Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلب يونس الفصل السادس 6 بقلم فيروزة

   

رواية قلب يونس الفصل السادس

فجر قعدت علي الأرض ابوس ايدك اتجوزني...
يونس بابتسامه...خلاص فرحنا الاسبوع الجاي ...
فجر بدموع ...بجد هتجوزني وتبعد عن تمارا ..
تمارا بدموع...هتجوزها طيب وانا ...
يونس بابتسامه...هتجوزكم انتو الاتنين في يوم واحد ...بركيلي يا ماما...
فجر بدموع حزن..يونس بجد هتتجوز عليه....
تمارا بدموع...هتتجوز عليه دي ...
يونس قاعد جمب أمه ...اللي موافقه تتجوزني ..بشروطي تجي تقعد جمبي واللي مش موافقه تخرج من الباب ....
فجر بدموع قربت وقعدت جمبه...
تمارا بابتسامه خبيثه قربت قعدت جمبه ...
يونس بابتسامه....يوم الخميس الجاي فرحي علي فجر وتمارا ...صحيح كنت هنسه هتقعدو مع بعض في شقه واحده ...كل واحده هتقعد في اوضه ...موافقين ...
فجر بدموع...موافقه ...
تمارا بابتسامه...موافقه ...
يونس بابتسامه...ماما مفيش مبروك ...
ام يونس بحزن...مبروك انا دخله انام ...
يونس بابتسامه....يلا يا تمارا روحي قدمك اسبوع طويل لحد الفرح ....
تمارا قربت من يونس وحضنته ...ماشي يا حبيبي...
مشيت تمارا وفضلت فجر مع يونس ...
فجر بدموع قربت من يونس....يونس انت بجد هتتجوز تمارا ..انت بجد بتكسر قلبي ...هو انا هونت عليك لدرجه دي...انت بتعمل فيه كده ليه وانت عارف اني بحبك ...يونس انا بحبك...يونس ارد عليه قولي بتعمل فيه كده ليه ...
يونس بحزن ....انتي عارفه ....وكفايه اني هتجوزك وانتي مش 🤐🤐...وكل ده حصلك بسبب عنادك...كل ده بسبب تصميمك علي الغلط ....
فجر قربت من يونس وحضنته....يونس قلبي وجعني اوي والله العظيم انا مظلومه...وبحبك يونس انا بحبك ...صدقني ...صدقني عمري ما حبيت ولا هحب غيرك ..انت عمري اللي فات وانت عمري اللي جاي ....انت بكره والمستقبل ...انا من كتر ما بحبك عايزه اشوف الدنيا بعنيك ....عايزه اشوف حياتي بعنيك ...عايزه اعيش علشانك ...عايزه اكون في حضنك علشان انت الامان ...عايزك ...عايزك دايما معايا ...والله بحبك ...ومش هقدر اشوفك مع حد غيري ....يونس انا بحبك ....خليك معايا ...خليك ليا انا لوحدي ....بلاش تكسر قلبي ...والله انا عارفه اني غلطانه. ..والله انا عارفه انك زعلان علشان انا خسرت 🤐🤐...وبقيت مش 🤐🤐🤐...والله عارفه بس غصب عني ....ارجوك حبني زي انا ما بحبك ارجوك حط ايدك عليه وطبط عليه وقولي انك مش هتكون لحد غيري ارجوك حس بي ده (كنت بتخبط علي قلبها جامد ...)ارجوك حبني زي مانا بحبك ارجوك حس بقلبي اللي مش عايز يشوف غيرك ....يونس ...رد عليه يونس ....رايح قلبي اللي تعب في حبك يونس رايح قلبي ...والله العظيم بحبك ...يونس 😭😭😭😭😭....ارجوك رد ...رد علي قلبي اللي داب في حبك اللي اتوجع من حبك ...رد علي قلبي اللي بيتكسر قدامي وانا مش عارفه اعملوا ايه 😭😭....
فجر رفعت عينها ناحيه يونس ....لقيت وشه غرقان دموع ...
فجر بدموع...يونس انت بتعيط ..يونس ...
فجر قربت من يونس ومسحت دموعه....وحضنته اكتر ....
فجر بدموع...كفايه يا حبيبي...كفايه علشاني ...طيب رد عليه ...
يونس فضل ساكت ....وفجر دموعها زادت....
فجر بدموع....عارف يا يونس ...انك اول حد يحن عليه ...رد عليه علشاني ...
يونس بدموع ...تصبحي علي خير ...
فجر بدموع...بس كده ...ده ردك علي كل كلامي ...
يونس داخل وفجر فضلت وقفه تعيط ...
فجر بقيت تعيط وتقول اللي في قلبها وتعيط ...
اسمعني يا حبيبي....
اسمع صوت قلبي اللي حبك واتوجع من حبك ....
اسمعني يا حبيبي...
خليك ليا انا وبس ....
خليك معايا اناااااوبس ...
ده الحب يعني انا وانت وبس ...يا حبيبي....
عارفه اني ظلمتك ...بس انا مجروح اكتر منك ....
عارف انا مين انا اللي توجع في الحب سنين.....
عارف قلبي اللي حبك.....وانت قاعد تكسر فيه ....
طيب شوفت الزمن عمل فيه ايه ....كسرني في بعودك ...ودمر اللي باقي بعدك ...
اسمعني يا حبيبي...
اسمع صوت قلبك ...
