القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الرعد الفصل التاسع 9 بقلم مريم عماد

 رواية عشق الرعد الفصل التاسع

رواية عشق الرعد الفصل التاسع 

اسفه علي التأخير

بتطلع عشق و تصرخ

بتلاقي حور قط*عه شر*ي*نها

عشق: حووووووووووور

ندي بجري علي فوق

ندي بصدمه:حور مالك

عشق:بسرعه اسعاف

ندي:حاضر دلوقتي حالآ

بعد قليل تصل عربية إسعاف

ندي:يلا احنا هنروح وراها بالعربيه

عشق:لا انا هركب معاها

ندي بحزن:ماشي و انا هركب العربيه

بعد قليل يصلو المستشفي

عشق:حور اوعي تسبيني انا ماليش غيرك انتي اختي و امي و اهلي قومي يا حور و متسبنيش

الدكتور:بعد أذنك يا انسه عشان نخدها غرفة العمليات

عشق بعياط:حاضر حاضر

ندي بعد موصلت

عشق: ندي حور بتروح مني

ندي:والله هتكون كويسه

عشق: يااااااااارب

بعد قليل يرن هاتف ندي

رعد بغضب:الو يا ندي عمال ارن علي عشق مش بتتنيل ترد في ايه

ندي هقولك و حكتله علي كل حاجه

رعد:انتو اذاي متكلمونيش طيب مستشفي ايه

ندي: مستشفي.........

بعد قليل يصل رعد و يلاقي عشق بتتكلم مع الدكتور

رعد كور ايده بغضب

رعد:اذيك يا عشق في ايه يا دكتور

الدكتور: أبداً كنت بقولها علي حالة الأنسه حور

عشق: شكراً يا دكتور

بعد ما يذهب الدكتور

عشق بتوجه الكلام لرعد:جيت ليه

رعد بيمسكها من شعرها:مش أنا قولت مشوفكيش و قفه مع رجاله

عشق وهي بتزق ايده بع*نف:انا استحملتك كتير و ضعفت قدامك كتير انا من النهارده مش عشق بتاعت زمان انا عشق سالم زيدان عارف يعني ايه يعني ادوس علي اي حد يدوس علي كرامتي انا لو سكت مسكتش عشان ضعيفه تؤ تؤ انا عشان حبيتك ايوه يا رعد حبيتك من و انا صغيره كنت ديمآ قاسي عليا ديمآ معملتك وحشه عمرك محسيت بيا انا مريضة قلب انا اتربيت منغير حضن امي حتي ابويا كان بيسافر و يسهر عمره محس ان بنته تعبانه انت تطلقني اول ما حور تفوق فاهم يا رعد

رعد واقف مصدوم ولسه هيتكلم

عشق: طبعاً مصدوم ولسه هتشوف يا ابن عمي

و تذهب عشق إلي غرفة حور

عشق:حور انا عارفه انك هتقومي بسلامه و هتكوني جمبي و معايا و افضل اقولك يا حوري

و تنام عشق

تاني يوم

عشق تقوم من النوم تلاقي حور صحيه 

حور:انا تمام

عشق بفرحه:انتي رجعتي تتكلمي

حور:ايوه الحمدلله

عشق: خضتيني عليكي

حور:مسبتنيش اموت ليه

عشق:بعد الشر عليكي

حور بعياط: ماما مشيت و سبتني يا عشق

عشق:ماما سعاد في مكان احسن دلوقتي صح يا حوري

حور:ايوه

عشق:ادعلها برحمه

حور: ربنا يرحمها ويغفر ليها

عشق: يااااااااارب يلا نمشي

حور:يلا ايوه صح هي فين ندي

عشق:روحت مع رعد امبارح

حور:تمام

في مكان تاني

عمار المحمدي:مش ده الورق يا زفت

المجهول:اسف بس

عمار:بس ايه و قرف انا زهقت

المجهول:انا عندي فكره يجبلنا الورق لغاية عندنا

عمار: أيه هو

المجهول:ندي اخته نخطفها

عمار بشر:ايوه عندك حق دي نقطة ضعفو

و ضحكو بشر

عند ندي بتكلم في التلفون

ندي:يعني حور كويسه يا عشق

عشق: الحمدلله

ندي:طيب انا جيه النهارده

عشق:تمام يا ندوش باي

ندي:باي

ندي بتدخل الفيلا

ندي بصدمه:انت..........

عند اسد

اسد: دكتور احمد كلمني و قلي ان في مريضه هنا لازم اجي اشوفها عشان هو مشغول

الممرضه:اسد بيه اهلآ بحضرتك المريضه انهي

اسد:حور سليمان

الممرضه:غرفة 89

اسد:تمام

عند حور

اسد:دق دق دق

عشق:اتفضل

اسد اول ما يدخل

اسد:هو انتي

حور:انت

عشق:انتو تعرفو بعض...........

عند رعد

آدم:رعد يا رعد

رعد:في أيه يا حي*وان

آدم: ليه ساعه بتزفت انادي عليك هو في حاجه

رعد:هقولك عشان انا مش فاهم مشعري و قاله كل الكلام القلته عشق.............

آدم بخبث:انت حبتها يا رعد

رعد:مش عارف

آدم:مين يعني العارف

رعد:مش عارف

آدم:طيب هي قالتك انها بتحبك اعترف انت كمان

رعد:مش عارف

آدم:انا عندي طلعه علي تجار مخدرات يارب اخد طلقه اموت او يخدوني اسير و دوني مخدرات و عقد اهرش زي الكلاب عشان اتعذب اني صحبت واحد زباله زيك 😂😂

رعد:امشي يا بن*******

آدم و هو بيقلد البنات:انا ماشي يا رعدي خلي بالك من نفسك تكير بيبي

رعد:اطلع برااااااااااااااا

آدم:متزفت كالع اتفو

رعد و هو طالع يجري وراه

رعد:خد تعالي يا حيوا*ن


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشق الرعد" اضغط على اسم الرواية 



reaction:

تعليقات