القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سابقي معك الفصل الخامس 5 بقلم اية ماهر

  رواية سابقي معك الفصل الخامس 5  بقلم اية ماهر 



 رواية سابقي معك الفصل الخامس

يوسف أنت كنت فين ي غ"""بي ازي كل دي حصل اقفل وقفل في وش الشخص
نور دخلتي للي يوسف
نور في اي ي يوسف اي الا حصل
يوسف خس""رنا كل حاجه ي نور وكل دا بسب الزف"""ت يزن ماشي ي يزن خدي مريم وامشي من هنا
نور بس ي
يوسف بعص"""بيه مفيش بس يلا
نور يلا امشي معايا
مريم ب""قوه اوعي ايدك أنا هروح الفيلا بتاعي وانت ي يوسف انا مش نادل""ه عشان اسيبك في الظروف دي
يوسف بص""له نظرة غير مفهوم وسابه"ا ومشي
نور يلا
مريم قربت منها بص ي حلوه ابعدي عني بدل م تزعل""ي ي قمر وسابت"ها ومشتي ورجعت تاني اه ي حلوه يوسف مش هيبقا معاكي كتير مش انتي مراته الاول بس قريب هتطلق انتي وهو ي قمر وهكون انا كل حاجه في حياته ي قمر وبلاش شغل الوسخ""ة دي معايا مش هعمل عمليه
نور وانتي عارفه بتقولي اي انا مراته وبنت عمها يعني مفيش حد هيخرج من حياته الا انتي قريب بس ام تجيب ابني ي حلوه
مريم بضحك بجد لا هيحصل العكس ي سكر بكره تشوفي ي قمر باي وسابتها ومشتي
نور بعصب""يه مفيش حاجه هتحصل غير الا انا عايزها ي فق""يره انا نور وام يوسف دا هي"" ندم علي كل حاجه وهاخد منها كل حاجه
يوسف وصل الشركه ودخل وهو مت""عصب
يوسف يززززززززن ي كلبب""ببب
يزن في اي ي يوسف بيه
يوسف مسك يزن وضرب""ها بوك""س في وشه بقا تعمل فيها انا كده وخ""سر كل حاجه بسببك
يزن وهو قاعد في الارض اهدي ي ابن عمي هو انت لسه
شوفت حاجه لسه الجاي أحلي ي عريس وغم""زلها
يوسف يزن هتن"دم علي كل حاجه ي يزن بس استني
يزن هنشوف مين الا هيكس""ب ي عريس اخبار المزه بتاعك اي اه قصدي مراتك الجديده
يوسف ض""رب يزن بوك""س تاني ومسك من القميص بتاعوا ايك تجيب سيرته علي لسانك يا زب""الة وت""ف علي وشه وسابواو مشي ركب العربيه لحد م وصل عند الفيلا بتاعت مريم
يوسف فتح باب الفيلا ورح علي اوضه النوم
مريم كنتي صحي
يوسف بص للي مريم ودخل من غير كلام وغير هدوم وطلع من الحمام والفون رن
يوسف ايوا يزن هو السبب بس مش هس""يبها ابدا بكره من الصبح بدري تكون في المكتب وانا هقولك تعمل اي
يوسف قاعد علي السرير
مريم احم يوسف عايزة اقولك باذن الله كل حاجه هتكون احسن بس قول يارب مش عايزك تكون م""ضايق يوسف قول حاجه اتكلم عي""ط قول اي حاجه انا موجوده معاك مش هسي"'بك
يوسف ح""ضمنه وفضل يع""يط أنا تعب""ت اووي ي مريم بجد مش عارف للي كل حاجه بتحصل كده للي معايا أنا ي مريم وفضل يع""يط ومريم كنت حض""نها اهدي والله كل حاجه هتكون احسن ربنآ إذا احب عبدا ابت""لاء ي يوسف اهد"ئ ولازم نشوف هتعمل ايه عشان ترجع الشركه احسن من الاول
يوسف انتي مش فاهمه حاجه ي مريم مش الشركه في حاجه اكبر من. كده
مريم في ي يوسف طمنين عليك
يوسف بعد م هدي م"'سك وش مريم بيدوا انتي للي بتعملي كده معايا برغم الا عملتوا معاكي
مريم وهي حبسه دموعه""ا عشان أنت جوزي ودا واجب عليها ان اقف معاك ي يوسف حته لو كان بينها اي هو انا لسه زع""لانه و عمري م ه""سمحك بس مش وقت الكلام دي
ي يوسف لازم اقف دلوقتي معاك وترجع احسن من الاول وتاخد حقك من الا عمل معاك كده ي يوسف ويلا نقوم نصلي وربنا معانا ي يوسف يلا
يوسف بابتسامة حاضر
يوسف ومريم صلاه قيام الليل مع بعض
ويوسف فضل يع""يط لان اول مره يصلي ويقرب من رب كده وفضل يدعي ربنا وهو بي"عيط
مريم كنت ب"تدعي ليه يوسف وان ربنا يقف معاها
يوسف ومريم خلصوا صلاه
بعد الصلاة يوسف قرب من مريم وباس""ها من رأس""ها يوسف عايزك تعرفي ان بحبك اووي وبكره تعرفي كل حاجه وليه أنا عملت كده انتي بجد الحاجه الحلوه الا في حياتي
مريم بص""تلوها مش فاهمه حاجه
يوسف هتعرفي كل حاجه في الوقت المناسب يلا قومي نايمه
مريم قامت نامت ويوسف اتصل علي الشخص اي إلا حصل
الشخص حضرتك مدام نور بعد م خرجت من المستشفى طلعت قابلة محمود الا بشتغل عندك في الحسابات ي يوسف بيه وكمان في حاجه حصلت كمان بس لازم تجي دلوقتي عشان تشوفها
يوسف في اي انطق
الشخص لازم تجي علي العنوان دي لان مرات حضرتك بت"خونك
يوسف بتقول اي انت

يتبع الفصل السادس اضغط هنا 

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية اضغط علي اسم الرواية " رواية سابقي معك "



reaction:

تعليقات