القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قاسي احب طفلة الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار

  

رواية قاسي احب طفلة الفصل التاسع

مليكة طلق"تي
الجميع ايييي
ليث بغضب استحالة اعمل كده ويالا علشان نروح
خرج من الغرفة بغضب ولاكنة وجد نرمين في الخارج
ليث بغضب جاية لي
نرمين جاية اشوفك فيها اي دي
ليث طيب
نرمين مش هتروح
ليث مليكة هتخرج ونروح
نرمين بغيظ طيب اوووف
خرجت مليكة وهي تسند علي امها لاحظ ليث حزن ابوها محمد اخذ ليث يد مليكة
ليث اسندي عليا
مليكة ابعد عني
ليث بغضب بقولك اسندي عليا
مليكةبعند لااا
ليث طيب انتي مش هتمشي
مليكة ايوة
ليث يبقي تتشالي
وقبل ان تستوعب مليكة ما قالة ليث وجدت نفسها بين يدي ليث اخفت مليكة وجهها في رقبتة بخجل
ركب ليث مليكة العربية في الخلف وركبت نرمين في الامام بجانب ليث نظرت مليكة للشباك بلامبلاة
نرمين بدلع حبيبي انا جعانة نروح وبعدين نتعشاء برة
ليث لا انا النهارده هقضي مع مليكة
مليكة لا انا مش عاوزة مش طيقاك
ليث مش يهمني يالا وصلنا
نزلت مليكة ولم تجد ابوها وامها
مليكة فين اهلي
ليث روحتهم
مليكة طيب
دخلت مليكة وسندها ليث وصعدت الي غرفتها ونامت علي السرير بتعب جلس ليث بجانبها
ليث مالك
مليكة ملكش دعوة
ليث طيب هجبلك اكل عاوزة اي
مليكة مش عاوزة سبني انام
ليث بغضب مليكة م
قطع كلامة صوت الباب فتح ليث الباب بغضب
ليث عاوزة اي
نرمين دي اوضتي هي نايمة هنا لي
ليث دي اوضتها غوري نامي في اي حتة
نرمين هتندم يا ليث
ذهبت نرمين
ليث هنشوف مين الي هي"ندم يا ز*****
اغلق ليث الباب ونظر وجد مليكة تنظر لة ببكاء
ليث بتع"يطي لي بس
مليكة اتجوزت عليا
ليث هي دي جوازة
مليكة امال اي جنازة
ليث بضحك اة والله فعلا
مليكة الله انت بتضحك زينا
ليث اة عادي عاوزة تعرفي مين دي
مليكة اة مراتك
ليث لا دي نرمين الي خانت"ني
مليكة بصدمة اييي
ليث ايوة متخفيش انا بنتقم وانتي انتق"مي معايا
مليكة ازاي
ليث متحسسهاش انك ضعيفة خليكي قوية
مليكة طيب منا هكون قوية وسع بقا عاوزة انام
ليث ناكل الاول
مليكة بس انا
ليث بمقاطعة لا هناكل يالا تاكلي اي
مليكة انا عاوزة طلب
ليث اؤمري
مليكة احنا نجهز اكل لينا
ليث ازاي
مليكة نزلني المطبخ وانا هعمل
ليث بس بشرط اساعدك
مليكة ماشي يالا
نزلت مليكة وليث الي الاسفل ولبس ليث المريلة
مليكة بضحك ههههههههههههه شكلك حلو اووووي
ليث اووووف مش تضحكي عليا
مليكة وهي تكتم الضحك طيب يالا ابدا
ليث اخرت ليث السيوفي في المطبخ بسببك
مليكة اخلص
ليث اوووف حاضر
اخذ ليث ومليكة يضحكون ويفعلون الاكل ولاكن يوجد عيون تنظر لهم بغل وكرة
سعاد خدت بالك من ليث
محمد مالو
سعاد بيحب مليكة
محمد عرفتي ازاي
سعاد عيونة مشفتش كان بيع"يط ازاي
محمد طيب هنعمل اي
سعاد ادعلهم بطل كفاية الي عملتة
دخل محمد غرفتة واخذت سعاد تدعي لبتها بصلاح الحال والفرح دايما
اسر الو عاوزك تعرفلي معللومات عن واحده
الشخص حاضر بس اسمها اي
اسر ياسمين وصورتها هبعتهالك سلام
اغلق اسر الهاتف وارسل الصورة الي الشخص
اسر هتبقي ليا يا ياسميني
ليث انا خلصت دوقي اكلي يالا
مليكة وهي تدوق واووو حلو اوووي
ليث بفخر يالهوي عليا
ماتت مليكة من الضحك علي شكل ليث
مليكة طيب اقعد كل يالا
جلس ليث ياكل من يدي مليكة ومليكة تاكل من يديه
ولاكن فجاة سمع صريخ خرج يجري فراي نرمين مغشي عليها حاول افاقتها
مليكة ليث بسرعة اطلب دكتور
ليث اوووف حاضر
طلب ليث الدكتور وحمل نرمين الي الغرفة ووضعها علي السرير وهو يري مليكة تجري وتحضر البرفان وتحاول افاقتها ولاكن لا جدوي
مليكة ليث استعجل الدكتور
جاء الدكتورةفي هذة اللحظة كشفت علي نرمين
الدكتوره مبروك المد"ام حا"مل
ليث ومليكة بصد"مة اييي
يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية قاسي احب طفلة " اضغط علي اسم الروايه
reaction:

تعليقات