القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس والاربعون 45 بقلم فاطمة حسن

 ررواية ملكت الأسد الفصل الخامس والاربعون 

رواية ملكت الأسد الفصل الخامس والاربعون 


أسد دخل اخد دش وبعد ما خلص لبس وطلع ع الفيلا 
ملك كنت قاعده ف الجنينه
وفرحانه ب الورد
ف الوقت دا اسد وصل ولاقها كده اتعصب اويي 
أسد دخل علطول بغضب ومسكها من أيدها.ازاي تقعدي كده وفي رجاله واقفين
الحراس محاولش يمنعو لأن هشام أمرهم بكده 
ملك كنت واقفه مصدومه مش مستوعبه اي اللي بيحصل 
اسد بغضب .ما تردي 
ملك حاولت تبعد أيده.سبني .انت بتوجعني
أسد سحبها ودخل جوا كان هشام نزل من ع السلم وشافها كده
هشام.انت بتعمل اي يحيوان سبها
اسد سبها بغضب .
ملك فضلت تبص ع أيدها بوجع . أنا بكرهك
وطلعت بسرعه ع فوق 
اسد حاول يطلع وراها بس هشام منعو.اتفضل يلاا برا
اسد .بس
هشام .انا معملتش حاجه اهو انت اللي بتعمل ملك خلاص مش هترجعلك ي أسد انساها
اسد مشي من غير ما يتكلم
هشام طلع يشوف ملك لاقها قاعده تعيط 
هشام بحب.خلاص ي ملاكي 
ملك دخلت جوا حضنه وفضلت تعيط.هو بيعمل معاياا كده ليه أنا معملتش حاجه ي بابا
هشام مسح دموعها.انتي هتعرفي لوحدك بعدين بس دلوقتي هتقومي وهتروحي معايا الشركه اي رأيك وبعدين هنشوف ندي ماشي يقلبي
ملك مسحت دموعها زي الاطفال.ماشي 
هشام .البسي يلا وأنا تحت 
هشام نزل 
وملك قامت لبست فستان ابيض كان فوق ركبتها وكنت شبه الملاك
ملك نزلت بسرعه لاقت هشام بيشرب الشاي 
ملك . أنا لبست 
هشام بصلها وابتسم.يلا 
ملك وهشام ركبوا العربيه وطلعوا ع الشركه 
عند مراد رجع الفندق تاني 
ودخل الجناح لاقه روح نايمه
مراد قرب منها وبسها بهدوء
وبعدين بعد عنها.روح قومي .روح 
روح قامت من النوم بضيق وبصت ع مراد 
مراد.يلا هنرجع الفيلا 
روح قامت بهدوء.حاضر 
روح دخلت تلبس وبعدين مراد اخدتها ومشي
بعد شوي وصلوا
روح طلعت ع فوق من غير ما تتكلم حته 
مراد بص عليها بضيق
مراد أتصل ع أسد يسألو عامل أي 
مراد.عملت اي 
أسد بغضب . أنا هخطفها وعايز اشوف هشام بيه هيعمل ايه
مراد فضل يضحك
أسد بغضب.انت لو قدامي 
مراد بسرعه وضحك.اهدا بس .
اسد .اقفل ي مردا اقفل 
أسد قفل السكه ف وشه مراد
مراد فضل يضحك وبعدين طلع فوق لاقه روح غيرت هدومها ولبسه شورت اسود قصير وعليه تشيرت أبيض
مراد بتوتر من شكلها.احم كلمتي مامتك
روح.ايوه .وقالت إنها هتجي بكره 
مراد.هبعتلها السواق بكره
روح وقفت وقربت منه وقالت بكسوف .هو.هو . أنا جعانه
مراد ابتسم ع كسوفها.هو مفيش حد من الخدامين
موجود.ف تحبي اطلبك اي 
روح بسرعه .أنا هنزل اجهز الاكل
مراد.ملهوش لازمة التعب 
