القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قاسي احب طفلة الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورهان العطار

 

رواية قاسي احب طفلة الفصل الرابع عشر 

دخل ليث الغرفة ولاكن صد*م عندما لم يجد مليكة فاين ذهبت وهي لا تستطيع المشئ
ليث بغضب للممرضة فين المريضه الي كانت هنا
الممرضة بخوف حضرتك المدام في الدور الي فوق علشان عدت مرحلة الخطر فنقلنها الدور التالت
ليث بغضب غوري يالااا من وشي
ذهبت الممرضه بسرعة من امامة صعد ليث الي الغرفة ودخل وجد مليكة تبكي فجري عليها
ليث بخوف مالك يا ملاكي
مليكة انت برضو سبتني لوحدي اوعة كدة مش تكلمني
ليث بضحك خلاص حقك عليا انا اسف
مليكة كنت فين
ليث بغرور بخونك
مليكة وهي تضربة بتخوني يا ليث طيب طلقني
امسك ليث يدها وهو يضحك عليها بقوة
مليكة بسرحان الله ضحكتك حلوه اوووي
ليث عارف
مليكة احممم كنت بتخوني مع مين
ليث مع فنجان القهوة
مليكة انت بتهزر
ليث لا والله انا كنت بشرب قهوة
مليكة طيب انا جعانه
ليث ثواني ويكون الاكل عندك يا مولاتي
مليكة بغرور مصطنع بسررعه لو سمحت
ليث ياواد يا جامد حاضر
مسك ليث الفون واتصل بالبوفية المستشفى وطلب الاكل الخاص بملاكة كما يسميها ثولتي وجاء الاكل
ليث يالا يا حبيبتي كلي
مليكة اكلني
ليث نعم
مليكة اكلني
ليث حاضر بس خليكي فكرهاا
مليكة اخلص
جلس ليث ياكلها بيدة وينظر لها فكانت تشبة الملاك انهت طعمها احضر ليث منديل ومسح لها فمها وفي هذة اللحظة دخل الطبيب
الطبيب بحرج احممم انا اسف اوووي
ليث بغضب انت ازاي متخبطش قبل متدخل
الطبيب اسف والله
ليث وبعدين جاي هنا لي انا قلت دكتوره
الطبيب الدكتورة كشفت عليها وقالت ينفع تخرج عادي
ليث بغضب طيب غور علي شغلك
جري الطبيب بخوف وهو يحمد ربة
مليكة عيب كدة يا ليث
ليث بغضب يالا علشان نروح انتي كمان
مليكة بحزن طيب يالا
حمل ليث مليكة وخرج بها من المستشفى وركبت مليكة السيارة وسندت راسها علي الشباك بشرود
وصل اسر وجري علي البيت ومعة الحراس دخل الشقة وهو يبحث عن ياسمين ولاكن كانت الصدمة عندما رائها غارقة في دما*ئها جري عليها وهو يصرخ بجنون
اسر ياسمين ياسمين حبيبتي فتحي عيونك اسعااااااف بسرررعة اتحركة ياسمين علشان خاطري فوقي والنبي
اتصل احد الحرس بالاسعاف
الحارس اهدي يا اسر بية الاسعاف في الطريق
اسر ببكاء ياسمين فوقي اوعي تموتي انا مصدقت لقيتك انتي الي غيرتي حياتي اوعي تسبيني
جائت الاسعاف واخذت ياسمين واسر معها رفض ان يتركها وصلت الاسعاف المستشفى ودخلت ياسمين بسرعة غرفة العمليات جلس اسر امام غرفة العمليات
الحارس اسر بية تامر بحاجه تانية
اسر عمها هتهولي هو وابنة حي ميت هاتة
الحارس تحت امرك انا هسيب اتين من الحرس هنا
اسر طيب روح انت
ذهب الحارس وجلس اسر ينظر بشر هندمك وهجيب حقها والله لتندم بس اطمن عليها الاول
في غرفة العمليات
الطبيب بسرعة جهاز الصد*مات بسرعة
الممرضه جاهز
الطبيب ٣ ٢ ١
الطبيب بضريخ علي السرعة هتم*وووت
الممرضه بسرعة جاهز
الطبيب ٣ ٢ ١
الطبيب الحمدلله النبض رجع
الممرضه الحمدلله
الطبيب بس محتاجه نقل د*م
الممرضه حاضر هروح بسرعة
خرجت الممرضة
اسر اخبارها اي هي كويسة
الممرضه اة ان شاءلله
وجريت بسرعة قلق اسر
اسر يارب قومها بالسلامه ياررب
وبعد مرور الكثير من الساعات خرج الطبيب اخيرا جري الية اسر بلهفة وخوف
اسر هااا اخبارها اي هي كويسة صح
الطبيب الحمدلله هي بخير
اسر طيب هي فين دلوقتي
الطبيب في غرفة رقم ***
جري اسر ودخل الغرفة وجدها نائمة جلس بجانبها وهو يقبل يديها وراسها ويشكر الله علي سلمتها
وصل ليث القصر وحمل ليث مليكة بين يدية ودخل ولاكن وجد بنت تجلس انزل ليث مليكة علي الاريكة
سوزي بدلع ليث وحشتيني اوووي
مليكة بغضب مين دي يا ليث
سوزي بغرور انا حبيبتة وقريب هكون مراتة
مليكة بصدمة اييييي
بعد ساعه فاقت ياسمين نظر لها اسر بلهفة وفرح
اسر حبيبتي انتي كويسة
ياسمين بتعب انت مين
اسر انا اسر جوزك
ياسمين ايي جوزي مين وانا مين انا مش فاكره حاجه
اسر بصد*مة ايييي

يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية قاسي احب طفلة " اضغط علي اسم الروايه

reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق