القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قاسي احب طفلة الفصل الخامس عشر 15 بقلم نورهان العطار

 

رواية قاسي احب طفلة الفصل الخامس عشر 

مليكة بصدمة اييي
سوزي بقرف مين دي يا ليث
ليث ببرود دي مراتي انتي اي الي جابك
سوزي بغيظ يعني اي مراتك وانا
ليث انتي اي انتي بنت عمتي وبس كده
سوزي لا المفروض مراتك انا وبس
ليث نظر الي مليكة وجتها تبكي فنزل علي ركبة ومسح دموعها بحنية وهو يقبل عيونها بحب
ليث ملاكي بيعيط لي
مليكة بعياط مفيش انت هتسبني وتتجوزها
ليث انا مقدرش اعيش من غيرك ثانيه واحده
مليكة ودي وهي بتشاور علي سوزي
ليث سيبك منها يالا نطلع عشان انتي تعبانه
حمل ليث مليكة وصعد بها الي الاعلي ونايمها علي السرير ودخل المرحاض واخذ دش دافي وخرج بعد فترة ووقف قصاد المراية يسرح شعرة وبعدها فتح الدولاب وخرج لبس لمليكة ووضعة في الحمام وعاد وهو يحمل مليكة بين يدية فصرخت مليكة
مليكة انت هتعمل اي نزلني
ليث هتخدي دش
مليكة لا نادي اي حد مش هتدخل معايا
ليث مفيش حد في البيت انا اتصلت بالخدم وزمانهم جاين وبعدين انا جوزك مش غريب
مليكة لااااا كيب دخلني وسبني وانا هعرف لوحدي
ليث طيب بس لو معرفتيش
مليكة هتصرف
ليث لا تنادي عليا
مليكة حاضر يالا اخرج
حطها ليث في البانيو الذي ممتلئ بالماء الدافي والشامبو برائحة الورد وبعد العطور خرج ليث
مليكة اقفل الباب
ليث لااااا واخلصي بدل مدخل
مليكة اووووف اوعة تبص
ليث بسخريه علي اساس لو عاوز ابص مش هدخل انتي مراتي يا هبلة
بعد وقت سمع ليث صوت مليكة تبكي فجري علي الحمام وفتح الباب وجدها تجلس علي طرف البانيو لبسة البورنس
ليث مالك يا حبيبتي في اي
مليكة خلصت ومش عارفه اخرج
ليث مش نديتي عليا لي
مليكة اتكسفت
ليث من اي بس اهدي
حمل ليث مليكة واجلسها قصاد المراية واخذ يسرح لها شعرها ضحكت مليكة بفرحة قبل ليث رقبت مليكة فضحكت بشدة
ليث الله هو في اي
مليكة بضحك اصل انا بغير
ليث اةةة طيب اهو
واخذ يفعل هذة الحركه ومليكة تصرخ من الضحك ولاكن غافلين عن العيون التي في الخارح
سوزي بغيظ والله لتكون ليا انت وفلوسك يا ليث
انهي ليث تسريح شعرها وحملها ووضعها علي السرير واخذها بين احضانة وناموا سويااا في سعادة
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
اسر بصدمة اييييي ازاي انا جوزك يا ياسمين
ياسمين بتعب انا اسمي ياسمين اةةة
اسر طيب اهدي وانا هنادي للدكتور
خرج اسر بسرعة يناظي الدكتور بعد خمس دقايق احضر الطبيب وكشف علي ياسمين
الدكتور انتي اسمك اي
ياسمين مش فاكره
الدكتور طيب دا مين وهو يشاور علي اسر
ياسمين معرفش والله مين دا
نظر الدكتور الي اسر بحزن
اسر مالها يا دكتور
الدكتور فقدان ذاكرة مؤقت يعني ممكن يوم اسبوع شهر سنة بس اكيد هترجع في يوم بس امتي مش عارف بس حولة متتغطوش عليها خلوها تفتكر لوحدها
اسر بحزن ماشي
الدكتور دا العلاج الي تمشي علية بعد اذنكم
خرج الطبيب وجلس اسر بجانب ياسمين
ياسمين انت مين
اسر بحنية انا اسر جوزك حبيبك وانتي ياسمين مراتي حبيبتي بس كدة
ياسمين وانا ايش ظمني
اسر معلش اصل انا غاوي مرمطة
ياسمين طيب انا عاوزة اروح هو انت جوزي بجد
اسر يالهوي وفتح الشباك وصرخ بصوت عالي
اسر يا جدعااااان والله انا جوز ياسمين وياسمين مراتي
ياسمين ادخل يا مجنون
اسر طلعتي عين امي
ياسمين طيب يالا نروح مش انت عندك بيت
اسر اة عندي بيت لا عندي قصرر
ياسمين طيب يالا نروح شكلك دمك خفيف
اسر اة اوووي يالا نروح
كاد انا يخرج وهو يسند ياسمين ولاكن توقف فجاة
ياسمين في اي
اسر هو انتي مراتي بجد ههههههههههههه
ياسمين وهي تضر*بة يا غلس يا بارد اةةةةة
اسرر خلاص اسف اهدي علشان الجرح
ياسمين ممكن نروح تعبانه
حملها اسر بين يدية فصر*خت ياسمين
ياسمين بكسوف انت بتعمل اي
اسر مش انتي تعبانه
ياسمين لا خلاص نزلني
اسر اخرصي لحد منخرج
دفنت راسها في هدومة من الكسوف ضحك اسر عليها فتح الحراس باب السيارة وضع اسر ياسمين بداخل وجلس بحانها وساق الحارس متجهة الي القصر
سوزي يا مامي بقولك اتجوز
عبيطة اخل*صي منها
سوزي ازاي
هقولك انا يعني اتصرفي انتي وانا بكرة هكون عندك
سوزي طيب باي مامي
باي يا عيون مامي
اغلقت سوزي الخط وهي تتوعد لمليكة
((((عملتي اي في حياتك يا مليكة للهم الي جاي دا))))
وصل اسر القصر صدمت ياسمين من القصر
ياسمين يالهوي دا مكنش بيهزر دا بجد
اسر ياسمين مالك في اي
ياسمين دا قصر بجد
اسر يالا يا حبيبتي انتي تعبانه
سند اسر ياسمين ولاكن وقف الحارس امامة وعيونة في الارض
اسر في اي
الحارس جبنهاهم وهما في المخزن دلوقتي
اسر طيب روح انت
ذهب الحارس من امامة باحترام
ياسمين مين دول الي في المخزن
اسر دا حقي وانا بخدة وحقك انتي كمان هخدة
ياسمين انا مش فاهمه
اسر بعدين وهتفهمي
صعت ياسمين برفقة اسر نايمها اسر ودثارها جيدا وجلس بجانبها حتي غفت قبل راسها ونزل الي الاسفل
ودخل المخزن
اسر للحراس مش عاوز حد هنا برة
خرج جميع الحرس وقفل اسر الباب واتنفض كل من في الخارج علي صوت الصر*يخ التي ياتي من المخزن
استيقظ ليث علي صوت الهاتف فرد ليث
ليث في اي
الحقني يا ليث بية بسرعة
ليث في اي انطق
الشخص ............. ؟
ليث ايي انا جاي بسر*عة
يتبع الفصل السادس عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية قاسي احب طفلة " اضغط علي اسم الروايه
reaction:

تعليقات