روح بسرعه.لاا مفيش تعب وأنا اصلا مش بحب اكل برا 
مراد.خلاص براحتك.
روح فتحت الباب ونزلت بسرعه ومراد بيضحك ع شكلها
مراد غير هدومه ونزل وراها
....
عند ملك وهشام 
وصلوا الشركه
وملك كنت مبهوره بيها اوي 
ملك وهي بتقعد ع المكتب بتاع هشام .دي حلوه اويي ي بابا
هشام بفخر.دي تعب عمري ي ملاكي 
ملك كنت هترد بس الباب خبط .
السكرتيرة دخلت.هشام بيه .سيف بيه برا . تحب ادخلو 
هشام .دخلي 
السكرتيره.تحت امرك 
ف الوقت دا
دخل احد ابطل الروايات
فكان كتله من الجمال والقوه
سيف .اهلاا هشام بيه
هشام .اهلا ي سيف 
اما سيف ف لقد وقعت عينه ع تلك الملاك الصغير 
هشام .اعرفك ملك بنتي ودا ي ملك سيف صاحب اكبر شركة تصدير خشب ف مصر
ملك بهدوء.اهلاا بيكى
سيف وهو لسه مركز معها.اهلا بي حضرتك 
هشام وسيف فضلو يتكلموا وسيف مش قادر يشيل عينه من ع ملك
بعد ما خلصو 
سيف .يشرفني ي هشام بيه اني اعزمك ع الغداء انت و الهانم
هشام .مره تانيه أن شاءالله علشان عندنا معاد تاني 
سيف بضيق.ان شاء الله بعد اذنك 
سيف مشي وكل تفكيرو ف ملك 
....
عند ندي وحازم 
ندي كنت نايمه بتعب وحازم بيبص عليها بهدوء
حازم فضل يفتكر اللي حصل كان مبسوط بس كان عنيف معها
حازم فضل يلعب ف شارعها لحد ما الفون رن
حازم رد ع الفون بصوت واطي .الو ي عمي 
هشام بخبثه.سباع ولا ضباع
حازم بصوت واطي علشان ندي .سباع طبعا
هشام بص ع ملك .ملك عايزه تشوف ندي إحنا ف سكه انت لسه ف الفندق ولاا رجعت الفيلا 
حازم .لا ف الفندق 
هشام . نص ساعه واكون عندك . سلام
حازم قفل مع هشام وبعدين بص ع ندي 
حازم وهو بيحاول يصحها.ندي .ندي 
ندي بنوم.بس بق ثم اكلمت.انا تعبانه اوي وعايزه انام ي ماما بس 
حازم بص عليها بحزن .ندي قومي 
ندي قامت بتعب.ن..نعم 
حازم .قومي يلا اجهزي عمي جي 
ندي بتعب .بس 
حازم بغضب مصتنع.اخلصي 
ندي . حاضر
ندي قامت بتعب تتدخل الحمام حازم كان مضايق علشانها 
ندي كنت هتقفل الباب بس حازم منعها
حازم . خلي الباب مفتوح 
ندي .ليه 
حازم بتوتر.كده 
ندي بكسوف .بس أنا هاخد دش 
حازم . أنا هخرج برا سيبي الباب مفتوح 
حازم خرج برا وندي فعلا سبت الباب مفتوح 
حازم كان خايف ع ندي يحصلها حاجه
بعد شوي ندي خرجت ولبست 
ف الوقت دا كان هشام وملك وصلوا 
ملك طلعت تجري ع ندي تحضنها.وحشتني اوي 
ندي بوجع .انتي اكتر 
هشام اخد بالو واتكلم بهدوء.عامله اي ي ندي 
ندي .الحمد كويسه
حازم . وأنا 
هشام بهدوء وهو بيبص ع حازم .روحي ي ندي اجهزي هترجعي معايا الفيلا بتاعتي 
حازم وندي بصدمه . اي

يتبع الفصل التالي اضغط هنا 

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملكت الأسد" اضغط على اسم الرواية 


reaction:

تعليقات