القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قدري أنت الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة محمد

 رواية قدري أنت الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة محمد 


رواية قدري أنت الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة محمد 


بعد ما فهد جاب المؤذون شاف رنيم نزله علي السلم ويوسف وراها فهد اول ما شافها مشالش عينو من عليها من جمالها 
وفجأه رجليها اتنت و لسه هتقع كان فهد جري عليها ومسكها قبل ما تقع وبقت في ح"ضنو 
وعينهم اقابلت 
فهد وهو سرحان في عيونها : انتي كويسه 
رنيم رمشت كذا مره : احمم ايوا ممكن تبعد 
فهد كش"ر : ابعد؟ 
رنيم وهي بتبص بطرف عيونها اتجاه عفاف وباباها : احمم بيبصو علينا سبني 
فهد بص نحيتهم وبعد بسرعه عن رنيم : احمم يلا عشان المؤذون 
عفاف بضحك : يلا يبني 
ابو رنيم : يلا ي جوز بنتي 
رنيم بصتلو بح"زن وبصت ليوسف الي ابتسم ليها عشان يحسسها بالامان 
فهد مد ايدو لرنيم : يلا 
رنيم مسكت ايدو ومشيت معاه 
المؤذون كتب الكتاب خلاص ورنيم بقت مدام رنيم فهد الاسويطي 

ريم بغ"ضب : انت الي غبي كنت فاكر ان فهد مش هيعرف ان انت السبب ورا كل كدا 
جاسر : احنا لازم نهرب من هنا 
ريم : مستحيل نعرف انت متعرفش فهد لما بيغ"ضب من حاجه بيعمل اي.. هيق"تلنا في اي وقت 
وفجاه ظهر قدامهم شخص من رجالة فهد وكان في ايدو حقنه
جاسر بغ"ضب وهو بيتحرك علي الكرسي وهو متربط : ابعد عني الز"فت دا 
الشخص قرب منه واداله الحقنه ومكنش مدي لحركته اي اهتمام وبعدها جاسر حس بدو"خه 
ريم بد"موع : حر"ام عليك ابعد عنه 
الشخص بصلها بقر"ف ومشي وسابها 
ريم بد"موع : جاسر

عفاف : يلا ي فهد خد رنيم وطلعو ارتاحو شويه 
رنيم اتو"ترت : لا انا هقعد مع يوسف شويه 
والد رنيم بلع ريقه : طب اي مش كدا بقت مراتك 
فهد فهم هو عايز اي وطلع شيك من جيبو : خد 
والد رنيم قرب من فهد وخد منو الشيك : تسلم ي جوز بنتي 
رنيم قامت وقفت بغ" ضب : بع"تني وخت الفلوس خلاص اطلع برا 
والد رنيم بغ"ضب : انتي اتج"ننتي 
رنيم بز"عيق : اطلع برااااا 
والد رنيم قرب منها ولسه هيضر"بها بالقلم فهد مسك ايدو : انت الي شكلك ات"جننت عايز تضر"ب مراتي 
يوسف قرب منه : يلا نمشي 
وبص لرنيم بحب وراح حضنها : هتوحشيني اوي 
رنيم عيونها د"معت : وانت كمان هتوحشني اوي خلي بالك من ماما وقولها انها وحشتني اوي 
يوسف حضنها وباس جبينها : خلي بالك من نفسك 
حركة راسها بالايجاب ويوسف خد باباه ومشي 
عفاف حضنت رنيم : بلاش دمو"عك دي ويلا اطلعو ارتاحو
فهد بص لرنيم : يلا 
ومسك ايديها وخدها وطلعو للاوضه بتاعت فهد 

يوسف ووالد رنيم اول ما طلعو من القصر 
يوسف بصلو بض"يق : انت ازاي تعمل كدا فيها انت اب انت دا حتي الح"يوان حنين علي ولاده 
والد رنيم : لا بقا دا انا معرفتش اربي هي تطر"دني وانت بتهز" اني 
يوسف : عايزني اسكت وانا شايف اختي ابونا بي"بعها للي يدفع اكتر 
والد رنيم بص للشيك : دا كلو عشانكو 
يوسف بغ"ضب : واحنا مش عايزين الفلوس دي انا بكر"هك 
والد رنيم بصدمه : بتكر"هني 
يوسف : ايوا انت مش ابويا انت واحد معندكش قلب واحد ماشي يبيع في بنته لي هي عملتلك اي الوحيده فينا الي مكملتش تعليم عشان تساعدك وتقف جنبك ودلوقتي انا ومصطفي واحمد كبرنا واحنا الي هنساعدك بس رجعها لينا 
والد رنيم ضر"بو بالقلم 
يوسف بصلو بغ"ضب وسابو ومشي 

مر ايام علي حبس جاسر وريم 
ريم بت"عب : انا تع"بت 
جاسر فجأه بدا يتر"عش وبدا يز"عق وينادي علي رجالة فهد 
ريم بد"موع : جاسر اهدي 
وفجأه دخل فهد وعلي وشه ابتسامه وفي ايدو الحقنه 
جاسر بت"عب : الحقنه معادها ارجوك هاتها ي فهد 
فهد بخ"بث ورفع الحقنه قدام وش جاسر : قصدك علي الحقنه دي 
جاسر بتعب وهو باصص للحقنه : ايوا 
فهد بغ"ضب بص ليهم : قت"لتو مازن لي 
ريم بسرعه : احنا ملناش دعوه بمو"تو 
فهد بص للحقنه : خلاص ي جاسر بقا مفيش حقنه
جاسر بسرعه : لا لا هقولك علي كل حاجه (وكمل بت"عب)مكنش قصدي اق"تله احنا بس كنا عايزين نفرق بنكو عشان الفلوس مكنتش بخليه يشوفني كنت ببعتها لصحابو عشان ميعرفش ان انا الي ورا دا كلو(وبلع ريقه وهو بيبص للحقنه) هات الحقنه بقا 
فهد حاول يهدأ ونادي علي الرجاله بتاعتو : فكوهم عشان يمشوا 
جاسر وريم بصو ليه بصدمه ممزوجه بستغراب 
فهد بغموض : اي مش عايزين تخرجوا 
وفعلا رجالة فهد فكوهم وساعدوهم عشان يطلعوا برا المكان واول ما طلعو شافو….. 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية
" رواية قدري أنت  " اضغط علي اسم الرواية 
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق