القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت عنيد الفصل التاسع 9 بقلم سجود بكري

 رواية احببت عنيد الفصل التاسع

رواية احببت عنيد الفصل التاسع

تاني يوم ادهم صحي وشاف عشق نايمه قام براحه ودخل البلكونه اتصل علي ندى
ادهم بهدوء: الو ياندوش
ندى: اي يادومي عامل اي وحشتني اوي اوي
ادهم ابتسم: وانتي كمان ياحبيبتي وحشتيني اووي 
ادهم بحنان: ها هتيجي امتي 
ندى باستغراب : هجي فين 
ادهم: ترجعي تعيشي معايا
ندي بكسوف: لا بقا مخلاص انت دلوقتي بقيت متجوز واكيد مراتك هتبقي عاوزه تقعد براحتها 
ادهم: لا تعالي انتي بس وكمان عشق مش بتحب تقعد لوحدها تعالي انهارده 
ندى: احم خلاص هاجي
ادهم قفل معاها ودخل شاف عشق قاعده سرحانه
ادهم بحنان: صباح الخير  
عشق بخوف: صباح النور 
ادهم بحزن: لسه خايفه مني
عشق هزت راسها 
ادهم خد نفس: اختي هتيجي انهارده تعيش معانا في القصر هتبقي مدايقه لو جت
عشق بهدوء: لا عادي يعني ده بيتك انت واكيد مش هدايق لو اختك جت
ادهم : احم طيب يلا بينا ننزل تحت شويه وكمان عشان لما ندي تيجي نبقي تحت
عشق هزت راسها ونزلو
___________________________________ 
نروح عند ساميه وبنتها
ساميه بحقد: اه بقا البنت دي تعيش في قصر واحنا نعيش هنا اه هتشل
رنا بغيره: ولا شوفتي جوزها ياماما ده قمر وانا الي كنت بتريق عليها اه ياماما اه مش قادره حاسه اني عاوزه اموتها بيدي 
ساميه بخبث: بس احنا لازم نكرهو فيها 
رنا باستغراب: ازاي ياماما
ساميه بشر: انا هقولك *************
رنا ابتسمت بخبث: الله عليكي بجد بيعجبني فيكي دماغك 
ساميه : بس لازم ننفذ الخطه في اقرب وقت
وفضلوا يخططو هيعملوا اي
___________________________________نرجع تاني لادهم وعشق كانو قاعدين فجاءه دخل عليهم مراد وزياد
ادهم بأستغراب: في ايه الشركه حصلها حاجه 
مراد بزعل منو: لا عادي قولنا نيجي نقعد معاكو انهارده لو مدايق ممكن نمشي عادي يعني 
ادهم ببرود: البيت بيتكوا
مراد بهدوء: احم ازيك ياعشق
عشق بهدوء: الحمدلله يامراد ازيك انت
مراد بحب اخوي: الحمدلله 
زياد بمرح: احم انا بقا ياستي زياد ابقى صاحبهم التالت
عشق ابتسمت: اح ازي حضرتك يا استاذ زياد
زياد بهزار: لاء لاء حضرتك اي واستاذ اي انتي خلاص بقيتي اختي يعني قوليلي زياد باشا علي طول وضحك بهزر معاكي طبعا قولي زياد بس
عشق بكسوف: تمام
زياد لادهم: اي انا جعانه مش هنفطر
ادهم بخبث: لما ندي تيجي ولا عاوز تاكل انت 
زياد بفرحه: لا احم خلاص هستني ناكل كلنا
بعد وقت ندي دخلت 
ندي بهزار: مسا مسا علي الناس الكويسه
مراد بضحكه:ندوش وحشتيني ياقرده
ندي بغيظ: مرااااااااد متقوليش يا قرده
مراد فضلت يضحك
زياد بغيره: احم ازيك ياندي
ندى بكسوف: الحمدالله ازيك انت يازياد
زياد بحب: كويس جدا
ندي راحت لادهم حضنتو: وحشتني يادومي
ادهم ابتسم وحضنها
ندي راحت لعشق: يالهوي اي ده راحت بصت لادهم دي صاروخ
عشق ابتسمت برقه: انتي ندي
ندي مصدومه من جمالها رغم تعبها: انتي حلوه كده ازاي
مراد بضحكه: مالك ياجعفر اهدى مش كده
عشق ضحكت: علي فكره انتي كمان جميله اوي

ندي بهدوء: انتي بقا عندك كام سنه
عشق برقه: عندي 18
ندي بفرحه: بجد يعني انتي قدي يس يس انتي بقا ناويه تخشي كليت اي
ادهم بسخريه: هو انتي اصلا ياعشق متعلمه
مراد وزياد وندي بصو لادهم بضيق
عشق ببراءة: ايوه طبعا متعلمه انا جيبه في ثانوي٩٩ في الميه
كلهم اتصدمو بذات ادهم الي كان فاكرها مش متعلمه
ندي بدهشه: ماشاء الله ياعشق انتي متفوقه انتي نفسك بقا تخشي اي
عشق بابتسامةحزن: ماما كان نفسها ابقي مهندسه الله يرحمها
ندي بزعل عليها: الله يرحمها وكملت بمرح انتي خلاص من النهارده هتبقي اختي ولا عندك رأي تاني 
عشق بسرعه وفرحه: لا خالص دي حاجه تشرفني جدا وكمان هبقي اعرفك علي صحبتي سما
مراد بسخريه: بلا دي ياندي عشان دي مجنونه ممكن تكلك عادي 
عشق برقه: لي كده يامراد والله سما دي عسوله خالص بس هي مجنونه شويه
مراد بسخريه: والله شويه بس 
عشق بضحكه: لا بصراحه كتير وفضلت تضحك هي ومراد وكلهم ضحكو
فجاءه دخل حد: اي بتضحكو علي مضحكوني معاكوا
كلهم اتصدمو: انتي 
عشق باستغراب: مين دي 
نادين بغرور: اانا نادين ياحلوه وكملت بخبث مرات ادهم وام ابنو
كلهم اتصدمو اكتر


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت عنيد" اضغط على اسم الرواية





reaction:

تعليقات