
زين بصدمه: انتي بتقوولي ايه انا واثق ف قلب. 
بقلم ميرا ابوالخير.... 
عفاف بغضب: لو البت دي مكشفتش دلوقتي لا انت ابني ولا انا اعرفك يا زين . 
زين وقف مصدوم مش عارف يعمل ايه. 
عفاف للدكتورة: شوفي شغلك. 
قلب بدموع: زين. 
زين بهدؤء: قلب روحي معاها. 
قلب بدموع: ايههه. 
زين بثقه: وانا واثق ف مراتي. 
قلب داخلت مع الدكتورة. 
بعد شويه. 
الدكتوره خرجت: يلي جواه مش بنت بنو"ت يا هانم وكمان******. 
زين بصدمه....... 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية قلب الزين" اضغط على اسم الرواية 



reaction:

تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق