القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قسوة الرعد الفصل الحادي وثلاثون31 بقلم زوزه بشاوي

   رواية قسوة الرعد الفصل الحادي وثلاثون31 بقلم زوزه بشاوي

 رواية قسوة الرعد الفصل الحادي وثلاثون



رعد شد نبض من دراعها وجرها وراه وركبها العربية وقفل الباب بتاعها...
نبض بصريخ وصوت عالي :انا عايزة اشرب حمص انا عايزة اشرب حمص انا عايزة اروح اشرب حمص انا عايزة اروح اشرب حمص..عايزة اشرب حمص
رعد ركب العربية وبدأ يسوق ونبض مسكتتش..
رعد بغضب وصوت عالي:اخررر"سي..
نبض سكتت للحظة وبصت ل رعد..
نبض بعصبية:لو مشربتش حمص دلوقتي هرمي نفسي من هنا..
رعد بسخرية:لو عرفتي..
نبض كانت فعلا هتفتح الباب بس رعد قفله بسرعة
-رعد فتح الدرج اللي في العربية وطلع كلبشات وحطها في ايد نبض وفي ايده وبدأ يسوق😂
نبض فتحت بوقها وعينيها من الصدمة😳😳
نبض بصدمة:ايه اللي انت عملته ده؟!
رعد ببرود:طريقة علشان تسكتي
نبض بعصبية:فك اللي في ايدي ده انت مجنوووو"ن
نبض قعدت تحاول تفك الكلبشات بس رعد شدها ونبض غصب عنها كانت قريبة من رعد
نبض بتوتر:انت بتعمل ايه؟!
رعد برفعة حاجب:انتي اللي جيتي عليا مش انا
نبض بعصبية:رخم😒
نبض بعدت عن رعد وقعدت علي كرسيها ورجعت شعرها لورا
رعد بحدة:ايدي
نبض:مليش فيه انت اللي حاطط الكلبشات دي
رعد بعصبية:بت مش فايقلك
نبض قعدت تغني كتير اغاني تركية لغاية ما رعد صدع
رعد بصوت عالي:اخر"سي بقي اخر"سي صوتك مزعج
نبض:لو كنت اكلتني حمص مكنتش هضايقك قابل بقي
رعد طلع مسد"سه ووجهه ناحية نبض
رعد:قسما بربي لو مخر"ستيش لاقت"لك واريح نفسي انا شايل قر"فك ليه انتي
نبض:اق"تل
نبض طلعت موبايلها وشغلت اغاني تركية برضو..
رعد مسك التليفون رماه ورا
نبض بغضب:يا حيووووووو"ان
رعد مسك نبض مش شعرها و قربها منه و بص علي الطريق
رعد بغضب:شكلي علشان اتهاونت معاكي يبقي خلاص تقلي ادبك معايا...لا تحترمي نفسك لاما ودعي شعرك يا روح امك
رعد زق نبض علي الكرسي بتاعها
نبض كانت بتلف ورا علشان تجيب موبايلها ف ايد رعد
اتلوحت معاها رعد بصلها
رعد:ايدي يا بهي"مة
نبض:موبايلي يا جح"ش ان
نبض لسة بتلف وهتقعد رعد غصب عنه كان هيدخل في عربية وتفاداها بس عربيته اتقلبت
نبض بصريخ:عااااااااااااااااالعربية اتقلبت كذا مرة ورعد كان فايق بس دماغه اضربت في الدريكسيون
ونبض دماغها اتخبطت في التابلو بتاع العربية بس ضر"بة قوية ف اغمي عليها وايديها اللي كانت في الكلبشات حصلها التواء
-رعد ملقاش المفتاح بتاع الكلبشات قعد يبص حواليه علي اي حاجة حديد لغاية ما لاحظ بنسة شعر في شعر نبض خدها وبدأ يفتح الكلبشات وبعدها بدأ يخرج نفسها من العربية لغاية ما خرج و كان بينهج
-رعد حاول كتير يفتح باب العربية لغاية ما فتحه وبدأ يسحب نبض من جوا العربية
"كان في ناس بسيطة اللي في الشارع و وقفت تتفرج"
-رعد بدأ يسحب نبض لغاية ما خرجها هي كمان من العربية و لاحظ ان العربية هتنفجر
رعد(بصوت عالي):كله يبعد
رعد شال نبض بسرعة بين ايديه و بعد عن العربية و فجأة العربية انفجرت
رعد حط نبض في الارض علي رجله
رعد:نبض نبض فوقي
رعد(بحدة):عايز ماية.
في بنت اتقدمت ناحيته وودتله ماية
رعد بدأ يرش ماية علي وش نبض بس مفاقتش
رعد طلع تليفونه و اتصل بالاسعاف و بعد نص ساعة جم..
رعد:نبض يلا قومي
رعد:نبض
الاسعاف جت ونزلوا النقالة رعد شالها وحطها عليها
ركبوا عربية الاسعاف وبعد فترة وصلوا للمستشفي
رعد شال نبض بين ايديه ودخل المستشفي
رعد(بصوت عالي):عايز دكتور هنا
الكل اتجمع حواليه وخدوا نبض ودخلوها اوضة الاسعاف فورا
ممرضة:يا فندم لازم تيجي معايا اغيرلك علي جر"حك
رعد:طيب ابعدي عني دلوقتي
ممرضة:بس
رعد:سمعتي يلا وسعي
-وبدأوا يأخدوا صور مقطعية واشاعة ل نبض وغيروا هدومها لهدوم المستشفي ونقلوها اوضة عادية
دكتور:حضرتك لازم تيجي معايا تملي الملف
رعد:تمام
رعد بدأ يملي ملف للمرضي بتاع نبض ووقع
-رعد كان لسة هيتحرك بس حس بدوخة والرؤية مش واضحة وكان هيقع بس مسك كويس في الترابيزة وفجأة انهارت كل قوته و وقع في الارض مغمي عليه
الدكتور:تعالوا هنا بسرعة
الدكتور:شيلوه معايا شيلوه
دخلوا رعد اوضة نبض وبدأوا يعالجوا جرحه اللي في رأسه

يتبع الفصل الثاني وثلاثون والاخير اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الروايه اضغط علي اسم الرواية " رواية قسوة رعد "


reaction:

تعليقات