القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الرابع عشر 14 بقلم راندا على

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الرابع عشر 14 بقلم راندا على

رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل الرابع عشر 14 بقلم راندا على


وقعت في حب ام لسان طويل 😂
صلوا علي الحبيب 💙
البارت الرابع عشر
تاني يوم صحيت كيان كان الجمعه راحت اتوضت وصلت فرضها بعدها راحت نزلت راحت ل كارما وراحو علي البيوتي 
كارما / اي دا 😂😂
كيان بخوف/طالعه وحش*ه صح انا مش بحب احط ميكب
كارما بابتسامه /وحش*ه اي بس مشوفتش حد بجمال دا طالعه زي القمر ي روحي
كيان بابتسامه/مفيش والله اجمل منك طالعه جميله اوي
كارما بتحضنها جامد/بجد ي كوكي طالعه حلوه
كيان بتحضنها/طالعه جميله اوي والله
كارما بفرحه جامده/تعرفي فرحانه اوووووووووي مش مصدقه أن انا وسليم لبعض
كيان بابتسامه/ي روحي ربنا يسعدك ويفرحكم معن مش عارفه طاي*قه ازاي اخويا دا 😂😂😂😂😂
كارما / انا بردو مستغربه كل وقت دا من غير طولت لسان😂😂😂😂😂😂😂
كيان بصتلها وقربت منها جامد/انا لساني طويل😂😂😂
كارما/ لا خاااالص 😂😂😂😂😂
كيان / همسك نفسي واراعي😂😂 بس انك عروسه ومش عاوزه اشوه*ك😂😂😂😂
كارما بخوف وتغير موضوع/يلا ي كيان نلبس عشان هنتاخر😂😂😂😂😂
كيان بنظره حاده/يلا ودخلوا يلبسو
طلعت كيان كانت لابسه دريس رقيق سواري ولابسه كعب وسايبه شعرها بعد خصرها 
وكارما طلعت كانت كانت لابسه دريس رقيق وطالعه وسايبه شعرها كارما /أوبا اي الجمدان دا العرسان تكون عليكي
كيان بضحك/والله انتي طالعه قمر اوي
كارما/دي عيونك قلبي
سليم بيرن
كارما برقه/الو 
سليم بحب/ايوا ي حبيبتي
كارما/انت قولت اي
سليم بحب/حبيبتي
كارما تكسفت وفرحت
كيان بصوت عالي/وه وه بقيت ي شعبان 😂😂😂تعرف تقول كلام حلو اهو وانت ي جعفر بقيت تكسف😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سليم/هي بت دي مش بتتلم😂😂 ابدا دايما بتحشر نفسها ف كل حاجه 😂😂😂
كارما/ نصيبنا كدا 😂😂😂
كيان بردح/نصيبك اي ي عنيا 😂😂نسيتي ي بت لما كنت بظبطك لي كارما بتحط أيدها علي بوق كيان وبصوت واطي بتقولها/يخربيت*ك هتفض*حيني 😂😂😂😂
سليم/اي دا اي دا اي دا كنتي بتحبيني من الاول ومخبيه😂😂😂😂
كارما ف نفسها حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ي كيان😂😂😂😂
سليم بضحكه/كنتي بقي بتحاولي توقعيني😂😂😂😂
كارما بتغير الموضوع/طيب يلا بقي عشان احنا جهزنا سلام وقفلت😂😂😂😂😂😂😂
سليم فضل يضحك😂😂😂
كارما بعصبيه/انتي اي اللي عملتي دا😂😂😂
كيان ببرود/ونا مالي😂😂😂😂
يوسف لبس بدله شيك اوي لونها كحلي وعمله شعره بطريقه حلوه اوي وحط برفن المميز الخاص بتاعه