طيب اسمع صوتي انا ....اسمعني يا حبيبي....
تعالي في حضني بس ونسه كل اللي فات ....
قولي بحبك ...
قولي علشانك ....
قولي مقدرش من غيرك ...
قولي انتي الحياه...
قولي انتي بكره ...
اسمعني يا حبيبي...
فجر بدموع...اسمعني لاخر مره ...انا بحبك 😭😭😭....
يونس كان وقف يسمعها ويعيط ...
(الحب عذاب )
....
يونس داخل اوضته ...وقاعد علي السرير ...وبعد شويه تليفونه رن ...
الو ...
.............................
تمام خليك وراه ...
.........................................................................................................
طيب لو في حاجه جديده كلمني في اي وقت ...
...........
سلام ....
.....
تاني يوم الصبح .....
يونس خرج بدري وراح ....المطعم ...وهو هناك اتصل علي مروان ...
يونس . الو ازيك يا مروان ...
مروان . الحمد لله وانت عامل ايه يا حبيبي....
يونس . بخير يا حبيبي ....كنت عايز اقولك أن فرحي الخميس الجاي ..وانت طبعا مش محتاج عزومه ...
مروان .الف مبروك يا يونس ....وطبعا هكون عندك من الصبح ..
يونس .تنور .. وعقبالك ...
مروان . تسلم يا حبيبي....
....
نروح لفجر ...
فجر قررت تبطل عيط وترضي بي الأمر الواقع وتحاول تاخد يونس من تمارا .. بكل الطرق ...يونس ملكي لوحدي ...
فجر خرجت لام يونس ...
فجر ...تيته كنت عايزه اخرج انا وانتي نجيب شويه حاجات ..علشان الفرح ...
ام يونس.....حاضر يا حبيبتي يلا ...
...خرجت فجر هي وام يونس ...
وفعلا فجر اشترت حاجات كتير ...وكان آخر محل ...بتع الهدوم الداخليه ...
داخلت فجر وفضلت تشتري منه حاجات كتير بكل الاشكال والالوان ...فساتين منها القصير والقصير اوي والطويل ..🤫🤐🤐🤐🤐🤐🤐😂😂😂😂....
(عيب يا بنات 😂😂😂عقبال كل البنات يارب )...
وخرجت وهي فرحانه اوي...
....
نروح عند تمارا ...
تمارا ....خالص الفرح قرب ...
........................................................
تمارا بضحكه خبيثه...عندك حق ...
......................
تمارا بضحك...وحشتيني...
..........................................
تمارا بضحك....طيب يلا ...
(نسيبهم في الحرا م...ولاد🤐🤬🤬🤬)
....
نروح ليونس ....
راجع البيت لقه فجر قاعده في الأرض ....
يونس بابتسامه...قاعده كده ليه يا عروسه ...
فجر بفرحه.....مستنيه العريس ...
يونس بضحك...وانا جيت اهو تعالي ندخل ...
فجر قمت ونطت علي ضهر يونس ...بحبك ...
يونس ساكت ...وداخل وهو شايل فجر ...
....
نقدم الأحداث شويه. ...
النهارده يوم الفرح ...
لوووولوووولي... لوووولوووولي....
😂😂🤫
فجر كنت في الكوافير ....وتمارا كمان ...
وبعد المكياج ولبس الفساتين ...
فجر كنت ملاك ...(هنزل صوره فستان الفرح ..)..
وتمارا كمان كنت حلوه في المكياج ...(هنزل صوره الفستان)..
يونس داخل الكوافير علشان ياخد العرايس...
اول لما داخل شاف فجر داخل علي طول ناحيه فجر ...واخدها في حضنه ...وقرب من ودنها ..بحبك ..
فجر بكسوف...وانا ...
يونس مسك أيدها وقرب من تمارا ومسك أيدها وخرج ....بكل عروسه في ايد ...
يونس داخل القاعه بي الاتنين ...كان منظر فظيع ..
وقعد فجر وبعدين تمارا ....وجب الميكرفون...من الدي جي..
يونس ...النهارده فرحي علي فجر ...وتمارا ...وفيروز ...وشمس ...ادخلوا ...
دخلوا من باب القاعه عرستين....لبسين ابيض ...
يونس قرب منهم واخد ايدهم ...وقعدهم جمب فجر وتمارا ...
فجر بدموع...يونس ...
يونس قرب منها ومسح دموعها ....خليكي فاكره اني بحبك ...
فجر بدموع...وثقه في حبك ...
تمارا بدموع مزيفه..يونس في ايه ..
يونس بضحك...بتجوز ..مبروك عليه يا بنات ...
يونس بصوت عالي ...ادخل يا حضرت المأذون ...
وواقف يونس قدام العرايس...وقاموا كلهم مع ...
كان منظر اسطوري ...يونس والاربع عرايس ...
(دق قلب عاشق فلا مفر من الحب آلا إليه 🥺❤️)...
(حبك خلني مختلف)
(حبك ثقه )
يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية قلب يونس" اضغط علي اسم الروايه


reaction:

تعليقات