سليم لبس بدله حلوه اوي لونها سودا وعمله شعره بطريقه جميله وحط برفن مميزه بتاعه وتصل علي يوسف
يوسف/اهلا بعريس
سليم بضحكه/طبعا عريس تتخيل اني هتخطب لا وكمان مش تتخيل مين العروسه
يوسف / لي مين يعني
سليم / هسبهالك مفاجاه 
يوسف ضحك/ماشي لما نشوفها
سليم / اوعي تتأخر
يوسف/لا متقلقش مش هتاخر
وقفل
سليم راح البيوتي يجيب كارما وكيان
سليم واقف بصلها وكان ماسك بوكيه ورد وبصصلها بابتسامه جذابه/معقول القمر دا حقيقي
كارما بفرحه وكسوف/ دي عيونك
كيان بضيق / كفايه مح*ن حقيقي خنقني 😂😂😂
سليم بصلها/وانا اقول لي لسانك😂 مطلعش لغاية دلوقت وبصلها اي دا اي دا دي مين دي😂
كيان / لي أن شاء الله مالي طول عمري قمر😂
سليم /الصوت دا غريب عليا😂
كيان /مالك يا*ض إياك مش عرفني
سليم قرب منها/معقول دي اختي 😂
كيان بثقه/طبعا ي بني 😂
سليم مسكها من كتفها/يا*ض تاني هزعلك
كيان /ااااه هنبداء طولت لسان😂
كارما/بس بقي دي خطوبتي😂
كيان بصتلها بقرف/جاتكم القر*ف ف محنكم😂
سليم حط ايدو ف أيدها واخدت الورد وطلعو
وصلوا الخطوبه
وسليم وكارما قاعدين وبيهزرو ويكلمو وناس قاعده
يوسف راح يسلم علي سليم وهو بيحضنه/الف الف مبروك
سليم هو بيحضنه /الله يبارك عقبالك
ابتسم يوسف ولسه يسلم علي العروسه/اي دا...
سليم ضحك / مفاجأة صح انها كارما😂
يوسف بعدم صدق/دا فعلا كارما حقيقيه
كارما ف نفسها يخربي*تك 😂 طالع قمر ي بختها/اه والله ي دكتور😂😂😂😂
يوسف ضحك/كنت حاسس😂 والله الف مبروك
كارما / الله يبارك فيك ي دكتور عقبالك
مسج اتبعت ل كيان علي وتس فتحت كيان الفون
_تعرفي انك طالعه زي القمر جميله اوي 
كيان / انت بتاع كل مره صح😂
_ضحك 😂 حفظتيني شطوره بس دريس بتاعك عريان اوي كدا لي
كيان/نعم ي حبيبي 😂 وانت ايش حشرك أن شاء الله😂
_اه مانا مستغرب بردو لسانك لي مطولش لغاية دلوقتي بس حبيبك طالعه جميله اوي 😂
كيان/انت واحد....استني انت عرفت منين فستاني
_ضحك جامد لسه فاكره تسالي 😂
كيان / لا حقيقي انت بجد هنا 😂
_اه طالعه جميله اوي 
كيان/طيب متوريني شكلك 😂
_ لا 😂
كيان /لي يعني طيب لابس اي😂
_بصي كدا حد قمر اوي والبنات كلها عماله تشاور عليه😂
كيان /ي سلام على ثقه وانت ف حقيقه اكيد***😂
_هحترم نفسي ومش هكلم😂
كيان ماشيه وهي بكلمه وبدور علي اي شخص ماسك الفون
ومره وحده خبطت ف شخص 😂
كيان بغيظ / مش تحاسب ي غب*ي 
يوسف / انا بردو اللي غب*ي ولا انتي اللي غبي*ه وماشيه
 مشغوله ف فونك 😂
كيان بصتله ولسه هت*شتم / اي دا دكتور يوسف هو انا اخلص منك ف كليه تطلعلي هنا 😂
يوسف بصلها /صوت دا مش غريب عليا 😂
كيان بغيظ جامد/لي أن شاء الله لدرجه شكلي متغير مش😂 عارفني
يوسف /لا عارف طولت اللسان دي بتاعت😂 طالبه شايفه نفسها عندي 😂
كيان بغضب لسه هتبهدله😂 قاطعها يوسف وقال/لاكن الشكل لا بصراحه معرفش حد ف حياتي بجمال دا
كيان وشها اتغير وتكسفت
يوسف هو بيبصلها /انتي زي البنات😂 وشك بيحمر
كيان بصتله بعيونها 
يوسف سرح ف جمال عيونها بعدها ميل ومسك الفون وبص ف شات
كيان بغيظ وبتشد الفون/ عيب كدا هات فون
يوسف بغيظ / دا حبيبك 
كيان بغيظ/ ميخصكش هات الفون 😂
يوسف شد الفون وهي مسكاه ف اتخبطت في وبقت قريبه منه جامد بصتله
يوسف لمس خدها وبصلها لمدة دقيقه ف صمت
بعدها كيان بإحراج اخدت الفون ولسه هتمشي
يوسف / علي فكره انا بهزر ي كيان وانتي طالعه زي القمر كلعاده
كيان حست بإحساس غريب وابتسمت/ميرسي ي دكتور ومشيت
يوسف اي الغب*اء دا اللي انا عملته مكنش ينفع اقولها كدا
كارما شدتها
كيان /ف حد يشد حد كدا😂
كارما بتغمزها / كان بيقولك اي واي كل النظرات دي وقعتي ولا اي 😂
كيان / وقعت اي انتي مجنو*نه دا دكتور يوسف متخيله اكتر حد لا انا بط*يقه ولا هو طا*يقني 😂
كارما / اممم باين اوي بس طالع قمر 😂 اوي بصي البنات بتبصله ازاي 😂
كيان /سليييم😂
سليم /نعم ي كيان😂
كارما بتسرع / ولا حاجه تعال😂 نرقص واخدتو وراحو يرقصو وكل كابلز طلع يرقصو
كيان مسج جالها
_اي روحتي فين كل دا ف الرد
كيان /الفون وقع مني بتبص يوسف قدامها ومقدملها أيدو/تقبلي نرقص سوا
كيان واقفت بس بعدها استغربت أنها واقفت ترقص معاه
يوسف مسك أيدها وراح يرقصو يوسف حطت ايدو علي خصرها وشدها عليه وقالها/حطي ايدك عليا 
كيان بصتله ووشها حمر اوي وحطت أيدها الاتنين حاولين رقبته وكانو بيرقصو علي اغنية
سمعني نبضك دفيني بنار حضنك
ابيك الليلة وحدك اليا تكون
قرب عليا حس النار اللي فيا
ابي ايديك بايديا نلف الكون

انا وش اقول وانت معايا
وش اقول انسى هوايا
وش اقول انت غلاي

يا فرح عمري معاك الوقت يجري
من شوفك ليه مدري تدوب الروح
انسى اللى فيني من حضنك بين ايديني
يا حبي وكل سنيني فداك الروح

كل شي نسيته معاك عمري بديته 

كيان كانت حاطه راسها علي صدره وبترقص معاه وكأنها ف دنيا تانيه وناسيه أنه الدكتور اللي علي طول خن*اق 😂سوا ويوسف كان حضنها جامد وبيرقص معاها ونظراته علي عيونها بطريقه غير كل مره
كارما كانت حاطه راسها علي صدره وهو حضنها وبيرقصو
سليم /لغاية دلوقت مش مصدق اننا سوا
كارما /تعرف ي سليم حاسه انه حلم لغاية دلوقت مش متخيله أننا مع بعض بنسبالي حلم اننا نكون سوا وحلم اتحول لواقع وبقينا سوا
سليم / مكنتش متخيلها وشوفتك صدفه مع كيان كأنها اول مره معن سنه اللي فاتت مخدتش بالي منك خالص بس كانت احلي صدفه واحلي حاجه حصلت من كيان
كارما / كان احلي حاجه فعلا منها هي اللي كانت بتخطط وترقبنا لبعض
سليم / دا بجد هي كانت بتعمل كدا 
كارما / ايوا والله بحبها جدا
سليم / هي مص*يبه ف حياتي 😂بس بحسها بنتي مش اختي
كارما / ونا
سليم / انتي اجمل حاجه بحبك اوي
كارما / انا اكتر
الاغنيه خلصت كيان نزلت أيدها وابتسمت بكسوف/عن اذنك
يوسف بابتسامه/اتفضلي
كيان طول الوقت بتفكر ف اللي حصل وخلصت الخطوبه وكل واحد روح اوضته تاني يوم ف الجامعه و......

______________________________


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية وقعت في حب ام لسان طويل" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات